Genel Bilgiler

Kurum Bilgileri: İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Araştırma Yöntemleri Anabilim Dalı
Araştırma Alanları: Halkla İlişkiler, Reklamcılık ve Tanıtım

Metrikler

Yayın

20

Tez Danışmanlığı

4

Biyografi

Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğretim Üyesi.

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü mezunu. Yüksek Lisansını aynı üniversitenin Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümünde yaptı. "PR Yoluyla Marka Değeri Yaratma ve Marka Değer Ölçümü -PRmetre-" konulu tezi ile Doktor unvanını aldı.


1997 yılında İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi'nde öğretim görevlisi oldu. 2005 yılında Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde Dr.Öğretim Üyesi kadrosunda başladığı görevi sürmektedir. 2006-2011 yılları arasında Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi'nde Araştırma Yöntemleri Ana Bilim Dalı Başkanlığı yaptı. Halen Marmara Üniversitesi’nde araştırma ve pazarlama dersleri vermektedir.


1994 yılından bu yana pazar ve kamuoyu araştırmaları ortaya koymaktadır. Kalitatif araştırmalar konusunda yaptığı çalışmalara paralel olarak, Kantitatif modellere dayalı uygulamalar da gerçekleştirmektedir. Halen gerçekleştirilmekte olan ve haftalık 250 bin ürünün fiyatının analizini içeren dünyanın en büyük fiyat araştırma çalışmasını modellemiştir. Marka, reklam, tüketici davranışı, imaj ve algı, kurumsal itibar konuları, başta olmak üzere pazar ve pazarlama araştırmaları uygulamaktadır.

30 yıldır araştırmacıdır. Türkiye Araştırmacılar Derneği’nde Genel Sekreterlik, Yönetim Kurulu Üyesi görevlerini üstlenmiş, halen Danışma Kurulu Üyeliğini sürdürmektedir.