Arş.Gör.Dr. GÖZDE GÜSAN KÖSE


İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

Pazarlama Anabilim Dalı


Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, İşletme, Pazarlama


Yayınlardaki İsimler: Köse Gözde Güsan

Metrikler

Yayın

35

Atıf (WoS)

35

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

18

H-İndeks (Scopus)

1

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2018 - 2023

2018 - 2023

Doktora

İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Dr), Türkiye

2015 - 2018

2015 - 2018

Yüksek Lisans

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Global Pazarlama (Yl) (Tezli), Türkiye

2015 - 2018

2015 - 2018

Yüksek Lisans

İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Yl) (Tezli), Türkiye

2009 - 2014

2009 - 2014

Lisans

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Almanca İşletme Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2023

2023

Doktora

Farklı Fiyat Aralıklarında ve Farklı İndirim Oranlarında Uygulanmış Birleşik/Parçalı Fiyat İndirim Sunumları ve Fiyat İndirimlerinin Çerçevelenmesi Manipülasyonlarının Tüketici Değer Algıları Üzerindeki Etkisi

İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

2018

2018

Yüksek Lisans

Çok Kanallı Perekandecilikte Fiyat Farklılaştırması Ve Tüketici Adil Fiyat Algısı

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Global Pazarlama (Yl) (Tezli)

2018

2018

Yüksek Lisans

Tüketicilerin Satın Alma Niyeti ve Davranışı Üzerinde Bilişsel ve Hazcı Satın Alma Güdüleri ile Referans Grupların Etkilerinin İncelenmesi Üzerine Bir Pilot Araştırma

İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Yl) (Tezli)

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

Almanca

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

2017

2017

AMOS ILE YAPISAL ESITLIK MODELLEME EGITIMI,

Veri Analizi

Baskent Üniversitesi

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

İşletme

Pazarlama

Akademik Unvanlar / Görevler

2016 - Devam Ediyor

2016 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Almanca İşletme Bölümü

Yönetimsel Görevler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Birim Stratejik Plan Komisyonu Üyesi

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Birim Kalite Komisyonu Üyesi

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Program Akreditasyonu-Özdeğerlendirme Komisyonu Üyesi

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

2021 - 2023

2021 - 2023

Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Marktforschung

Lisans

Lisans

E-Business

Lisans

Lisans

Dienstleistungsmarketing im Digitalen Zeitalter

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Marka Uygulamaları

Lisans

Lisans

BWL-Projekte

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

2023

2023

AI-POWERED EDUCATION: UNLOCKING A WORLD OF POSSIBILITIES

Güsan Köse G., Emre İ. E.

16th annual International Conference of Education, Research and Innovation, Sevilla, İspanya, 13 - 15 Kasım 2023, ss.1124

2021

2021

Makine Öğrenmesi ve Pazarlama: SCOPUS Veritabanındaki Bilimsel Yayınlara İlişkin Bibliyometrik Analiz

Emre İ. E., Güsan Köse G.

8th International Management Information Systems Conference (IMISC2021), İstanbul, Türkiye, 20 Ekim 2021, ss.68-82

2019

2019

AN ANALYSIS OF THE RELATIONS BETWEEN INDIVIDUAL RISK TOLERANCE, BRAND EQUITY AND INTENTION TO INVEST IN BORSA ISTANBUL

GÜSAN KÖSE G., ULUSAN POLAT M., KELEMCİ G.

International Congress on Political, Economic and Management Sciences (ICPEMS), Saraybosna, Bosna-Hersek, 6 - 10 Kasım 2019

2017

2017

CONTENT ANALYSIS OF ADVERTISINGS IN TURKISH BANKING INDUSTRY

UYDACI M., KELEMCİ SCHNEİDER G., GÜSAN G., KARAPINAR E.

4th Annual InternationalConference on Turkey andTurkish Studies, Atina, Yunanistan, 19 - 22 Haziran 2017

2017

2017

VOLKSWAGEN EMİSYON KRİZİNE KARŞI TÜKETİCİ TEPKİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

KELEMCİ SCHNEİDER G., GÜSAN G.

Global Business Research Congress (GBRC-2017), İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Mayıs 2017

2017

2017

POLİTİK PAZARLAMADA MARKA KİŞİLİĞİ BOYUTLARININ ANALİZİ: TÜRKİYE’DEKI SİYASAL PARTİLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

KELEMCİ SCHNEİDER G., GÜSAN G., KARAPINAR E., Hazır O.

International Congress on Political, Economic and Social Studies_Sarajevo, Bosna_2017, SARAYBOSNA, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2017

2016

2016

ÖZEL ALIŞVERİŞ SİTELERİ MARKANIN ALGILAN FAYDASI ÜZERİNDE NASIL BİR ETKİ YARATIYOR? LÜKS MARKA TEMELİNDE BİR ANALİZ

KELEMCİ SCHNEİDER G., GÜSAN G.

Congress on International Economic and Administrative Perspectives (CIEP):New Regional Visions, Baku, Azerbaycan, 28 - 30 Eylül 2016, ss.60-61

2016

2016

BUYING INTENTIONS AND ATTITUDES OF TURKISH STUDENTS TOWARDS PRIVATE SHOPPING SITES: A PILOT STUDY IN ISTANBUL

KELEMCİ SCHNEİDER G., GÜSAN G.

3rd Annual International Conference on Turkey and Turkish Studies, Atina, Yunanistan, 27 - 30 Haziran 2016

Kitap & Kitap Bölümleri

2020

2020

Vertrauen, Unternehmensreputation und wahrgenommene Preisfairnessder neuen elektronischen Handelsmodelle: Empirische Erkenntnisseaus Sicht der Konsumenten

KELEMCİ G., GÜSAN KÖSE G.

Digitalisierung in der Betriebswirtschaft, Pernsteiner, Helmut, Schöning, Stephan, Sümer Gögüs, Handan, Editör, Linde Verlag, Viyana, ss.241-272, 2020

2020

2020

Wie sich die digitalen Private Shopping Clubs auf die wahrgenommenen Markennutzen auswirken – eine empirische Analyse für Luxusmarken

Ceritoğlu A. B., Kelemci G., Güsan Köse G., Karapınar E.

Digitalisierung in der Betriebswirtschaft, Pernsteiner,Helmut Schöning,Stephan,Sümer Gögüs,Handan, Editör, Linde Verlag, Linz, ss.101-138, 2020

2019

2019

Conceptualizing and Measuring the Intention to Invest in Borsa Istanbul: Empirical Evidence from the Perspective of Foreign Investors

ULUSAN POLAT M., KELEMCİ G., GÜSAN KÖSE G.

Behavioral Finance, Pernsteiner Helmut, Sumer Haluk, Ulusan Polat Meltem, Editör, Linde Verlag, Viyana, ss.283-321, 2019 identifier

2017

2017

Buying Intentions and Attitudes of Turkish Students towardsPrivate Shopping Sites: A Pilot Study in Istanbul

KELEMCİ SCHNEİDER G., GÜSAN G.

Turkish Studies from Different Perspectives, Uydacı, Mert, Editör, Athens Institute for Education and Research., ss.297-314, 2017

2016

2016

Kült Film İçerikleri ve Karakterlerinin Twitter Üzerinden Marka İletişimde Kullanılması: Star Wars Üzerine Bir İnceleme

KELEMCİ SCHNEİDER G., GÜSAN G.

İLETİŞİM ÇALIŞMALARI 2016, ÖZGÜR, AYDIN ZİYA İŞMAN AYTEKİN, Editör, ITICAM, Sakarya, ss.207-225, 2016

Ödüller

Şubat 2024

Şubat 2024

Akademik Teşvik Ödeneği - 2023 Yılı Yayınları

Yök

Şubat 2023

Şubat 2023

Akademik Teşvik Ödeneği - 2022 Yılı Yayınları

Yök

Şubat 2022

Şubat 2022

Akademik Teşvik Ödeneği - 2021 Yılı Yayınları

Yök

Eylül 2021

Eylül 2021

Mediating effect of intolerance of uncertainty in the relationship between coping styles with stress during pandemic (COVID-19) process and compulsive buying behaviorSürdürülebilir Kalkınma

Tübitak - Uluslararası Bilimsel Yayınları Teşvik (Ubyt) Programı

Şubat 2019

Şubat 2019

Akademik Teşvik Ödeneği - 2018 Yılı Yayınları

Yök



Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

01 Mayıs 2019 - 01 Mayıs 2019

01 Mayıs 2019 - 01 Mayıs 2019

PPAD Pazarlama Kongresi 2019

Çalışma Grubu

Aydın-Türkiye

01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018

01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018

23. Pazarlama Kongresi

Çalışma Grubu

Kocaeli-Türkiye

01 Nisan 2018 - 01 Nisan 2018

01 Nisan 2018 - 01 Nisan 2018

Inaugural Research Camp

Çalışma Grubu

İstanbul-Türkiye

01 Nisan 2018 - 01 Nisan 2018

01 Nisan 2018 - 01 Nisan 2018

17. Uluslararası Katılımlı İşletmecilik Kongresi

Çalışma Grubu

İzmir-Türkiye

01 Aralık 2017 - 01 Aralık 2017

01 Aralık 2017 - 01 Aralık 2017

4. Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi

Çalışma Grubu

İstanbul-Türkiye

01 Eylül 2017 - 01 Eylül 2017

01 Eylül 2017 - 01 Eylül 2017

22. Pazarlama Kongresi

Çalışma Grubu

Trabzon-Türkiye

01 Haziran 2017 - 01 Haziran 2017

01 Haziran 2017 - 01 Haziran 2017

4th Annual International Conference on Turkey and Turkish Studies

Çalışma Grubu

Athens-Yunanistan

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

GfK-Tüketici Deneyimleri & Tercihleri Konferansı

Çalışma Grubu

İstanbul-Türkiye

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

Global Business Research Congress (GBRC-2017)

Çalışma Grubu

İstanbul-Türkiye

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

2nd International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS)

Çalışma Grubu

Sarajevo-Bosna-Hersek

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

16. Ulusal İşletmecilik Kongresi

Çalışma Grubu

Aydın-Türkiye

01 Ekim 2016 - 01 Ekim 2016

01 Ekim 2016 - 01 Ekim 2016

21. Pazarlama Kongresi

Çalışma Grubu

Kütahya-Türkiye

01 Eylül 2016 - 01 Eylül 2016

01 Eylül 2016 - 01 Eylül 2016

1rd Congress on International Economic and Administrative Perspectives with the Theme of New Regional Visions

Çalışma Grubu

Baku-Azerbaycan

01 Haziran 2016 - 01 Haziran 2016

01 Haziran 2016 - 01 Haziran 2016

3rd International Conference on Turkey and Turkish Studies

Çalışma Grubu

Athens-Yunanistan

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 15

h-indeksi (WOS): 1