Dr. Öğr. Üyesi FATMA HİLAL ERGEN KELEŞ


İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

Üretim Yönetimi Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Ekonomi Ve İş, Sosyal Bilimler Genel


Avesis Araştırma Alanları: Pazarlama

Metrikler

Yayın

20

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

3

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

3

Proje

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2013 - 2019

2013 - 2019

Doktora

İstanbul Teknik Üniversitesi, İşletme Mühendisliği Bölümü, Türkiye

2010 - 2013

2010 - 2013

Yüksek Lisans

Yıldız Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Yönetimi (Yl) (Tezli), Türkiye

2006 - 2010

2006 - 2010

Lisans

İstanbul Üniversitesi, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2019

2019

Doktora

The Impact of Product Recall Message on Financial Value

İstanbul Teknik Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Mühendisliği Bölümü

2013

2013

Yüksek Lisans

Algılanan Lojistik Hizmet Düzeyi ile Marka Sadakati Arasındaki İlişki: E-ticaret Alanında Bir Araştırma

Yıldız Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Yönetimi (Yl) (Tezli)

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

C2 Ustalık

C2 Ustalık

Almanca

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

2018

2018

Inaugural Research Camp

Mesleki Eğitim

Kadir Has Üniversitesi

2016

2016

Pazarlama Araştırmalarında Alternatif Yöntemler

Mesleki Eğitim

Pamukkale Üniversitesi

Araştırma Alanları

Pazarlama

Akademik Ünvanlar / Görevler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi Dr.

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

2018 - 2019

2018 - 2019

Araştırma Görevlisi

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü (Almanca)

2014 - 2018

2014 - 2018

Araştırma Görevlisi

İstanbul Teknik Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Mühendisliği Bölümü

2011 - 2014

2011 - 2014

Araştırma Görevlisi

Yıldız Teknik Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü

Yönetimsel Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Almanca İşletme Bölümü

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Eğitim Koordinatörü

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Sivil Toplum Kuruluşları için Etkin İletişim Stratejileri

Lisans

Lisans

Social Media Analytics

Supply Chain Management

Technologie und Innovationsmanagement

Arbeiten mit wissenschaftlichen Texten

Makaleler

Tümü (7)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (3)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (3)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2018

2018

1. Think Twice before Typing: Does Recall Message Strategy Affect Firm Valuation?

ERGEN KELEŞ F. H., ÜLENGİN K. B., KELEŞ E.

AMSWMC21 Academy of Marketing Science World Marketing Congress Porto, Porto, Portekiz, 27 - 29 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

2. Investment Behavior: An Application of the Theory of Planned Behavior

KELEŞ E., ERGEN F. H., ÇETİN A.

II. Trakya Accounting Finance and Auditing Symposium, Edirne, Türkiye, 17 - 18 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

4. Türkiye ve Türk Ürünlerine Yönelik Ulusal Kalıp Yargı Etkisi

COŞKUN M., ERGEN KELEŞ F. H., BURNAZ H. Ş.

21. Uluslararası Pazarlama Kongresi, 06 Ekim 2016 - 08 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2016

2016

6. Algılanan Lojistik Hizmet Düzeyi ile Marka Sadakati Arasındaki İlişki: E-ticaret Alanında Bir Araştırma

Ergen Keleş F. H.

15. Ulusal İşletmecilik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2016, ss.1-20, (Özet Bildiri)

2014

2014

7. Does “Country of Manufacture” Destroy “Country of Brand” Perception?

ERGEN KELEŞ F. H., COŞKUN M.

LCBR European Marketing Conference, 7 - 08 Ağustos 2014, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

8. Agent Based Marketing: An Inspiring Review

KELEŞ E., ERGEN KELEŞ F. H.

LCBR European Marketing Conference, 7 - 08 Ağustos 2014, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

9. The Impact of Productivity on Innovation: A Study on Turkish Firms

ERGEN KELEŞ F. H.

Innovation and the Future Economy Conference, 28 - 29 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2019

2019

1. The Effect of Investor CSR Type on Investment Behavior

Keleş E., Coşkun M., Ergen Keleş F. H.

Behavioral Finance, Pernsteiner,Sumer,Ulusan Polat, Editör, Linde Verlag, Vienna, ss.133-148, 2019

2019

2019

2. Think Twice before Typing: Does Recall Message Strategy Affect Firm Valuation?

ERGEN KELEŞ F. H., ÜLENGİN K. B., KELEŞ E.

Finding New Ways to Engage and Satisfy Global Customers Proceedings of the 2018 Academy of Marketing Science (AMS) World Marketing Congress (WMC), Rossi P., Krey N., Editör, Springer, Cham, ss.87, 2019

2017

2017

3. Investment Behavior: An Application of the Theory of Planned Behavior

Ergen Keleş F. H., Keleş E., Çetin A.

Muhasebe ve Finansta Güncel Konular 2017, Kıymet Çalıyurt, Editör, Trakya Üniversitesi, Edirne, ss.187-203, 2017

Desteklenen Projeler

2018 - 2020

2018 - 2020

Kurumsal Sosyal Sorumluluk Haberlerinin Firma Değerine EtkileriSürdürülebilir Kalkınma

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

Keleş E. (Yürütücü), Ergen Keleş F. H.

2018 - 2019

2018 - 2019

Reklam İçeriği ve Viral Başarının Finansal Performans Üzerine Etkileri

TÜBİTAK Projesi , 1002 - Hızlı Destek Programı

Keleş E. (Yürütücü), Ergen Keleş F. H.

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Kasım 2017

Kasım 2017

Amerikan Marketing Science World Conference 2018

Bildiri (Tam Metin)

Akademik Dolaşım Faaliyetleri

2020 - 2021

2020 - 2021

Doktora Sonrası Araştırma

Doktora Sonrası Araştırma

Wirtschaftsuniversitaet Wien, Avusturya

2008 - 2008

2008 - 2008

Erasmus Programı

Eğitim Alma

Westfaelische Wilhelms-Universitaet Münster, Almanya



Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

01 Ekim 2017 - 01 Ekim 2017

01 Ekim 2017 - 01 Ekim 2017

21. Uluslararası Finans Sempozyumu

Çalışma Grubu

Balıkesir-Türkiye

01 Ekim 2016 - 01 Ekim 2016

01 Ekim 2016 - 01 Ekim 2016

21. Uluslararası Pazarlama Kongresi

Çalışma Grubu

Kütahya-Türkiye

01 Ekim 2016 - 01 Ekim 2016

01 Ekim 2016 - 01 Ekim 2016

20. Finans Sempozyumu

Çalışma Grubu

Trabzon-Türkiye

01 Ağustos 2014 - 01 Ağustos 2014

01 Ağustos 2014 - 01 Ağustos 2014

LCBR European Marketing Conference

Çalışma Grubu

Munich-Almanya

01 Haziran 2012 - 01 Haziran 2012

01 Haziran 2012 - 01 Haziran 2012

Innovation and the Future Economy Conference

Çalışma Grubu

İstanbul-Türkiye

Burslar

2020 - 2021

2020 - 2021

2219 Doktora sonrası yurtdışı araştırma bursu

TÜBİTAK

2013 - 2017

2013 - 2017

Yurt içi Doktora Bursu

TÜBİTAK