Eğitim Bilgileri
2013 - 2019
2013 - 2019Doktora
İstanbul Teknik Üniversitesi, İşletme Mühendisliği Bölümü, Türkiye
2010 - 2013
2010 - 2013Yüksek Lisans
Yıldız Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Yönetimi (Yl) (Tezli), Türkiye
2006 - 2010
2006 - 2010Lisans
İstanbul Üniversitesi, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2019
2019Doktora
The Impact of Product Recall Message on Financial Value
İstanbul Teknik Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Mühendisliği Bölümü
2013
2013Yüksek Lisans
Algılanan Lojistik Hizmet Düzeyi ile Marka Sadakati Arasındaki İlişki: E-ticaret Alanında Bir Araştırma
Yıldız Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Yönetimi (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
C2 Ustalık
C2 UstalıkAlmanca
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2018
2018Inaugural Research Camp
Mesleki Eğitim
Kadir Has Üniversitesi
2016
2016Pazarlama Araştırmalarında Alternatif Yöntemler
Mesleki Eğitim
Pamukkale Üniversitesi
Araştırma Alanları
Pazarlama
Akademik Ünvanlar / Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi Dr.
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
2018 - 2019
2018 - 2019Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü (Almanca)
2014 - 2018
2014 - 2018Araştırma Görevlisi
İstanbul Teknik Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Mühendisliği Bölümü
2011 - 2014
2011 - 2014Araştırma Görevlisi
Yıldız Teknik Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
Yönetimsel Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorErasmus Programı Kurum Koordinatörü
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Almanca İşletme Bölümü
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorEğitim Koordinatörü
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
Makaleler
Tümü (7)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (3)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (3)
2025
20251. CSR news and stock prices: A fine-grained analysis in an underexamined Muslim setting
ERGEN KELEŞ F. H., KELEŞ E., Schlegelmilch B. B.
Emerging Markets Review
, cilt.67, 2025 (SSCI)
2023
20232. Resilience in service firms: the impact of social capital on firm performance during turmoil
Keleş F. H. E., Keleş E.
MARKETING INTELLIGENCE & PLANNING
, cilt.41, sa.7, ss.1-22, 2023 (SSCI)
2023
20233. Corporate social responsibility news and stock performance: A systematic literature review
Ergen Keleş F. H., Keleş E., Schlegelmilch B. B.
Borsa Istanbul Review
, cilt.23, sa.2, ss.443-463, 2023 (SSCI)
2022
20224. SÜRDÜRÜLEBİLİR ÜRÜN, SÜRDÜRÜLEBİLİR ÜRETİM VE ARÇELİK ÖRNEĞİ
Ergen Keleş F. H.
Journal of research in business (online) , cilt.7, sa.2, ss.582-603, 2022 (Hakemli Dergi)
2019
20195. Issues in the Use of the Event Study Methodology: An Analysis of MArketing Strategies in Product Recall Studies
ERGEN KELEŞ F. H., ÜLENGİN K. B.
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , cilt.41, 2019 (Hakemli Dergi)
2017
20176. Türkiye ve Türk Ürünlerine Yönelik Ulusal Kalıp Yargılar Üzerine Bir Araştırma
COŞKUN M., ERGEN F. H., BURNAZ H. Ş.
Tüketici ve Tüketici Araştırmaları Dergisi , cilt.9, ss.297-316, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2018
20181. Think Twice before Typing: Does Recall Message Strategy Affect Firm Valuation?
ERGEN KELEŞ F. H., ÜLENGİN K. B., KELEŞ E.
AMSWMC21 Academy of Marketing Science World Marketing Congress Porto, Porto, Portekiz, 27 - 29 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
2017
20172. Investment Behavior: An Application of the Theory of Planned Behavior
KELEŞ E., ERGEN F. H., ÇETİN A.
II. Trakya Accounting Finance and Auditing Symposium, Edirne, Türkiye, 17 - 18 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
20173. Brand Name and Ad Execution Format: Influence of Stereotypical Associations in Utilitarian Service Context
COŞKUN M., ERGEN KELEŞ F. H., BURNAZ H. Ş.
AMA Summer Conference, Amerika Birleşik Devletleri, 4 - 06 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
2016
20164. Türkiye ve Türk Ürünlerine Yönelik Ulusal Kalıp Yargı Etkisi
COŞKUN M., ERGEN KELEŞ F. H., BURNAZ H. Ş.
21. Uluslararası Pazarlama Kongresi, 06 Ekim 2016 - 08 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2016
20165. Ucuz Etin Yahnisi!: Tüketicilerin İndirim Dönemlerinde Ürün Hatalarına Karşı Tepkileri
ERGEN KELEŞ F. H., Demir Ö., ELMADAĞ BAŞ A. B., KARAOSMANOĞLU E.
21. Uluslararası Pazarlama Kongresi, Kütahya, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
20166. Algılanan Lojistik Hizmet Düzeyi ile Marka Sadakati Arasındaki İlişki: E-ticaret Alanında Bir Araştırma
Ergen Keleş F. H.
15. Ulusal İşletmecilik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2016, ss.1-20, (Özet Bildiri)
2014
20147. Does “Country of Manufacture” Destroy “Country of Brand” Perception?
ERGEN KELEŞ F. H., COŞKUN M.
LCBR European Marketing Conference, 7 - 08 Ağustos 2014, (Tam Metin Bildiri)
2014
20148. Agent Based Marketing: An Inspiring Review
KELEŞ E., ERGEN KELEŞ F. H.
LCBR European Marketing Conference, 7 - 08 Ağustos 2014, (Tam Metin Bildiri)
2012
20129. The Impact of Productivity on Innovation: A Study on Turkish Firms
ERGEN KELEŞ F. H.
Innovation and the Future Economy Conference, 28 - 29 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2019
20191. The Effect of Investor CSR Type on Investment Behavior
Keleş E., Coşkun M., Ergen Keleş F. H.
Behavioral Finance, Pernsteiner,Sumer,Ulusan Polat, Editör, Linde Verlag, Vienna, ss.133-148, 2019
2019
20192. Think Twice before Typing: Does Recall Message Strategy Affect Firm Valuation?
ERGEN KELEŞ F. H., ÜLENGİN K. B., KELEŞ E.
Finding New Ways to Engage and Satisfy Global Customers Proceedings of the 2018 Academy of Marketing Science (AMS) World Marketing Congress (WMC), Rossi P., Krey N., Editör, Springer, Cham, ss.87, 2019
2017
20173. Investment Behavior: An Application of the Theory of Planned Behavior
Ergen Keleş F. H., Keleş E., Çetin A.
Muhasebe ve Finansta Güncel Konular 2017, Kıymet Çalıyurt, Editör, Trakya Üniversitesi, Edirne, ss.187-203, 2017
Desteklenen Projeler
2020 - 2020
2020 - 2020Yaş Meyve Sebze Üretiminde Hasat Anına En Yakın Zamanda Paketlemeyi Hedefleyen Yeni Bir Süreç Tasarımı: Şeftali Örneği (MİGROS)
Diğer Özel Kurumlarca Desteklenen Proje
Ergen Keleş F. H., Akgün İ., Er Kara M., Kalender Z. T., Vayvay Ö. (Yürütücü)
2018 - 2020
2018 - 2020
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Haberlerinin Firma Değerine Etkileri
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Keleş E. (Yürütücü), Ergen Keleş F. H.
2018 - 2019
2018 - 2019Reklam İçeriği ve Viral Başarının Finansal Performans Üzerine Etkileri
TÜBİTAK Projesi , 1002 - Hızlı Destek Programı
Keleş E. (Yürütücü), Ergen Keleş F. H.
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Kasım 2017
Kasım 2017Amerikan Marketing Science World Conference 2018
Bildiri (Tam Metin)
Akademik Dolaşım Faaliyetleri
2020 - 2021
2020 - 2021Doktora Sonrası Araştırma
Doktora Sonrası Araştırma
Wirtschaftsuniversitaet Wien, Avusturya
2008 - 2008
2008 - 2008Erasmus Programı
Eğitim Alma
Westfaelische Wilhelms-Universitaet Münster, Almanya
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Ekim 2017 - 01 Ekim 2017
01 Ekim 2017 - 01 Ekim 201721. Uluslararası Finans Sempozyumu
Çalışma Grubu
Balıkesir-Türkiye
01 Ekim 2016 - 01 Ekim 2016
01 Ekim 2016 - 01 Ekim 201621. Uluslararası Pazarlama Kongresi
Çalışma Grubu
Kütahya-Türkiye
01 Ekim 2016 - 01 Ekim 2016
01 Ekim 2016 - 01 Ekim 201620. Finans Sempozyumu
Çalışma Grubu
Trabzon-Türkiye
01 Ağustos 2014 - 01 Ağustos 2014
01 Ağustos 2014 - 01 Ağustos 2014LCBR European Marketing Conference
Çalışma Grubu
Munich-Almanya
01 Haziran 2012 - 01 Haziran 2012
01 Haziran 2012 - 01 Haziran 2012Innovation and the Future Economy Conference
Çalışma Grubu
İstanbul-Türkiye
Burslar
2020 - 2021
2020 - 20212219 Doktora sonrası yurtdışı araştırma bursu
TÜBİTAK
2013 - 2017
2013 - 2017