Yayınlar & Eserler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Bilinçli Tüketim Eğiliminin Tüketici Aktivizmi Oluşumundaki Rolü

Fenerbahçe Üniversitesi Ulusal Marka Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 25 Nisan 2024

Covid-19 Sürecinde Dijital Yayıncılığın Dönüşümü: Clubhouse Örneği

8. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Çağda Kriz İletişimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2021, ss.87-88 Sürdürülebilir Kalkınma

Kitap & Kitap Bölümleri

Meta Fetişizmi Bağlamında Influencer Kavramını Yeniden Düşünmek

Medya, İletişim ve Toplum, Asena Temelli Coşgun,İhsan Eken, Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, İstanbul, ss.105-120, 2024

Gelenekselden Dijitale Reklamın Manipülasyon Gücü

Çarpıtılmış Gerçekliğin İnşası 1. Cilt: Medya ve İletişim Mesleklerinde Manipülasyon, Osman Çalışkan, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.147-171, 2021

Reklam Endüstrisi Bağlamında Ajanslar

Reklama "Yeni"den Bakmak, Merve Gençyürek Erdoğan,Burçe Akcan, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.347-371, 2021

Metrikler

Yayın

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları