Makaleler
13
Tümü (13)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (10)
3. Analysis of the Effect of Mind Mapping Studies on the Acquisition of the Concept of Time Among 60-72 Month-Old Children
Psycho-Educational Research Reviews
, cilt.11, sa.1, ss.254-269, 2022 (Hakemli Dergi)
9. Okul öncesinde geri dönüşüm kavramı aile katılımlı proje tabanlı bir program örneği
Journal of Research in Education and Teaching
, cilt.2, ss.234-241, 2013 (Hakemli Dergi)
10. Dikkat Burası İstanbul okul öncesinde aile katılımlı proje tabanlı bir program örneği
Journal of Research in Education and Teaching
, cilt.2, ss.263-270, 2013 (Hakemli Dergi)
11. Okul Öncesinde Geri Dönüşüm Kavramı Aile Katılımlı Proje Tabanlı Bir Program Örneği
jret
, cilt.2, sa.2, ss.234-241, 2013 (Hakemli Dergi)
12. DİKKAT BURASI İSTANBUL!: OKUL ÖNCESİNDE AİLE KATILIMLI PROJE TABANLI BİR PROGRAM ÖRNEĞİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.263-270, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
10
2. 60-72 Aylık Çocuklarla Etkileşimli Kitap Okuma Çalışmalarının Dil Becerileri Açısından İlkokula Hazırılıklarına Etkisinin İncelenmesi
3. Uluslararası Eğitim, Uzaktan Eğitim ve Eğitim Teknolojileri Kongresi, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2017, ss.252-264, (Tam Metin Bildiri)
7. MY OWN PAST AN EXAMPLE OF FAMILY INVOLVEMENT PROJECT APPLIED TO IMPROVE 48 54 MONTHS OLD CHILDREN S PERCEPTION OF THE PAST
2nd World Conferenceon Educational andInstructional Studies, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, ss.74-75, (Özet Bildiri)
8. An evaluatıon of preschool educatıon programs from the vıewpoınt of multıple ıntellıgences theory
First Balkan Conference, Stara-Zagora, Bulgaristan, 27 - 29 Haziran 2003, cilt.2, ss.129-135, (Tam Metin Bildiri)
9. Okul Öncesi Eğitim Programlarının Çoklu Zeka Teorisi Açısından Değerlendirilmesi
2000'li Yıllarda I. Ulusal Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002
10. Tu rkiye de Okul Öncesi Egitimin Durum Tesbiti
2000'li Yıllarda I. Ulusal Ögrenme ve ÖgretmeSempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)
Kitaplar
18
1. Dijital Okuryazarlık Becerileri
Okul Öncesi Eğitim Ansiklopedisi: Gelişim 2, POLAT ÖZGÜL, RAMAZAN MÜSLİMAT OYA, Editör, Eğiten Yayınları, İstanbul, ss.309-341, 2024
4. Marmara Aile Becerileri Eğitim Programı Gelişim Takvimi / Gelişim Paketi
El Ele İlk Adım, İstanbul, 2022
5. İlkokula Hazırbulunuşlukta Algı Eğitimi
Adım Adım İlkokula Başlamak: OKULA UYUM VE ERKEN OKUR YAZARLIK EĞİTİMİ, POLAT, Özgül, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.165-209, 2021
6. Bölüm 8: Federal Almanya Cumhuriyeti
Dünya Ülkelerinde Eğitim Sistemleri ve Okul Öncesi Eğitim, Ayla Oktay, Özgül Polat, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.199-219, 2021
7. Emile
Temel Eğitim Eserlerinin Eğitime Yansımaları, Oktay,Ayla. Polat,Özgül, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.339-360, 2021
8. Fen ve Teknoloji Uygulamaları
ÖĞRENEN ÖĞRETMEN, Ozana Ural, Fatma Özge Ünsal, Elif Küçükoğlu, Editör, KASDAŞ, İstanbul, ss.40-47, 2020
9. 32-72 Aylık Okul Öncesi Eğitim Programında Planlama ve Uygulama
Okul Öncesi Eğitim Programları, KURU, Nalan, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.181-217, 2020
10. Dijital Oyunlar
Erken Çocukluk Döneminde Oyun, Hülya Gülay Ögelman, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.369-385, 2019
11. Robert Gagné’nin Öğrenme Durumları Modeli
Öğrenme ve Öğretme: Kuramdan Uygulamaya, ÖZGÜL POLAT, HANDE ASLAN ÇİFTÇİ, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.141-187, 2017
12. Oyun Yoluyla Dil Becerilerinin Desteklenmesi
Erken Çocuklukta Oyun ve Oyun Yoluyla Öğrenme, ALEV ÖNDER, HANDE ARSLAN ÇİFTÇİ, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.125-150, 2017
13. Okuma Yazma Farkındalığı İlkokula Başlarken Ceren ile Arhan
Elele İlkadım Yayınları, İstanbul, 2012
14. Görsel Okuma
Elele İlkadım Yayınları, İstanbul, 2012
15. Ne Zaman
Elele İlkadım Yayınları, İstanbul, 2012
16. Küçük Sanatçılar
Açı Yayınları, Ankara, 2011
17. Okul Öncesi Gelişim Takvimi
Bilgi Evim Yayınevi, İstanbul, 2010
18. Satranç Ögreniyorum Seti 3 Kitap
Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2005