Makaleler
36
Tümü (36)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (4)
Scopus (2)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (19)
1. CONCERNS OF THE PEOPLE IN TURKEY REGARDING THE NATIONAL CONTACT TRACING MOBILE APPLICATION OF THE COVID-19 PERIOD
The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication
, cilt.14, sa.3, ss.735-752, 2024 (Hakemli Dergi)
5. Büyük Veri ile Foreks Algısının Twitter Üzerinden Gündem Belirleme Kuramı Bağlamında Araştırılması
İstanbul Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.25, ss.82-103, 2019 (Hakemli Dergi)
8. Patient Loyalty in the Hospital-Patient Relationship: The Mediating Role of Social Media
Erciyes İletişim Dergisi
, cilt.6, ss.783-804, 2019 (Hakemli Dergi)
12. Sağlık İletişiminde Sosyal Medya Kullanımının Bireyler Üzerindeki Etkileri
Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, ss.3-22, 2016 (Hakemli Dergi)
16. Değişen Haber Algısı Kullanıcılar Sosyal Medyada Haberleri Nasıl Değerlendiriyorlar
Global Media Journal Turkish Edition
, cilt.11, ss.18-34, 2015 (Hakemli Dergi)
19. SOSYAL MEDYA GAZETELERİ NASIL ETKİLİYOR? HABERLERİN TWITTER’DA YAYILMASI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN ART AND COMMUNICATION
, cilt.4, ss.40-52, 2014 (Hakemli Dergi)
20. A Research on Effectiveness of Social Media Practices of Hospitals Public Relations Departments in Turkey
ISTANBUL UNIVERSITESI ILETISIM FAKULTESI DERGISI
, cilt.1, ss.83-106, 2014 (Hakemli Dergi)
22. Jetfighter Down Predicting Opinions with Twitter and the Role of Social Media In Turkey within Context of Attribute Agenda Setting Theory
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.7, sa.34, ss.875-889, 2014 (Hakemli Dergi)
23. Yeni Medya ve Enformasyona Özgürce Ulaşma Bağlamında Gazetecinin Bilişimciye Dönüşümü
Yeni Türkiye Dergisi
, ss.924-928, 2014 (Hakemsiz Dergi)
25. Jetfighter down Predicting Opinions with Twitter and the Role of Social Media in Turkey within Context of Attribute Agenda setting Theory
The Journal of International Social Research
, cilt.7, sa.34, ss.875-889, 2014 (Hakemli Dergi)
27. Türkiye’de Telekomünikasyon Sektöründe Kurumsal İtibar Katsayısı ve Marka Sadakati Üzerine Bir Araştırma
ÖNERİ
, cilt.10, sa.39, ss.163-175, 2013 (Hakemli Dergi)
28. Türkiye de Telekomükasyon Sektöründe Kurumsal İtibar Katsayısı ve Marka Sadakati Üzerine Bir Araştırma
Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.10, sa.39, ss.163-175, 2013 (Hakemli Dergi)
29. Yeni Medya ve Ağ Nesli Türkiye Örneği
Marmara Sosyal Araştırmalar Dergisi
, ss.1-13, 2012 (Hakemli Dergi)
30. Microscopic evaluation of different sealant materials
Balkan Journal of Stomatology
, cilt.13, ss.99-104, 2009 (Hakemli Dergi)
32. New Media in PR: A Research on the Utilization of New MediaTechnologies in Public Relations Firms in Turkey
The International Journal Of Knowledge, Culture and Change Managemen
, cilt.4, sa.5, ss.159-166, 2008 (Hakemli Dergi)
33. Incidence of voids in packable versus conventional posterior composite resins: an in vitro study
Balkan Journal of Stomatology
, cilt.11, ss.185-195, 2007 (Hakemli Dergi)
34. Incidence of voids in packable versus conventional composite resins: an in vitro study.
Balkan Journal of Stomatology
, cilt.11, ss.1-11, 2007 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
3
Kitaplar
18
1. DİJİTAL ÇAĞDA, DİJİTAL SANATLARDA VE RESİMDE, ÖZGÜNLÜK SORUNSALI; ESER Mİ? ÜRÜN MÜ?
DİJİTAL EVRENİN YENİ İLETİŞİM KODLARI 2, DENEÇLİ, Ceyda, Editör, NOBEL Bilimsel Eserler, İstanbul, ss.193-211, 2022
3. İnternet Araştırma Yöntemleri
Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları, Deneçli Sevda, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.25-54, 2020
4. Türkiye’deki Bankaların Etkileşimli İletişim Ortamı Olarak Sosyal Medya: Instagram Kullanma Pratikleri Üzerine Bir Araştırma
Korona Günlerinde Dijital Toplum, Övür Ayten, Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.106-136, 2020
5. Veri Bilimi
Paloma Yayınevi, İstanbul, 2018
6. Değer Zinciri Analizi (Value Chain Analysis)
Üniversitelerde Strateji Geliştirme Sürecinde UygulamalıDurum Analizleri (Situation Analysis with Practice on Strategy Development Process at Universities), Bakoğlu Refika, Yıldız Müge Leyla, Editör, Beta, İstanbul, ss.49-66, 2016
7. Değer Zinciri Analizi
Üniversitelerde STRATEJİ GELİŞTİRME SÜRECİNDE Uygulamalı DURUM ANALİZLERİ, Bakoğlu Refika, Yıldız Müge Leyla , Editör, BETA Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, ss.49-65, 2016
9. Klinik Karar Destek Sistemleri
Sağlık Bilişimi ve Güncel Uygulamalar, Başak Mendi, Editör, Nobel Tıp Kitapevleri, İstanbul, ss.99-109, 2016
10. Sosyal Medyada Film Analizine İlişkin Bir Araştırma: Yıldızlararası Filminin Twitter Üzerinde Semantik Analizi
Türk Sinemasının 100 Yılına Armağan, Mazıcı Nurşen, Editör, Marmara Üniversitesi, ss.241-262, 2015
11. Sosyal Medyada Film Analizine İlşkin Bir Araştırma : Interstellar-YıldızlararasıFilminin Twitter Özelinde Semantik Analizi
Türk Sinemasının 100 Yılına Armağan, Nurşen Mazıcı, Editör, Marmara Üniversitesi Yayınevi, İstanbul, ss.239-260, 2015
12. Television Ratings Got Social: A Case Study on the Famous Turkish TV Series Muhtesem Yuzyil
Contextual Approaches in Communication, Corina Daba-Buzoianu, Hasan Arslan, Mehmet Ali Icbay, Editör, Peter Lang GmbH, Frankfurt, ss.505-512, 2015
15. Türkiye’deki Siyasal Yaşamda Sosyal Medya: Siyasal Partilerin Kullanım Düzeylerine İlişkin Bir Araştırma
Yeni Medya da Demokrasi, Algül And, Üçer Neda, Editör, Literatürk, ss.165-204, 2013
