Prof. AYŞE BAHAR CERİTOĞLU
Home page
Education
Research Areas
Academic and Administrative Experience
Publications & Works
Project & Patent & Design
Scientific & Professional Activities
Achievements & Reputation
Announcements & Documents
Contact
Download CV
Türkçe
English
Marmara University
Research Information System
Türkçe
Research Information System
Türkçe
Publications & Works
Publication Network
Articles Published in Other Journals
Yöresel Ürün İmajının Tüketici Satınalma Davranışı ve Yüksek Fiyat Ödeme Eğilimi Üzerine Etkisi – İstanbul İlinde Bir Uygulama
KELEMCİ G.
,
CERİTOĞLU A. B.
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, vol.3, pp.30-52, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar mı? Türkiye’xxdeki Temel, Premium ve Lüks Markaların Faydaları ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma
Baumgarth C.
,
KELEMCİ G.
,
CERİTOĞLU A. B.
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, vol.25, no.2, pp.535-564, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Tüketicilerin Gıda Ürünlerinin Kalitesini Algılamada Dikkate Aldıkları İçsel ve Dışsal Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Pilot Çalışma
USLU A.
,
CERİTOĞLU A. B.
,
KELEMCİ G.
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakülte Dergisi
, vol.1, pp.189-221, 2002 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
Aile İşletmelerinde Babadan Oğula İnnovasyon: Otomotiv Yan Sanayiinde Yetkinlik/İsteklilik İkilemi
ZAMANTILI NAYIR D.
,
CERİTOĞLU A. B.
,
KARATAŞ GÜMÜŞTAŞ N.
,
Ersen Cömert Ç.
Yönetim ve Organizasyon Kongresi, Turkey, 18 - 20 April 2019
Geleneksel Eyüp Oyuncakçısı - Kültür Pazarlaması Bağlamında Bir İnceleme.
ZAMANTILI NAYIR D.
,
CERİTOĞLU A. B.
,
faber s.
İşletme Tarihi Konferansı, Turkey, 21 - 22 March 2019
Do Perceived Brand Functions Influence Brand Consciousness in the Youth Consumer Segment? A Study Across Secondary Schools in Turkey
CERİTOĞLU A. B.
2006 AMS / KAMS CPM Conference, 21 - 24 July 2016
Sustainability and Sustainability Labels from the Point of View of Turkish Consumers
CERİTOĞLU A. B.
3rd International Conference on Turkey and Turkish Studies, 27 - 30 June 2016
Üniversite Öğrencilerinin Mobil Pazarlamaya Yönelik Tutum ve Davranışlarının Satınalma EğilimiÜzerindeki Etkilerinin Ölçümlenmesine İlişkin Bir Araştırma
KELEMCİ G.
,
CERİTOĞLU A. B.
16. Ulusal Pazarlama Kongresi, Turkey, 22 - 25 November 2011, (Full Text)
İnternette Ağızdan Ağıza İletişim (İAAİ) Platformalarının Farklı Ürün Gruplarındaki Satınalma Eğilim Üzerindeki Etkilerinin Ölçümlenmesine İlişkin Bir Araştırma
KELEMCİ G.
,
CERİTOĞLU A. B.
15. Ulusal Pazarlama Kongresi, Turkey, 26 - 29 October 2010, (Full Text)
Yöresel Ürüm İmajının Tüketici Satınalma Davranışı ve Yüksek Fiyat Ödeme Eğilimi Üzerindeki Etkisi - İstanbul İlinde Bir Uygulama
KELEMCİ G.
,
CERİTOĞLU A. B.
14. Ulusal Pazarlama Kongresi, Turkey, 14 - 17 October 2009, (Full Text)
Ist CHANEL wirklich stärker als NIVEA? Empirische Studie zum Nutzen und zur Markenstärke von Basis-, Premium- und Luxusmarken
Baumgarth C.
,
KELEMCİ G.
,
CERİTOĞLU A. B.
3. Internationaler Markentag, 24 - 25 September 2009, (Full Text)
Balanced Scorecard Modelinin Pazarlama Açısından Müşteri Boyutuna Getirdiği Yeniliklerin Değerlendirilmesi ve Bu Kapsamda Bir Şirket Uygulmasının İncelenmesi
BAYRAKTAR A.
,
CERİTOĞLU A. B.
,
KELEMCİ G.
6. Ulusal Pazarlama Kongresi, Turkey, 28 June - 01 July 2009, (Summary Text)
Does ’xxluxury’xx destroy or strengthen brand strength
Baumgarth C.
,
CERİTOĞLU A. B.
,
KELEMCİ G.
EBES 2009 Conference, 1 - 02 June 2009, (Summary Text)
Stellenwert und Perspektiven des Marketing aus Sicht der türkischen Wissenschaft und Praxis – Befunde Explorativer Studie
CERİTOĞLU A. B.
,
KELEMCİ G.
Stellenwert und Perspektiven des Marketing im 21. Jahrhundert, 09 January 2008, (Summary Text)
Markanın Gerçek Konumu: Tüketici Algısı
CERİTOĞLU A. B.
Marka Yönetimi Sempozyumu, Turkey, 15 - 16 April 2005, (Full Text)
Balanced Scorecard Modelinin Pazarlama Açısından Değerlendirilmesi ve Bu Kapsamda Bir Şirket Uygulamasının İncelenmesi
BAYRAKTAR A.
,
CERİTOĞLU A. B.
,
KELEMCİ G.
6. Ulusal Pazarlama Kongresi, Turkey, 28 June - 01 July 2001
Books
Wie sich die digitalen Private Shopping Clubs auf die wahrgenommenen Markennutzen auswirken – eine empirische Analyse für Luxusmarken
Ceritoğlu A. B.
,
Kelemci G.
,
Güsan Köse G.
,
Karapınar E.
in: Digitalisierung in der Betriebswirtschaft, Pernsteiner,Helmut Schöning,Stephan,Sümer Gögüs,Handan, Editor, Linde Verlag, Linz, pp.101-138, 2020
Endüstriyel Pazarlarda Başarı Faktörü – Markalaşma
CERİTOĞLU A. B.
Yalın Yayıncılık, 2019
Risikomanagement in Lieferketten – Supply-Chain-Risikomanagement,
Ceritoğlu A. B.
in: Şirketlerde Risk Yönetimiş - Almanya, Avusturya ve Türkiye arasında Kültürlerarası Bir Bakış Österreich und der Türkei, Schöning,S.,Sümer Göğüş,E.H.,Pernsteiner,H., Editor, Springer-Verlag , Wiesbaden, pp.269-295, 2017
Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve İşletmelerin Çevre Bilinci Eksenindeki Uygulamalarının Tüketici Satın Alma Davranışı ve Kurum İmajı Algısına Etkisi
CERİTOĞLU A. B.
Yalın Yayıncılık, 2011
Günümüzün Etkili Medyası: Tüketicilerin Yarattıgı Medya Ortamı ve Satınalma Davranısına Etkisi
Kelemci G.
,
Ceritoğlu A. B.
in: Pazarlama, Isletme Yönetimi ve Egitiminde Seçilmis Yazılar, Nimet Uyar,Şebnem Burnaz,Elif Karaosmanoğlu,Banu Elmadağ baş,Gonca Ulubaşoğlu,Canan aktan,Melek Demiralay, Editor, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, pp.141-163, 2011
Metrics
More metrics
Publication
21
Citiation (Sum Other)
1
Thesis Advisory
5
Open Access
4
UN Sustainable Development Goals