Publications & Works

Articles Published in Other Journals

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings

Sustainability and Sustainability Labels from the Point of View of Turkish Consumers

3rd International Conference on Turkey and Turkish Studies, 27 - 30 June 2016

Markanın Gerçek Konumu: Tüketici Algısı

Marka Yönetimi Sempozyumu, Turkey, 15 - 16 April 2005

Books & Book Chapters

Wie sich die digitalen Private Shopping Clubs auf die wahrgenommenen Markennutzen auswirken – eine empirische Analyse für Luxusmarken

in: Digitalisierung in der Betriebswirtschaft, Pernsteiner,Helmut Schöning,Stephan,Sümer Gögüs,Handan, Editor, Linde Verlag, Linz, pp.101-138, 2020

Risikomanagement in Lieferketten – Supply-Chain-Risikomanagement,

in: Şirketlerde Risk Yönetimiş - Almanya, Avusturya ve Türkiye arasında Kültürlerarası Bir Bakış Österreich und der Türkei, Schöning,S.,Sümer Göğüş,E.H.,Pernsteiner,H., Editor, Springer-Verlag , Wiesbaden, pp.269-295, 2017 Creative Commons License

Günümüzün Etkili Medyası: Tüketicilerin Yarattıgı Medya Ortamı ve Satınalma Davranısına Etkisi

in: Pazarlama, Isletme Yönetimi ve Egitiminde Seçilmis Yazılar, Nimet Uyar,Şebnem Burnaz,Elif Karaosmanoğlu,Banu Elmadağ baş,Gonca Ulubaşoğlu,Canan aktan,Melek Demiralay, Editor, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, pp.141-163, 2011