Akademik Unvanlar
-
2014 - Devam Ediyor Yrd.Doç.Dr.
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
-
2012 - 2014 Öğretim Görevlisi Dr.
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
-
2011 - 2012 Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
-
2005 - 2011 Araştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
Yönetilen Tezler
-
Sosyal medya pazarlaması ile marka sadakati arasındaki ilişkide marka ilişkili sosyal medya bağlılığının rolü: Hazır giyim sektörü üzerine bir araştırma
Değerli B. (Danışman)
Ö.UYANIK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Marka Bilgisi ve Marka İlişki Kalitesinin Marka Sadakati Üzerindeki Rolü ve Bir Araştırma
DEĞERLİ B. (Danışman)
M.KARAKAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Endüstri 4.0 bakış açısıyla nesnelerin interneti ve müşteri deneyimi açısından incelenmesi
DEĞERLİ B. (Danışman), Değerli Ö.