Makaleler
26
Tümü (26)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (1)
Scopus (7)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (11)
3. The effects of openness to experience on paying more in luxury brands
International Journal of Electronic Customer Relationship Management
, cilt.14, sa.3-4, ss.254-274, 2024 (Scopus)
12. Algılanan Lüks Marka Değerinin ve Marka İtibarının Premium Fiyat Ödeme İstekliliği Üzerindeki Etkisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.14, sa.20, ss.1680-1709, 2019 (Hakemli Dergi)
15. HEDONİK VE FAYDACI ALIŞVERİŞ DEĞERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL
, cilt.3, ss.2320-2326, 2017 (Hakemli Dergi)
23. Effects On Awareness, Brand Image And Purchase Intention
Journal of Management, Marketing and Logistics
, cilt.1, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
1
