SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Satış Elemanlarının Etik İçeriği Olan Bir Durumu Algılama Düzeylerine Etki Eden Kurumsal Faktörler: Dayanıklı Tüketim Malları Sektöründe Bir Araştırma
Beykoz Akademi Dergisi, cilt.4, 2017 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Tüketicilerin Gıda Ürünlerinin Kalitesini Algılamada Dikkate Aldıkları İçsel ve Dışsal Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Pilot Çalışma
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakülte Dergisi, cilt.1, ss.189-221, 2002 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Aracı Markalarının Markalama Kararlarındaki Yeri ve Bu Markaların Toptancı, Perakendeci ve Üretici Bazındaki Avantaj ve Dezavantajları
Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi, cilt.13, ss.9-13, 2000 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
IMPACT OF PRICE SENSITIVITY ON REPURCHASE INTENTION IN TERMSOF PERSONALITY FEATURES
17. ULUSLARARASI KATILIMLI İŞLETMECİLİK KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.1301-1315
The research on the impact of service quality and perceived service value on customer satisfaction and loyalty : Case of Healthcare Institution
3rd Annual International Conference on Social Sciences, 26 - 28 Ekim 2017
On The İmpact Of Service Quality And Perceived Service Value On Customer Satisfaction And Loyalty
Case Of Healthcare Institution 3rd Annual Internatıonal Conference On Socıal Scıences Aıcss, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2017
The research on the relationship between internal marketing strategies and internal service quality through the perspectiveof five factor personality traits among employees
2nd ANNUAL INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, 02 Haziran 2016 - 02 Haziran 2017
Kişilik Özelliklerinin Tüketicilerin Taklit Marka Ürün Satın Alma Eğilimindeki Rolü Moda Sektöründe Bir Araştırma
13. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Antalya, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2014, cilt.2, ss.863-873
Türkiye de Tüketicilerin Sosyal Sorumluluk Kampanyalarına ve Sosyal Açıdan Sorumlu Şirketlere Karşı Tutumu
Muhan Soysal İşletmecilik Konferansı, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Eylül 2008, ss.47-60
E route to Loyalty Assessing Internet Banking Service Quality
AMS/KAMS Cultural Perspectives in Marketing Conference, Seoul, Güney Kore, 12 - 15 Temmuz 2006, ss.1