Yayınlar & Eserler

Makaleler 15
Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (7)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 20

1. An investigation of TPACK using a 3D Techno-pedagogical integration matrix in the context of mathematics teaching

14th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME14), Bolzano, İtalya, 4 - 07 Şubat 2025, ss.1-9, (Tam Metin Bildiri)

2. Exploring the TPACK of pre-service mathematics teachers in real classrooms: A techno-pedagogical integration matrix perspective

13th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13), Budapest, Macaristan, 10 - 14 Temmuz 2023, (Tam Metin Bildiri)

3. An Investigation of Pre-service Mathematics Teachers’ TPACK Using the Revised Techno-Pedagogical Integration Matrix

SITE Interactive Online 2022 Conference, Amerika Birleşik Devletleri, 05 Ekim 2022, ss.149-154, (Tam Metin Bildiri)

4. Cevabı Tek Olmayan Sorular Üzerinde Matematiksel Düşünme Süreci: Bir Geogebra Uygulaması

FSMVU Eğitimde Mükemmeliyet Araştırmaları Kongresi (EMAK-2021), İstanbul, Türkiye, 18 Aralık 2021, (Özet Bildiri)

5. An investigation of preservice mathematics’ teachers mathematical inference processes: A practice of Geogebra

2nd International Conference on Science, Mathematics, Enterpreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.295-307, (Tam Metin Bildiri)

6. An example of mathematical construction with Geogebra 3D

2nd International Conference on Science, Mathematics, Enterpreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.411-412, (Özet Bildiri)

7. Matematik öğretmeni adaylarının geogebranın matematik eğitimi 2023 vizyonunda kullanılması üzerine değerlendirmeleri

EAK-FSM Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Mayıs 2020, ss.61-70, (Tam Metin Bildiri)

8. Matematik Öğretmen Adaylarının Geogebra’nın Matematik Eğitimi 2023 Vizyonunda Kullanılması Üzerine Değerlendirmeleri

FSMVU-EAK 2020 / EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Mayıs 2020, (Tam Metin Bildiri)

9. A Practice for the Using Geogebra of Preservice Mathematics Teachers’ Mathematical Thinking Process

12 th World Conference on Educational Sciences (WCES 2020), İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Şubat 2020, (Özet Bildiri)

11. Teacher Educators’ Opinions about Mathematical Quality of Instruction

nternational conference on modern education studies (ICONMES 2017), 25 - 27 Ocak 2017, ss.10, (Özet Bildiri)

12. Literatürde yükselen bir değer: Öğretmen eğitimcileri

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

13. University students’ perceptions of graphics of functions

International conference on new horizons in education 2016, Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

14. Undergraduate students’ interpretations of graphical representation of functions

International conference on new horizons in education, Barselona, 10 - 12 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

15. Lisans öğrencilerinin fonksiyon kavramına grafik çizimi üzerinden yaklaşımlarının incelenmesi

1.Ulusal Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

16. Lisans öğrencilerinin sahip oldukları kavram imajları üzerine bir çalışma: fonksiyon nedir?

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

17. Students’ perceptions towards concepts of domain, codomain and image of domain

International conference on education in mathematics, science technology, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

18. Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Kavramına İlişkin Sahip Oldukları Metaforların Karşılaştırılması

Matematikçiler Derneği 12. Matematik Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

19. Ortaokul Öğrencilerinin Problem Çözme Stratejileri Üzerine Bir Çalışma

Matematikçiler Derneği 12. Matematik Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

20. Duygusal zekâ ve akademik başarı arasındaki ilişki

10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar 1

1. A practice for the Using Geogebra of Preservice Mathematics Teachers' Mathematical Thinking Process

New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences, Prof. Dr. Jesus Garcia Laborda, Editör, Birlesik Dunya Yenilik Arastirma ve Yayincilik Merkezi (BD-Center), İstanbul, ss.102-116, 2020
Metrikler

Yayın

36

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

97

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

3

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

3

Proje

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları