Arş. Gör. BARIŞ TAVUKÇUOĞLU


İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü

Araştırma Yöntemleri Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Biyografi

Academic works on Immersive Technologies in Public Relations area 

Eğitim Bilgileri

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Yüksek Lisans

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı, Türkiye

2003 - 2006

2003 - 2006

Yüksek Lisans

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı, Türkiye

2000 - 2003

2000 - 2003

Lisans

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü, Türkiye

1998 - 2000

1998 - 2000

Ön Lisans

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Sales Management and Marketing, Türkiye

Yaptığı Tezler

2006

2006

Yüksek Lisans

Uluslararası Markalaşma Sürecinde Halkla İlişkilerin Yeri ve Önemi Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2004 - Devam Ediyor

2004 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

1. KURUMSAL İLETİŞİMDE HEDEF KİTLE ETKİLEŞİMİNİN SÜRÜKLEYİCİ TEKNOLOJİLER BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ

TAVUKÇUOĞLU B.

11. International Mardin Artuklu Scientific Researches Conference, Mardin, Türkiye, 13 - 15 Aralık 2023, (Özet Bildiri)

2022

2022

2. DESTİNASYON TERCİHİNDE YENİDEN ŞEKİLLENEN KULLANICI GRUPLARI VE SOSYAL MEDYA İLİŞKİSİ

TAVUKÇUOĞLU B.

International Khazar Scientific Research Conference 3, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Ocak 2022, ss.105-111, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

3. Toplumsal Gelişimde Yeni Bir Dinamik Olarak Sosyal Girişimcilik Uluslararası İnsan Hakları Savunucuları Kurumu Front Line Örneği

Tavukçuoğlu B., Kuşay Y.

6.Uluslararası Sivil Toplum Kuruluşları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2009, ss.27-34, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2007

2007

4. “Customer Focused Corporate Emotional Intelligence Management: Perception Oriented Approach”

Tavukçuoğlu B., Karayel Bilbil E.

International Emotional Intelligence and Communication Symposium, İZMİR, İzmir, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2007, cilt.2, ss.790-796, (Tam Metin Bildiri)