Makaleler
8
Tümü (8)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (4)
2. Dijital Hediyeleşme Kültürü Bağlamında Hayran Altyazıları: Puzzle Fansub Topluluğu
ILEF DERGISI
, cilt.6, sa.1, ss.147-177, 2019 (Hakemli Dergi)
4. Katılımcı Kültür Tartışmaları Ekseninde Sosyal Medyada Diziler Kardeş Payı Örneği
Intermedia International Peer Reviewed E-Journal of Communication Sciences
, cilt.1, sa.2015, ss.158-180, 2015 (Hakemli Dergi)
6. Recep İvedik Kahramandan Ürün e
İleti-ş-im Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, sa.17, ss.9-29, 2012 (Hakemli Dergi)
7. Turkish Television Dramas The Economy and Beyond
Cinema&Cie International Film Studies Journal
, sa.19, ss.93-103, 2012 (Hakemli Dergi)
8. Türkiye ve Farklı Avrupa Ülkelerinde Yerel Televizyonların Ortaya Çıkış Süreci
MARMARA JOURNAL OF COMMUNICATION
, sa.12, ss.201-213, 2007 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
9
1. Türkiye’de Hayran Altyazısı (Fansub) Gruplarının İçerik Üretim Pratikleri: Puzzle Fansub Örneği
Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu, Mersin, Türkiye, 18 - 19 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2. İnternet Üzerinden Dizi İzleme Deneyimi Üzerine Bir İnceleme:Türkiye’de Bingewatching (Aşırı İzleme) Pratiği
16th International Symposium Communication in the Millennium, Eskişehir, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
3. Adapting American Series to Turkish Television The Case of the O C
Media Across Borders, Londrina, Brezilya, 22 - 23 Haziran 2015
4. Emergence of Turkish Television Drama Sector as a Geo cultural Market
The International Association of Media and Communication Research (IAMCR), Dublin, İrlanda, 25 - 29 Haziran 2013
5. Indicators of Quality in Turkish Television Dramas from the Perspective of Media Professionals
ECREA 4th European Communication Conference, İstanbul, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2012
6. The Role of the Blockbuster in the Revival of Turkish Cinema Sorak s G O R A and Baltaci s Yilmaz s A R O G
The Annual London Film and Media Conference, Londrina, Brezilya, 22 - 24 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
7. Popular Nationalism in Television Advertising in Turkey
6th Middle Eastern and North African Popular Culture, University of Oxford & Universitat Wien, Viyana, Avusturya, 6 - 10 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
8. Product Placement in Late Turkish Cinema
Communication In the Millennium, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)
9. The Problems of Local Televisions in Turkey and Their Repercussions on Information Production Process
IV. International Communication In the Millennium Symposium, Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Haziran 2006, ss.285-293, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
8
4. Turkey's Emergence as a Regional Exporter of Television Drama Sector: Strengths and Challenges
New Directions in Media, ISLAM K M BAHARUL, ROY NANDITA, Editör, Bloomsbury Publishing, Londrina, ss.99-117, 2015
5. The Past as a Spectacle: The Magnificent Century
Handbook of Research on the Impact of Culture and Society on the Entertainment Industry, Öztürk Gülay, Editör, IGI Global, Hershey, ss.182-203, 2014
7. On the Stage and On the Screen: Actresses as one of the symbols of the Turkish Modernization Project
Not So Silent Women in Cinema Before Sound, Bull Sofia, Söderberg Widding Astrid , Editör, Stockholm University, Stockholm, ss.205-215, 2010