Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
İnternette Dizi İzleme Pratiklerinin Dönüşümü: Aşırı İzleme (Bingewatching) Üzerine Bir Araştırma
Galatasaray İLETİ-Ş-İM
, cilt.32, ss.108-136, 2020 (Hakemli Dergi)
Dijital Hediyeleşme Kültürü Bağlamında Hayran Altyazıları: Puzzle Fansub Topluluğu
ILEF DERGISI
, cilt.6, sa.1, ss.147-177, 2019 (Hakemli Dergi)
Katılımcı Kültür Tartışmaları Ekseninde Sosyal Medyada Diziler Kardeş Payı Örneği
Intermedia International Peer Reviewed E-Journal of Communication Sciences
, cilt.1, sa.2015, ss.158-180, 2015 (Hakemli Dergi)
Recep İvedik Kahramandan Ürün e
İleti-ş-im Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, sa.17, ss.9-29, 2012 (Hakemli Dergi)
Turkish Television Dramas The Economy and Beyond
Cinema&Cie International Film Studies Journal
, sa.19, ss.93-103, 2012 (Hakemli Dergi)
Türkiye ve Farklı Avrupa Ülkelerinde Yerel Televizyonların Ortaya Çıkış Süreci
MARMARA JOURNAL OF COMMUNICATION
, sa.12, ss.201-213, 2007 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Türkiye’de Hayran Altyazısı (Fansub) Gruplarının İçerik Üretim Pratikleri: Puzzle Fansub Örneği
Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu, Mersin, Türkiye, 18 - 19 Ekim 2018
İnternet Üzerinden Dizi İzleme Deneyimi Üzerine Bir İnceleme:Türkiye’de Bingewatching (Aşırı İzleme) Pratiği
16th International Symposium Communication in the Millennium, Eskişehir, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2018
Adapting American Series to Turkish Television The Case of the O C
Media Across Borders, Londrina, Brezilya, 22 - 23 Haziran 2015
Emergence of Turkish Television Drama Sector as a Geo cultural Market
The International Association of Media and Communication Research (IAMCR), Dublin, İrlanda, 25 - 29 Haziran 2013
Indicators of Quality in Turkish Television Dramas from the Perspective of Media Professionals
ECREA 4th European Communication Conference, İstanbul, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2012
The Role of the Blockbuster in the Revival of Turkish Cinema Sorak s G O R A and Baltaci s Yilmaz s A R O G
The Annual London Film and Media Conference, Londrina, Brezilya, 22 - 24 Haziran 2012
Popular Nationalism in Television Advertising in Turkey
6th Middle Eastern and North African Popular Culture, University of Oxford & Universitat Wien, Viyana, Avusturya, 6 - 10 Eylül 2011
Product Placement in Late Turkish Cinema
Communication In the Millennium, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, cilt.1
The Problems of Local Televisions in Turkey and Their Repercussions on Information Production Process
IV. International Communication In the Millennium Symposium, Eskişehir, Türkiye, 14 - 16 Haziran 2006, ss.285-293
Kitap & Kitap Bölümleri
Turkey's Emergence as a Regional Exporter of Television Drama Sector: Strengths and Challenges
New Directions in Media, ISLAM K M BAHARUL, ROY NANDITA, Editör, Bloomsbury Publishing, Londrina, ss.99-117, 2015
The Past as a Spectacle: The Magnificent Century
Handbook of Research on the Impact of Culture and Society on the Entertainment Industry, Öztürk Gülay, Editör, IGI Global, Hershey, ss.182-203, 2014
On the Stage and On the Screen: Actresses as one of the symbols of the Turkish Modernization Project
Not So Silent Women in Cinema Before Sound, Bull Sofia, Söderberg Widding Astrid , Editör, Stockholm University, Stockholm, ss.205-215, 2010