Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Dijital Ortamda Tüketicilerin Faydacı ve Deneyimsel Alışveriş Davranışları Üzerine Bir Araştırma
İstanbul Sosyal Bilimler Dergisi
, ss.52-68, 2017 (Hakemli Dergi)
Elektronic Commerce in the World and in Turkey: A Survey of the Online Shopping Sites in Turkey
Social Sciences and Humanities Journal (SSHJ)
, cilt.1, ss.39-49, 2016 (Hakemli Dergi)
A Study Regarding the Attitudes that are Effective on the Price Perception Consumers that Shop from the Retail Stores
MEDITERRANEAN JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES
, cilt.4, sa.11, ss.451-462, 2013 (Scopus)
Analysis of Corporate Web Sites as a Public Relations Tool, with Regards to Knowledge Management Process
Academic Journal of Interdisciplinary Studies
, cilt.2, sa.8, ss.69-81, 2013 (Scopus)
Online Ortada Kurumsal Marka İmajının Marka Sadakati ile İlişkisi Üzerine Bir Uygulama
İktisadi İdari Bilimler Dergisi
, cilt.34, ss.113-134, 2013 (Hakemli Dergi)
Eğitim Kurumlarında Hizmet Kalitesinin Ölçümü ve Bir Özel İlköğretim Okulunda Uygulama
ÖNERİ: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Dergisi
, cilt.9, ss.99-108, 2010 (Hakemli Dergi)
Sanal Sigorta Pazarlamasının Türkiye’deki Gelişimi ve Bugünkü Durumu Üzerine
ÖNERİ: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Dergisi
, cilt.6, ss.97-113, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
A Survey About Relationship Between Costumer Attitudes Towards Packaging with Innovation Expectations and Purchasing Frequency of Consumers Shopping From Retail Stores
IX. European Conference on Social and Behavioral Sciences, IASSR– International Association of Social Science Research, Paris, Fransa, 3 - 06 Şubat 2016, ss.120
Dijital Ortamda Tüketicilerin Alışveriş Davranışları: Faydacı ve Deneyimsel Tüketici Tutumları Üzeine Bir Araştırma
Dıgıtal Communication Impact, 16 - 17 Ekim 2014
Kurum Yönetiminin Performansına Olumlu Yönde Etki Edecek Kurum Kültürünün Oluşturulması ve Üniversitelerin Online Ortamda Kurum Kültürlerinin İncelenmesi
4. Uluslararası Girişimcilik Kongresi, Manisa, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2012, ss.175-186
Dinamik Girişimcilikte Yenilikçilik Anlayışı: Online Ortamda Kullanıcıların Yeniliklere Bakış Açıları ile İlgili Uygulama
4. Uluslararası Girişimcilik Kongresi, Manisa, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2012, ss.467-478
Elements Of Online Store Atmospheries And Investigation On Web Sites
Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim 2. Uluslararası Konferansı, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2010, ss.126-132
İnternet Ortamında Faaliyette Bulunan İşletmelerin Tüketicilere Sundukları Web Deneyimlerinin İncelenmesi
3. İstanbul Bilişim Kongresi, “Yönetişim” Etkinlik Programı, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2009, ss.173-183
Rekabet Ortamında Başarı Sağlamak İsteyen On-Line İşletmelerde Bilgi Yönetimi Yapısının İncelenmesi
”, 2. İstanbul Bilişim Kongresi: Kurumsal Yazılım 2008 “Bütünleşim” Etkinlik Programı, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Haziran 2008, ss.241-254
İnternetin Girişimciliğe Sunduğu Fırsatlar ve İnternette Başarılı Bireysel Girişimcilik İçin Marka Yaratma Yollarının İncelenmesi ile İlgili Örnek Olay
Uluslararası Girişimcilik Kongresi, Bishkek, Kırgızistan, 25 - 27 Mayıs 2006, cilt.11, ss.118-129
Collobration in Supply Chain Management and an Assesment of Collobration in Turkish Chain Store
International Logistic Congress, 2 - 03 Aralık 2004
Kitap & Kitap Bölümleri
Yeni Nesil Akıllı Teknolojiler Kapsamında Nesnelerin İnterneti Teknolojisi ve Perakende Sektöründeki Uygulamaların Örnek Olay Kapsamında İncelenmesi
İktisadi ve İdari Bilimler, AYBAK 2019 / II (Eylül): Pazarlama Araştırmaları II, Burak NAKIBOĞLU, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.181-199, 2019
A Research on the Role of Opinion Leaders and Opinion Seekers for Forming a Brand Conscıousness in Technology Products Shopping
Sosyal Bilimlerde Güncel Akademik Çalışmalar, Burak Eryılmaz, Kurtuluş Özlü, Yusuf Bahadır Keskin, Cem Yücetürk, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.1001-1018, 2018
Elektronik Ticarette Tüketicinin Korunması
İstanbul: Pusula Yayınevi, İstanbul, 2002