Journal articles indexed in SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
A STUDY ON THE EFFECT OF ONLINE CUSTOMER COMPLAINTS ON REPEATED PURCHASE INTENTION
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, vol.9, no.2, pp.54-81, 2024 (Peer-Reviewed Journal)

Çevrim içi Ortamda Yaşanan Müşteri Şikayetleri İle Tekrar Eden Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişki Üzerine Bir Araştırma
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, vol.9, no.2, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
Çevrim İçi Ortamda Yaşanan Müşteri Şikâyetlerinin Tekrar Eden Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisine Yönelik Bir Araştırma
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, vol.9, no.2, pp.54-81, 2024 (Peer-Reviewed Journal)

SOSYAL MEDYA REKLAMCILIĞININ GELİŞİMİ VE ÖRNEK UYGULAMALAR
İstanbul Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.0, no.36, pp.26-49, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Dijital Ortamda Tüketicilerin Faydacı ve Deneyimsel Alışveriş Davranışları Üzerine Bir Araştırma
İstanbul Sosyal Bilimler Dergisi
, pp.52-68, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Elektronic Commerce in the World and in Turkey: A Survey of the Online Shopping Sites in Turkey
Social Sciences and Humanities Journal (SSHJ)
, vol.1, pp.39-49, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
The Role of Mobile Advertising on Consumers’xx Purchase Decisions: A Research on Consumer Attitudes Towards Mobile Advertising
International Journal of Humanities and Social Science (IJHSS)
, vol.5, pp.235-248, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
İçsel Pazarlamaya Yönelik Olarak Çalışanların Pazarlama Kültürünün Oluşturulmasının İşletme Performansını Arttırmadaki Rolü
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi
, vol.5, pp.67-90, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Analysis of Corporate Web Sites as a Public Relations Tool, with Regards to Knowledge Management Process
Academic Journal of Interdisciplinary Studies
, vol.2, no.8, pp.69-81, 2013 (Scopus)
Online Ortada Kurumsal Marka İmajının Marka Sadakati ile İlişkisi Üzerine Bir Uygulama
İktisadi İdari Bilimler Dergisi
, vol.34, pp.113-134, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Sanal Ortamda Kullanıcı Deneyimlerini Olumlu Yönde Etkileyecek Kişiselleştirme Uygulamaları
İletişim Çalışmaları Dergisi/ Journal of Communication Studies
, pp.94-112, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Eğitim Kurumlarında Hizmet Kalitesinin Ölçümü ve Bir Özel İlköğretim Okulunda Uygulama
ÖNERİ: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Dergisi
, vol.9, pp.99-108, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Sanal Sigorta Pazarlamasının Türkiye’deki Gelişimi ve Bugünkü Durumu Üzerine
ÖNERİ: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Dergisi
, vol.6, pp.97-113, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
A Survey About Relationship Between Costumer Attitudes Towards Packaging with Innovation Expectations and Purchasing Frequency of Consumers Shopping From Retail Stores
IX. European Conference on Social and Behavioral Sciences, IASSR– International Association of Social Science Research, Paris, France, 3 - 06 February 2016, pp.120, (Summary Text)
Dijital Ortamda Tüketicilerin Alışveriş Davranışları: Faydacı ve Deneyimsel Tüketici Tutumları Üzeine Bir Araştırma
Dıgıtal Communication Impact, 16 - 17 October 2014, (Full Text)
Kurum Yönetiminin Performansına Olumlu Yönde Etki Edecek Kurum Kültürünün Oluşturulması ve Üniversitelerin Online Ortamda Kurum Kültürlerinin İncelenmesi
4. Uluslararası Girişimcilik Kongresi, Manisa, Turkey, 2 - 04 May 2012, pp.175-186, (Full Text)
Dinamik Girişimcilikte Yenilikçilik Anlayışı: Online Ortamda Kullanıcıların Yeniliklere Bakış Açıları ile İlgili Uygulama
4. Uluslararası Girişimcilik Kongresi, Manisa, Turkey, 2 - 04 May 2012, pp.467-478, (Full Text)
Elements Of Online Store Atmospheries And Investigation On Web Sites
Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim 2. Uluslararası Konferansı, İstanbul, Turkey, 28 - 30 April 2010, pp.126-132, (Full Text)
İnternet Ortamında Faaliyette Bulunan İşletmelerin Tüketicilere Sundukları Web Deneyimlerinin İncelenmesi
3. İstanbul Bilişim Kongresi, “Yönetişim” Etkinlik Programı, İstanbul, Turkey, 29 - 31 May 2009, pp.173-183, (Full Text)
Rekabet Ortamında Başarı Sağlamak İsteyen On-Line İşletmelerde Bilgi Yönetimi Yapısının İncelenmesi
”, 2. İstanbul Bilişim Kongresi: Kurumsal Yazılım 2008 “Bütünleşim” Etkinlik Programı, İstanbul, Turkey, 3 - 04 June 2008, pp.241-254, (Full Text)
İnternetin Girişimciliğe Sunduğu Fırsatlar ve İnternette Başarılı Bireysel Girişimcilik İçin Marka Yaratma Yollarının İncelenmesi ile İlgili Örnek Olay
Uluslararası Girişimcilik Kongresi, Bishkek, Kyrgyzstan, 25 - 27 May 2006, vol.11, pp.118-129, (Full Text)
Collobration in Supply Chain Management and an Assesment of Collobration in Turkish Chain Store
International Logistic Congress, 2 - 03 December 2004, (Full Text)
Books
Yeni Nesil Akıllı Teknolojiler Kapsamında Nesnelerin İnterneti Teknolojisi ve Perakende Sektöründeki Uygulamaların Örnek Olay Kapsamında İncelenmesi
in: İktisadi ve İdari Bilimler, AYBAK 2019 / II (Eylül): Pazarlama Araştırmaları II, Burak NAKIBOĞLU, Editor, Akademisyen Yayınevi, Ankara, pp.181-199, 2019
A Research on the Role of Opinion Leaders and Opinion Seekers for Forming a Brand Conscıousness in Technology Products Shopping
in: Sosyal Bilimlerde Güncel Akademik Çalışmalar, Burak Eryılmaz, Kurtuluş Özlü, Yusuf Bahadır Keskin, Cem Yücetürk, Editor, Gece Kitaplığı, Ankara, pp.1001-1018, 2018
Elektronik Ticarette Tüketicinin Korunması
İstanbul: Pusula Yayınevi, İstanbul, 2002