Publications & Works

Articles Published in Other Journals
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences

A Study Regarding the Relationship Between the Consumer Expectations Regarding Packaging and Brand Awareness

IX. European Conference on Social and Behavioral Sciences, IASSR– International Association of Social Science Research, Paris, France, 3 - 06 February 2016, (Summary Text)

A Survey About Relationship Between Costumer Attitudes Towards Packaging with Innovation Expectations and Purchasing Frequency of Consumers Shopping From Retail Stores

IX. European Conference on Social and Behavioral Sciences, IASSR– International Association of Social Science Research, Paris, France, 3 - 06 February 2016, pp.120, (Summary Text)

Analysis of Corporate Web Sites as a Public Relations Tool, with Regards to Knowledge Management Process

3. International Conference on Human and Social Sciences (ICHSS 2013), Rome, Italy, 20 - 22 September 2013, vol.2, no.8, pp.69-81, (Full Text)

Elements Of Online Store Atmospheries And Investigation On Web Sites

Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim 2. Uluslararası Konferansı, İstanbul, Turkey, 28 - 30 April 2010, pp.126-132, (Full Text)

İnternet Ortamında Faaliyette Bulunan İşletmelerin Tüketicilere Sundukları Web Deneyimlerinin İncelenmesi

3. İstanbul Bilişim Kongresi, “Yönetişim” Etkinlik Programı, İstanbul, Turkey, 29 - 31 May 2009, pp.173-183, (Full Text)

Rekabet Ortamında Başarı Sağlamak İsteyen On-Line İşletmelerde Bilgi Yönetimi Yapısının İncelenmesi

”, 2. İstanbul Bilişim Kongresi: Kurumsal Yazılım 2008 “Bütünleşim” Etkinlik Programı, İstanbul, Turkey, 3 - 04 June 2008, pp.241-254, (Full Text)

Türkiye’deki İşletmeler Arası E-Ticaret Uygulamalarının Sağladığı Avantajlar ve Dezavantajlar Üzerine Bir Araştırma

8. Ulusal Pazarlama Kongresi, “Konjonktürel Pazarlama”, Kayseri, Turkey, 16 - 19 October 2003, pp.37-46, (Full Text)
Books

Çevik Pazarlama ve Örnek Uygulamalar

Cinius Yayınları, İstanbul, 2020 Sustainable Development

Dağıtım Kanalları

in: Pazarlama, Serpil Ünal Kestane, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.191-232, 2020

“Glocal Marketing Applications to Create A Successful Brand Awareness in Cross Cultural Marketing A Case Study Application”

in: Economic and Administirative Sciences, AYBAK 2019 / II (September)): Marketing, Turgut ÇÜRÜK, Editor, Akademisyen Yayınevi, Ankara, pp.111-126, 2019

Yeni Nesil Akıllı Teknolojiler Kapsamında Nesnelerin İnterneti Teknolojisi ve Perakende Sektöründeki Uygulamaların Örnek Olay Kapsamında İncelenmesi

in: İktisadi ve İdari Bilimler, AYBAK 2019 / II (Eylül): Pazarlama Araştırmaları II, Burak NAKIBOĞLU, Editor, Akademisyen Yayınevi, Ankara, pp.181-199, 2019

A Research on the Role of Opinion Leaders and Opinion Seekers for Forming a Brand Conscıousness in Technology Products Shopping

in: Sosyal Bilimlerde Güncel Akademik Çalışmalar, Burak Eryılmaz, Kurtuluş Özlü, Yusuf Bahadır Keskin, Cem Yücetürk, Editor, Gece Kitaplığı, Ankara, pp.1001-1018, 2018

Elektronik Ticarette Tüketicinin Korunması

İstanbul: Pusula Yayınevi, İstanbul, 2002
Metrics

Publication

40

Citation (Scopus)

21

H-Index (Scopus)

1

Citation (Scholar)

505

H-Index (Scholar)

9

Citiation (TrDizin)

5

H-Index (TrDizin)

2

Citiation (Sum Other)

8

Thesis Advisory

3

Open Access

2
UN Sustainable Development Goals