Biyografi
Lisans eğitimini Hacettepe Üniversitesi Edebiyat Fakültesi İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümü'nde tamamladı. Ardından portfolyo temelli yabancı dil öğretimi alanında yazdığı yüksek lisans teziyle bilim uzmanı ünvanını elde etti. Yüksek Lisans eğitimini tamamladıktan sonra Boğaziçi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Yabancı Dil Eğitimi Bölümü'nde Doktora Programına kabul edildi. İngiliz Dili Eğitimi kapsamında dil sınıflarında öğrenci kimliği konusundaki doktora teziyle Doktor ünvanını aldı. Atatürk Eğitim Fakültesi Yabancı Diller Eğitimi Bölümü İngiliz Dili Eğitimi Ana Bilim Dalı'nda Doktor Öğretim Üyesi olarak görev yapmakta olup aynı ana bilim dalının Erasmus +, Farabi Koordinatörlükleri ve Engelli Öğrenci Danışmanlığını yürütmektedir. Akademik ilgi alanları arasında Yabancı Dil Eğitiminde Öğrenci ve Öğretmen Kimliği, Öğretmen Yetiştirme, Ortak İletişim Dili Olarak İngilizce ve Dünya İngilizceleri çalışmaları yer almaktadır.
Eğitim Bilgileri
2005 - 2014
2005 - 2014Doktora
Boğaziçi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye
2002 - 2005
2002 - 2005Yüksek Lisans
Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye
1995 - 2000
1995 - 2000Lisans
Hacettepe Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, İngiliz Dili Ve Edebiyatı Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2014
2014Doktora
A case study of a Turkish English learner in an EFL setting: Investment, imagined community and identity
Boğaziçi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
2005
2005Yüksek Lisans
The effects of research-based portfolio study on reading and writing proficiency, vocabulary learning and attitudes towards research
Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Eğitimi (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
C2 Ustalık
C2 Ustalıkİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2003
2003İngilizce Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar
Mesleki Eğitim
Brighton Üniversitesi
Araştırma Alanları
İngilizce Eğitimi
Öğretmen Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
2003 - 2022
2003 - 2022Öğretim Görevlisi Dr.
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
2000 - 2003
2000 - 2003Öğretim Görevlisi
Marmara Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu
Yönetimsel Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorKoordinatör Yardımcısı
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorFarabi Programı Kurum Koordinatörü
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorErasmus Programı Kurum Koordinatörü
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, İngilizce Eğitimi Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
2008 - 2009
2008 - 2009Araştırma Görevlisi
Georgia State University, Araştırma Görevlisi
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
2025
2025Yüksek Lisans
Turkish EFL lecturers' multicultural competence levels and their teacher identity construction through reflective practices: A case study
Başkan P. (Danışman)
Z.EDA(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
Farklı ülkelerdeki İngilizce okutmanlarının ortak dil olarak İngilizce farkındalığı ve görüşleri
Kenan S., Başkan P. (Eş Danışman)
N.NESLİHAN(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
IB-PYP uygulayan okullardaki ingilizce dersine ilişkin öğretmen ve koordinatör görüşleri
Başkan P. (Danışman)
B.AKDAĞ(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
A comparison and suggestions to enhance job satisfaction among foreign language teachers at a private school in Turkey: Analyzing face-to-face and online settings during the Covid-19 pandemic
Başkan P. (Danışman)
H.KAROON(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Effectiveness of implementing breakout rooms in online reading lessons in EFL classes: Reading achievement and students' perspectives
Başkan P. (Danışman)
N.ÖZHİM(Öğrenci)
Tezsiz Lisansüstü Danışmanlıkları
2022
2022Yüksek Lisans-Tezsiz
Perceived Self-Efficacy And Opinions Of English Language Learners In An Online Platform
Başkan P. (Danışman)
G.Günaydın(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-Tezsiz
BURNOUT OF EFL TEACHERS WITH THE EFFECT OF BLENDED EDUCATION DURING PANDEMIC PERIOD IN TURKEY
Başkan P. (Danışman)
A.Kay(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-Tezsiz
EFL Teachers’ Experiences about eTwinning and its Effects on Professional Development
Başkan P. (Danışman)
Ş.Kızılaslan(Öğrenci)
Makaleler
2023
20231. EFL Teachers’ Experiences about eTwinning and its Effects on Professional Development
KIZILASLAN Ş., ERSİN BAŞKAN P.
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.58, sa.58, ss.41-58, 2023 (Hakemli Dergi)
2021
20212. Exploring online mentoring with preservice teachers in a pandemic and the need to deliver quality education
ERSİN P., Atay D.
International Journal of Mentoring and Coaching in Education
, cilt.10, sa.2, ss.203-215, 2021 (ESCI)
2020
20203. Boosting Preservice Teachers’ Competence and Online Teaching Readiness through E-Practicum during the COVID-19 Outbreak
Ersin P., Atay D., Mede E.
International Journal of TESOL Studies
, cilt.2, sa.2, ss.112-124, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
20204. Global Englishes for Language Teaching
ERSİN P.
ENGLISH FOR SPECIFIC PURPOSES
, cilt.57, ss.36-37, 2020 (SSCI)
2018
20185. Pre-service teachers’ beliefs about literature integration in English language teaching classrooms
KAŞLIOĞLU Ö., ERSİN P.
Journal of Language and Linguistic Studies , cilt.14, ss.214-232, 2018 (Hakemli Dergi)
2009
20096. The role of intercultural competence in foreign language teaching
Atay D., Kurt G., Çamlıbel Acar Z. C., Ersin P., Kaşlıoğlu Ö.
Inonu University Journal of the Faculty of Education
, cilt.10, ss.123-135, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
20097. Turkish EFL teachers’ opinions on intercultural approach in foreign language education
ATAY D., ÇAMLIBEL ACAR Z. C., ERSİN P., KAŞLIOĞLU Ö., KURT G.
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.1, ss.1611-1616, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. MOOCs as a Catalyst for Teacher Education: Insights from Pre-Service Teachers
Başkan N. S., Başkan P.
INTERNATIONAL LET-IN 2025 CONFERENCE, Mersin, Türkiye, 2 - 03 Mayıs 2025, ss.1, (Özet Bildiri)
2025
20252. Foreign Language Teachers’ Job Satisfaction in Face-to-Face versus Online Settings
Karoon H., Başkan P.
International LET-IN 2025 Conference, Mersin, Türkiye, 2 - 03 Mayıs 2025, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2024
20243. WHAT MAKES A GOOD TEACHER IN THE ERA OF 21st CENTURY SKILLS: PERCEPTIONS OF PRE-SERVICE ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE TEACHERS
Başkan N. S., Başkan P.
3rd INTERNATIONAL EGE CONGRESS ON SCIENTIFIC RESEARCH December 20-22, 2024 / İzmir, Türkiye 185, İzmir, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2024, cilt.2, ss.185-192, (Tam Metin Bildiri)
2024
20244. WHAT MAKES A GOOD TEACHER IN THE ERA OF 21st CENTURY SKILLS: PERCEPTIONS OF PRE-SERVICE ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE TEACHERS
Başkan N. S., Başkan P.
3rd International Ege Congress on Scientific Research, İzmir, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2024, ss.417, (Özet Bildiri)
2023
20235. English and French Pre-Service Teachers’ Perspectives On Netflix As a Vocabulary Improvement Tool
Başkan P., Başkan N. S.
11th International Congress of Academic Research, Ankara, Türkiye, 25 - 26 Temmuz 2023, ss.61-62, (Özet Bildiri)
2022
20226. PERCEIVED SELF-EFFICACY AND OPINIONS OF ENGLISH LANGUAGE LEARNERS IN AN ONLINE PLATFORM
Günaydın G., Başkan P.
IODL 2022, 5th International Open & Distance Learning Conference Disruptive Change, Eskişehir, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2022, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2022
20227. Turkish EFL Teachers’ Perceptions about Online Teaching during the COVID-19 Pandemic
Gül B., Başkan P.
TEACHING ENGLISH LANGUAGE AND COMMUNICATION IN A CHANGING LANDSCAPE: INNOVATIONS AND POSSIBILITIES, Singapore, Singapur, 30 - 31 Mayıs 2022, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2021
20218. Pandemide Öğretmenlik Uygulaması: Çevrimiçi staj ve mentorluk
Atay D., Ersin P.
7. ULUSAL YABANCI DİL EĞİTİMİ KURULTAYI “YABANCI DİL ÖĞRETMENİ EĞİTİMİNDE DEĞİŞEN KOŞULLAR, GEREKSİNİMLER VE ÖNERİLER”, İstanbul, Türkiye, 17 - 18 Aralık 2021, (Özet Bildiri)
2019
20199. Effects of Erasmus+ Experience on the Instructional Approaches of Turkish Pre-service Teachers
Ersin P., Atay D.
International Conference on Psychology, Language and Teaching, Ha-Noi, Vietnam, 26 - 27 Aralık 2019, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)
2019
201910. BeAware of ELF in Turkey: Perceptions and Awareness of Turkish Native English-speaking Teachers
Gerede Hoyland İ., Ersin P.
MELT 2019: First English Language Teaching International Conference, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2019
201911. Integrating Critical Thinking in Language Teaching: Rethinking Pedagogy
KAŞLIOĞLU Ö., ERSİN P.
MELT 2019: 1st International English Language Teaching Conference, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2019
201912. Intercultural Sensitivity of Turkish Pre-service Teachers with Erasmus Experience
ERSİN P., ATAY D.
American Association of Applied Linguistics 2019, 9 - 12 Mart 2019, (Özet Bildiri)
2014
201413. Learner identity in an expanding circle context: Turkey
ERSİN P.
The 20th International Conference of World Englishes, Yeni Delhi, Hindistan, 18 - 20 Aralık 2014, (Özet Bildiri)
2014
201414. A Data-based Approach to Teacher Identity Development in an ELF Context
ERSİN P.
Boğaziçi University FLED 1st International Graduate Day, İstanbul, Türkiye, 25 Ekim 2014, (Özet Bildiri)
2014
201415. Learner Identity in the Turkish English as a Lingua Franca Context
ERSİN P., BAYYURT KERESTECİOĞLU Y.
The Seventh International Conference of English as a Lingua Franca, Atina, Yunanistan, 4 - 06 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2014
201416. Collaboration between Pre- and In-service Teachers
ERSİN P.
British Council Symposium, Ankara, Türkiye, 18 - 19 Mart 2014, (Özet Bildiri)
2013
201317. Autonomous English activities of prospective ELT teachers
Ersin P., Çamlıbel Acar Z. C.
3rd International Conference on Foreign Language Teaching and Applied Linguistics (FLTAL), Sarajevo, Bosna-Hersek, 3 - 05 Mayıs 2013, ss.1646-1655, (Tam Metin Bildiri)
2012
201218. The Social Construction of Teacher Identity in an ELF Context
BAYYURT KERESTECİOĞLU Y., ERSİN P.
The Fifth International Conference of English as a Lingua Franca, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
2012
201219. English as a lingua franca in a Turkish academic context: The case of the third person –s
ERSİN P., ABAYLI Z., BAYYURT KERESTECİOĞLU Y.
The Fifth International Conference of English as a Lingua Franca, 15 - 17 Mayıs 2012, (Tam Metin Bildiri)
2012
201220. Autonomous English Activities of Prospective EFL Teachers
ERSİN P., ÇAMLIBEL ACAR Z. C.
3rd International Conference on Foreign Language Teaching and Applied Linguistics, Saraybosna, Bosna-Hersek, 03 Mayıs 2012, (Tam Metin Bildiri)
2011
201121. Out-of-class English activities of Turkish EFL learners
Çamlıbel Acar Z. C., Ersin P.
International Conference on New Horizons in Education, Lisbon, Portekiz, 5 - 07 Mayıs 2011, ss.653-657, (Tam Metin Bildiri)
2011
201122. Turkish EFL Pre-service Teachers' Characterization of language teachers
Kurt G., Ersin P.
International Conference on New Horizons in Education, Lisbon, Portekiz, 12 - 14 Mayıs 2011, ss.915-920, (Tam Metin Bildiri)
2011
201123. Turkish EFL pre-service teachers’ characterization of language teachers
ERSİN P., KURT G.
International Conference on New Horizons in Education, Guarda, Portekiz, 5 - 07 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)
2010
201024. Turkish prospective English as a foreign language teachers' awareness of English grammatical terms
Ersin P., Çamlıbel Acar Z. C.
International Conference on the Importance of Learning Professional Languages for Communication between Cultures Conference, Celje, Slovenya, 23 - 24 Eylül 2010, ss.22, (Tam Metin Bildiri)
2010
201025. THE IMPORTANCE OF LEARNING PROFESSIONAL FOREIGN LANGUAGES FOR COMMUNICATION BETWEEN CULTURES
Ersin P., Çamlıbel Acar Z. C.
THE IMPORTANCE OF LEARNING PROFESSIONAL FOREIGN LANGUAGES FOR COMMUNICATION BETWEEN CULTURES, Celje, Slovenya, 23 - 24 Eylül 2010, ss.1-3, (Tam Metin Bildiri)
2010
201026. Static Texts in Dynamic Contexts: A Genre Analysis of Academic Writing in Intercultural Curricula
PEARSON P., ERSİN P.
Georgia State University, 6th Conference on Intercultural Rhetoric and Discourse, Atlanta, Georgia, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 11 Haziran 2010, (Özet Bildiri)
2010
201027. Negotiated Experience of Self: Exploring Identity in Intercultural Academic Contexts
ERSİN P., PEARSON P.
Çanakkale 18 Mart Üniversitesi, 6th International ELT Research Conference, İzmir, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
2009
200928. Türk İngilizce Öğretmenlerinin Dil Öğretiminde Kültürlerarası Yaklaşım Hakkındaki Görüşleri
Atay D., Çamlıbel-Acar Z., Ersin P., Kaşlıoğlu Ö., Kurt G.
World Conference on Educational Sciences, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, sa.1, ss.1611-1616, (Tam Metin Bildiri)
2009
200929. Turkish EFL teachers' opinions on intercultural approach in foreign language education
Derin A., Zeynep C., Pinar E., Ozlem K., Gokce K.
World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.1611-1616, (Tam Metin Bildiri)
2008
200830. A new perspective towards English language education in Turkey
SÜMER B., ERSİN P.
The 12th International INGED ELT Conference, Eskişehir, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2008, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. Educational Technology in English language Teaching
Kurt Tiftik G. (Editör), Başkan P. (Editör)
Eğiten Kitap, Ankara, 2023
2021
20212. Online Work Engagement During the COVID-19 Pandemic: The Case of L2 English Instructors
Ersin P., Atay D., Uğur Eskiçırak F.
Handbook of Research on Effective Online Language Teaching in a Disruptive Environment, Jean LeLoup,Peter Swanson, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.334-353, 2021
2020
20203. Turkish EFL Teachers' Conceptualizations of Critical Thinking and Critical Thinking Related Practices
Ersin P., Kaşlıoğlu Ö.
English Language Teaching in the 21st Century: Changing Identities, Agencies, and Mindsets, Dilek Uygun Gökmen,Aslı Yılmaz Ercan,Işıl Ruacan Silahtaroğlu, Editör, Marmara Yayınları, İstanbul, ss.125-145, 2020
2020
20204. Enhancing Intercultural Sensitivity through Erasmus+: Case of Turkish Pre-service Teachers
Ersin P., Atay D.
Pedagogic and Instructional Perspectives in Language Education: The Context of Higher Education , Enisa Mede,Kenan Dikilitaş,Derin Atay, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Berlin, ss.310-345, 2020
2020
20205. Turkish EFL Teachers' Conceptualizations of Critical Thinking and Critical Thinking Related Practices
ERSİN P., KAŞLIOĞLU Ö.
ENGLISH LANGUAGE TEACHING IN THE 21st CENTURY: CHANGING IDENTITIES, AGENCIES, AND MINDSETS, Dilek Uygun Gökmen, Aslı Yılmaz Ercan, Işıl Ruacan Silahtaroğlu, Editör, Marmara Üniversitesi Yayınevi, İstanbul, ss.125-145, 2020
2017
20176. Odak grup görüşmeleri
ERSİN P., BAYYURT KERESTECİOĞLU Y.
Nitel Araştırma: Yöntem, Teknik, Analiz ve Yaklaşımları, Fatma Nevra Seggie, Yasemin Bayyurt, Editör, Anı Yayınevi, Ankara, ss.202-219, 2017
2016
20167. A Data-based Approach to Teacher Identity Development in an ELF Context
ERSİN P., BAYYURT KERESTECİOĞLU Y.
Intercultural Communication, Lucilla Lopriore, Enrico Grazzi, Editör, Roma TrE-Press, Roma, ss.39-57, 2016
2005
20058. The Effects of Keeping a Portfolio on Learners’ Attitudes towards Foreign Language Learning and Carrying Out Research
Ersin P.
Dilbilim, Dil Öğretimi ve Çeviribilim Yazıları, Cemal Yıldız,Latif Beyreli, Editör, Pegem A Yayıncılık, İstanbul, ss.308-314, 2005
Desteklenen Projeler
2019 - 2020
2019 - 2020Erasmus+ Deneyimi yaşamış Türk Öğretmen Adaylarının Kültürlerarası Duyarlılığı
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Ersin P. (Yürütücü)
2013 - 2014
2013 - 2014Yabancı Dil Öğreniminde Kimlik Yapılanması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
Ersin P., Bayyurt Kerestecioğlu Y.(Yürütücü)
2008 - 2009
2008 - 2009Türk İngilizce Öğretmenlerinin Yabancı Dil Eğitiminde Kültürlerarası Yaklaşımla İlgili Görüşleri
TÜBİTAK Projesi , 1000 - Üniversitelerin Araştırma ve Geliştirme Potansiyelinin Arttırılmasına Yönelik Destek Programı
Ersin P., Atay D.(Yürütücü)
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Ocak 2025
Ocak 2025International Journal of Mentoring and Coaching in Education
ESCI Kapsamındaki Dergi
Ocak 2025
Ocak 2025ENGLISH FOR SPECIFIC PURPOSES
SSCI Kapsamındaki Dergi
Kasım 2024
Kasım 2024Journal of Higher Education and Science
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2024
Eylül 2024Batman Üniversitesi Yaşam Bilimleri Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ağustos 2024
Ağustos 2024Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2024
Temmuz 2024SAKARYA UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
Hakemli Bilimsel Dergi
Haziran 2024
Haziran 2024TEACHING AND TEACHER EDUCATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mayıs 2024
Mayıs 2024Dicle University Journal of Ziya Gökalp Eucation Faculty
Hakemli Bilimsel Dergi
Şubat 2024
Şubat 2024Journal of Theoretical Educational Science
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2023
Aralık 2023İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Şubat 2020
Şubat 2020Boğaziçi university Journal of Education
Hakemli Bilimsel Dergi
Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler
Ekim 2019
Ekim 2019Marmara Üniversitesi Uluslararası İngiliz Dili Eğitimi Konferansı
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Ersin P.
İstanbul, Türkiye
Ekim 2015
Ekim 201521. Uluslarlararası Dünya İngilizceleri Konferansı
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Ersin P.
İstanbul, Türkiye
Mayıs 2012
Mayıs 20125. Uluslararası Ortak Dil olarak İngilizce Konferansı
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Ersin P.
İstanbul, Türkiye
Nisan 2012
Nisan 20123. Uluslararası İngiliz Dili Eğitimi Öğrenci Konferansı
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Ersin P.
İstanbul, Türkiye
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Eylül 2019 - 01 Eylül 2019
01 Eylül 2019 - 01 Eylül 2019ILTERG Ortak Dil Olarak İngilizce Günü 3
Çalışma Grubu
İstanbul-Türkiye
01 Mart 2019 - 01 Mart 2019
01 Mart 2019 - 01 Mart 2019Amerika Uygulamalı Dilbilim Derneği Konferansı
Çalışma Grubu
Georgia-Amerika Birleşik Devletleri
01 Kasım 2018 - 01 Kasım 2018
01 Kasım 2018 - 01 Kasım 2018ILTERG Ortak Dil Olarak İngilizce Günü 2
Çalışma Grubu
İstanbul-Türkiye
01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018
01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018GlobELT 4. Uluslarası İngilizce Öğretimi ve Öğrenimi Konferansı
Çalışma Grubu
Belgrade-Sırbistan Ve Karadağ
01 Aralık 2014 - 01 Aralık 2014
01 Aralık 2014 - 01 Aralık 201420. Uluslararası Dünya İngilizceleri Konferansı
Çalışma Grubu
Dehri-Hindistan
01 Ekim 2014 - 01 Ekim 2014
01 Ekim 2014 - 01 Ekim 20141. Uluslarası Mezunlar Günü
Çalışma Grubu
İstanbul-Türkiye
01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014
01 Eylül 2014 - 01 Eylül 20147. Uluslararası Ortak Dil Olarak İngilizce Konferansı
Çalışma Grubu
Athens-Yunanistan
01 Mart 2014 - 01 Mart 2014
01 Mart 2014 - 01 Mart 2014İngiliz Kültür Derneği Sempozyumu
Çalışma Grubu
Ankara-Türkiye
01 Eylül 2013 - 01 Eylül 2013
01 Eylül 2013 - 01 Eylül 20136. Uluslararası Ortak Dil Olarak İngilizce Konferansı
Çalışma Grubu
Rome-İtalya
01 Mayıs 2012 - 01 Mayıs 2012
01 Mayıs 2012 - 01 Mayıs 20123. Uluslarası Yabancı Dil Eğitimi ve Uygulamalı Dilbilim Konferansı
Çalışma Grubu
Sarajevo-Bosna-Hersek
01 Mayıs 2012 - 01 Mayıs 2012
01 Mayıs 2012 - 01 Mayıs 20125. Uluslararası Ortak Dil Olarak İngilizce Konferansı
Çalışma Grubu
İstanbul-Türkiye
01 Mayıs 2011 - 01 Mayıs 2011
01 Mayıs 2011 - 01 Mayıs 2011Uluslararası Eğitimde Yeni Ufuklar Konferansı
Çalışma Grubu
Lisbon-Portekiz
01 Eylül 2010 - 01 Eylül 2010
01 Eylül 2010 - 01 Eylül 20103. Uluslararası Dil Öğrenmenin Kültürlerarası İletişimindeki Önemi Konferansı
Çalışma Grubu
Celje-Slovenya
01 Haziran 2010 - 01 Haziran 2010
01 Haziran 2010 - 01 Haziran 20106. Uluslararası Kültürlerarası Retorik ve Söylem Konferansı
Çalışma Grubu
Georgia-Amerika Birleşik Devletleri
01 Mayıs 2010 - 01 Mayıs 2010
01 Mayıs 2010 - 01 Mayıs 20106. Uluslararası İngiliz Dili Eğitimi Araştırma Konferansı
Çalışma Grubu
İzmir-Türkiye
01 Mart 2009 - 01 Mart 2009
01 Mart 2009 - 01 Mart 2009Amerika Uygulamalı Dilbilim Derneği Konferansı
Çalışma Grubu
Colorado-Amerika Birleşik Devletleri
01 Mart 2009 - 01 Mart 2009
01 Mart 2009 - 01 Mart 200943. TESOL Konferansı
Çalışma Grubu
Colorado-Amerika Birleşik Devletleri
01 Ekim 2008 - 01 Ekim 2008
01 Ekim 2008 - 01 Ekim 200812. Uluslararası INGED İngiliz Dili Eğitimi Konferansı
Çalışma Grubu
Eskişehir-Türkiye
01 Haziran 2005 - 01 Haziran 2005
01 Haziran 2005 - 01 Haziran 2005Uluslararası V. Dil, Yazın, Deyişbilim Sempozyumu
Çalışma Grubu
İstanbul-Türkiye
01 Mayıs 2005 - 01 Mayıs 2005
01 Mayıs 2005 - 01 Mayıs 20054. Uluslarası İngiliz Dili Eğitimi Araştırma Konferansı
Çalışma Grubu
Çanakkale-Türkiye
Davetli Konuşmalar
Kasım 2014
Kasım 2014Boğaziçi Üniversitesi Yabancı Diller Eğitimi 1. Mezunlar Günü
Seminer
Boğaziçi Üniversitesi-Türkiye
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 11
h-indeksi (WOS): 2
Jüri Üyelikleri
Aralık-2024
Aralık 2024Tez Savunma (Doktora)
Nalan Şan, A triadic approach to dialogic education: Exploring the impacts of a dialogic intervention on second language learners' creativity, wellbeing and productive proficiency in tertiary context - Bahçeşehir Üniversitesi
Kasım-2024
Kasım 2024Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Seda Avşar Güngör, Ortaokul İngilizce ders kitaplarının toplumsal cinsiyet rolleri bakımından karşılaştırılması (Türkiye ve Almanya Örneği) - Marmara Üniversitesi
Ocak-2024
Ocak 2024Tez Savunma (Doktora)
Gökhan Demirdöken, Designing a simulation-based aviation English training: The exploration of its effects on the English speaking anxiety, willingness to communicate, vocabulary development, and readback performance of Turkish student pilots - Bahçeşehir Üniversitesi
Temmuz-2023
Temmuz 2023Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Başak Köksoy, Ortaokul öğrencilerinde yabancı dil kaygısı: Bir örnek olay çalışması - Marmara Üniversitesi
Haziran-2022
Haziran 2022Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Fatma Beyza Soyyiğit, The evaluation of secondary school ELT coursebooks in Turkey in terms of global citizenship education - Bahçeşehir Üniversitesi
Ocak-2021
Ocak 2021Tez Savunma (Yüksek Lisans)
6- AKTAŞ, E.E. (2021). The Effects of Corrective and Language Awareness Enhanced Feedback on Learners’ Second and Foreign Language Writing Development and Teachers’ Views - Bahçeşehir Üniversitesi
Eylül-2020
Eylül 2020Tez Savunma (Yüksek Lisans)
5- UYUMAZ, E. (2020). The Effects of Using Drama and Digital Video Techniques on Turkish EFL Learners' Willingness to Communicate and Foreign Language Speaking Anxiety. (Yayımlanmamış yüksek lisans tezi). - Bahçeşehir Üniversitesi
Haziran-2020
Haziran 2020Tez Savunma (Yüksek Lisans)
4- YILMAZEL, G. (2020). Challenges of Migrant Students and Their Teachers in Turkish Higher Education. (Yayımlanmamış yüksek lisans tezi). - Bahçeşehir Üniversitesi
Aralık-2018
Aralık 2018Tez Savunma (Yüksek Lisans)
3- HAMMOUDA, O. (2018). The effects of differentiated instruction training on teachers’ development and students’ achievement: A case study from Turkey. (Yayımlanmamış yüksek lisans tezi). - Bahçeşehir Üniversitesi
Kasım-2018
Kasım 2018Tez Savunma (Yüksek Lisans)
2- ALHAMRI KHALIL, E. F. (2018). The effects of debate instruction on Turkish efl learners' l2 speaking anxiety, l2 speaking performance, and l2 writing performance. (Yayımlanmamış yüksek lisans tezi). - Bahçeşehir Üniversitesi
Ekim-2018
Ekim 2018