Dr. Öğr. Üyesi PINAR BAŞKAN


Atatürk Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü

İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Dil ve Dilbilim, Eğitim ve Eğitim Araştırması, Eğitim Bilimsel Disiplinler, Eğitim Özel


Avesis Araştırma Alanları: İngilizce Eğitimi, Öğretmen Eğitimi


Yayınlardaki İsimler: Pınar Ersin

Metrikler

Yayın

45

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

10

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

11

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

137

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

10

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

62

Proje

5

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

10
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Biyografi

Lisans eğitimini Hacettepe Üniversitesi Edebiyat Fakültesi İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümü'nde tamamladı. Ardından portfolyo temelli yabancı dil öğretimi alanında yazdığı yüksek lisans teziyle bilim uzmanı ünvanını elde etti. Yüksek Lisans eğitimini tamamladıktan sonra Boğaziçi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Yabancı Dil Eğitimi Bölümü'nde Doktora Programına kabul edildi. İngiliz Dili Eğitimi kapsamında dil sınıflarında öğrenci kimliği konusundaki doktora teziyle Doktor  ünvanını aldı. Atatürk Eğitim Fakültesi Yabancı Diller Eğitimi Bölümü İngiliz Dili Eğitimi Ana Bilim Dalı'nda Doktor Öğretim Üyesi olarak görev yapmakta olup aynı ana bilim dalının Erasmus +, Farabi Koordinatörlükleri ve Engelli Öğrenci Danışmanlığını yürütmektedir. Akademik ilgi alanları arasında Yabancı Dil Eğitiminde Öğrenci ve Öğretmen Kimliği, Öğretmen Yetiştirme, Ortak İletişim Dili Olarak İngilizce ve Dünya İngilizceleri çalışmaları yer almaktadır. 

Eğitim Bilgileri

2005 - 2014

2005 - 2014

Doktora

Boğaziçi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye

2002 - 2005

2002 - 2005

Yüksek Lisans

Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye

1995 - 2000

1995 - 2000

Lisans

Hacettepe Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, İngiliz Dili Ve Edebiyatı Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2014

2014

Doktora

A case study of a Turkish English learner in an EFL setting: Investment, imagined community and identity

Boğaziçi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü

2005

2005

Yüksek Lisans

The effects of research-based portfolio study on reading and writing proficiency, vocabulary learning and attitudes towards research

Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngilizce Eğitimi (Yl) (Tezli)

Yabancı Diller

C2 Ustalık

C2 Ustalık

İngilizce

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

2003

2003

İngilizce Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar

Mesleki Eğitim

Brighton Üniversitesi

Araştırma Alanları

İngilizce Eğitimi

Öğretmen Eğitimi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü

2003 - 2022

2003 - 2022

Öğretim Görevlisi Dr.

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü

2000 - 2003

2000 - 2003

Öğretim Görevlisi

Marmara Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu

Yönetimsel Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Koordinatör Yardımcısı

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü

2014 - Devam Ediyor

2014 - Devam Ediyor

Farabi Programı Kurum Koordinatörü

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü

2014 - Devam Ediyor

2014 - Devam Ediyor

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü

Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, İngilizce Eğitimi Bölümü

Akademi Dışı Deneyim

2008 - 2009

2008 - 2009

Araştırma Görevlisi

Georgia State University, Araştırma Görevlisi

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Seminer: Ortak Dil olarak İngilizce, Öğretmen Farkındalığı ve Kimliği

Lisans

Lisans

EDEBİYAT YOLUYLA DİL ÖĞRETİMİ II

DİL BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİ II

Testing and Evaluation in English Language Teaching

DİL BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİ I

EDEBİYAT YOLUYLA DİL ÖĞRETİMİ I

Assessment and Evaluation in English Language Teaching

Staj İzleme

Tezsiz Lisansüstü Danışmanlıkları

2022

2022

Yüksek Lisans-Tezsiz

Perceived Self-Efficacy And Opinions Of English Language Learners In An Online Platform

Başkan P. (Danışman)

G.Günaydın(Öğrenci)

2022

2022

Yüksek Lisans-Tezsiz

BURNOUT OF EFL TEACHERS WITH THE EFFECT OF BLENDED EDUCATION DURING PANDEMIC PERIOD IN TURKEY

Başkan P. (Danışman)

A.Kay(Öğrenci)

2022

2022

Yüksek Lisans-Tezsiz

EFL Teachers’ Experiences about eTwinning and its Effects on Professional Development

Başkan P. (Danışman)

Ş.Kızılaslan(Öğrenci)

Makaleler

Tümü (7)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (2)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

1. MOOCs as a Catalyst for Teacher Education: Insights from Pre-Service Teachers

Başkan N. S., Başkan P.

INTERNATIONAL LET-IN 2025 CONFERENCE, Mersin, Türkiye, 2 - 03 Mayıs 2025, ss.1, (Özet Bildiri)

2025

2025

2. Foreign Language Teachers’ Job Satisfaction in Face-to-Face versus Online Settings

Karoon H., Başkan P.

International LET-IN 2025 Conference, Mersin, Türkiye, 2 - 03 Mayıs 2025, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2024

2024

3. WHAT MAKES A GOOD TEACHER IN THE ERA OF 21st CENTURY SKILLS: PERCEPTIONS OF PRE-SERVICE ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE TEACHERS

Başkan N. S., Başkan P.

3rd INTERNATIONAL EGE CONGRESS ON SCIENTIFIC RESEARCH December 20-22, 2024 / İzmir, Türkiye 185, İzmir, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2024, cilt.2, ss.185-192, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2024

2024

4. WHAT MAKES A GOOD TEACHER IN THE ERA OF 21st CENTURY SKILLS: PERCEPTIONS OF PRE-SERVICE ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE TEACHERS

Başkan N. S., Başkan P.

3rd International Ege Congress on Scientific Research, İzmir, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2024, ss.417, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

5. English and French Pre-Service Teachers’ Perspectives On Netflix As a Vocabulary Improvement Tool

Başkan P., Başkan N. S.

11th International Congress of Academic Research, Ankara, Türkiye, 25 - 26 Temmuz 2023, ss.61-62, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

6. PERCEIVED SELF-EFFICACY AND OPINIONS OF ENGLISH LANGUAGE LEARNERS IN AN ONLINE PLATFORM

Günaydın G., Başkan P.

IODL 2022, 5th International Open & Distance Learning Conference Disruptive Change, Eskişehir, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2022, ss.1-2, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2022

2022

7. Turkish EFL Teachers’ Perceptions about Online Teaching during the COVID-19 Pandemic

Gül B., Başkan P.

TEACHING ENGLISH LANGUAGE AND COMMUNICATION IN A CHANGING LANDSCAPE: INNOVATIONS AND POSSIBILITIES, Singapore, Singapur, 30 - 31 Mayıs 2022, ss.1-2, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2021

2021

8. Pandemide Öğretmenlik Uygulaması: Çevrimiçi staj ve mentorluk

Atay D., Ersin P.

7. ULUSAL YABANCI DİL EĞİTİMİ KURULTAYI “YABANCI DİL ÖĞRETMENİ EĞİTİMİNDE DEĞİŞEN KOŞULLAR, GEREKSİNİMLER VE ÖNERİLER”, İstanbul, Türkiye, 17 - 18 Aralık 2021, (Özet Bildiri)

2019

2019

9. Effects of Erasmus+ Experience on the Instructional Approaches of Turkish Pre-service Teachers

Ersin P., Atay D.

International Conference on Psychology, Language and Teaching, Ha-Noi, Vietnam, 26 - 27 Aralık 2019, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

10. BeAware of ELF in Turkey: Perceptions and Awareness of Turkish Native English-speaking Teachers

Gerede Hoyland İ., Ersin P.

MELT 2019: First English Language Teaching International Conference, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2019

2019

11. Integrating Critical Thinking in Language Teaching: Rethinking Pedagogy

KAŞLIOĞLU Ö., ERSİN P.

MELT 2019: 1st International English Language Teaching Conference, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

12. Intercultural Sensitivity of Turkish Pre-service Teachers with Erasmus Experience

ERSİN P., ATAY D.

American Association of Applied Linguistics 2019, 9 - 12 Mart 2019, (Özet Bildiri)

2014

2014

13. Learner identity in an expanding circle context: Turkey

ERSİN P.

The 20th International Conference of World Englishes, Yeni Delhi, Hindistan, 18 - 20 Aralık 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

14. A Data-based Approach to Teacher Identity Development in an ELF Context

ERSİN P.

Boğaziçi University FLED 1st International Graduate Day, İstanbul, Türkiye, 25 Ekim 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

15. Learner Identity in the Turkish English as a Lingua Franca Context

ERSİN P., BAYYURT KERESTECİOĞLU Y.

The Seventh International Conference of English as a Lingua Franca, Atina, Yunanistan, 4 - 06 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

16. Collaboration between Pre- and In-service Teachers

ERSİN P.

British Council Symposium, Ankara, Türkiye, 18 - 19 Mart 2014, (Özet Bildiri)

2013

2013

17. Autonomous English activities of prospective ELT teachers

Ersin P., Çamlıbel Acar Z. C.

3rd International Conference on Foreign Language Teaching and Applied Linguistics (FLTAL), Sarajevo, Bosna-Hersek, 3 - 05 Mayıs 2013, ss.1646-1655, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

18. The Social Construction of Teacher Identity in an ELF Context

BAYYURT KERESTECİOĞLU Y., ERSİN P.

The Fifth International Conference of English as a Lingua Franca, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

19. English as a lingua franca in a Turkish academic context: The case of the third person –s

ERSİN P., ABAYLI Z., BAYYURT KERESTECİOĞLU Y.

The Fifth International Conference of English as a Lingua Franca, 15 - 17 Mayıs 2012, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

20. Autonomous English Activities of Prospective EFL Teachers

ERSİN P., ÇAMLIBEL ACAR Z. C.

3rd International Conference on Foreign Language Teaching and Applied Linguistics, Saraybosna, Bosna-Hersek, 03 Mayıs 2012, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

21. Out-of-class English activities of Turkish EFL learners

Çamlıbel Acar Z. C., Ersin P.

International Conference on New Horizons in Education, Lisbon, Portekiz, 5 - 07 Mayıs 2011, ss.653-657, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

22. Turkish EFL Pre-service Teachers' Characterization of language teachers

Kurt G., Ersin P.

International Conference on New Horizons in Education, Lisbon, Portekiz, 12 - 14 Mayıs 2011, ss.915-920, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2011

2011

23. Turkish EFL pre-service teachers’ characterization of language teachers

ERSİN P., KURT G.

International Conference on New Horizons in Education, Guarda, Portekiz, 5 - 07 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)

2010

2010

24. Turkish prospective English as a foreign language teachers' awareness of English grammatical terms

Ersin P., Çamlıbel Acar Z. C.

International Conference on the Importance of Learning Professional Languages for Communication between Cultures Conference, Celje, Slovenya, 23 - 24 Eylül 2010, ss.22, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

25. THE IMPORTANCE OF LEARNING PROFESSIONAL FOREIGN LANGUAGES FOR COMMUNICATION BETWEEN CULTURES

Ersin P., Çamlıbel Acar Z. C.

THE IMPORTANCE OF LEARNING PROFESSIONAL FOREIGN LANGUAGES FOR COMMUNICATION BETWEEN CULTURES, Celje, Slovenya, 23 - 24 Eylül 2010, ss.1-3, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2010

2010

26. Static Texts in Dynamic Contexts: A Genre Analysis of Academic Writing in Intercultural Curricula

PEARSON P., ERSİN P.

Georgia State University, 6th Conference on Intercultural Rhetoric and Discourse, Atlanta, Georgia, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 11 Haziran 2010, (Özet Bildiri)

2010

2010

27. Negotiated Experience of Self: Exploring Identity in Intercultural Academic Contexts

ERSİN P., PEARSON P.

Çanakkale 18 Mart Üniversitesi, 6th International ELT Research Conference, İzmir, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

2009

2009

28. Türk İngilizce Öğretmenlerinin Dil Öğretiminde Kültürlerarası Yaklaşım Hakkındaki Görüşleri

Atay D., Çamlıbel-Acar Z., Ersin P., Kaşlıoğlu Ö., Kurt G.

World Conference on Educational Sciences, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, sa.1, ss.1611-1616, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

29. Turkish EFL teachers' opinions on intercultural approach in foreign language education

Derin A., Zeynep C., Pinar E., Ozlem K., Gokce K.

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.1611-1616, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License identifier

2008

2008

30. A new perspective towards English language education in Turkey

SÜMER B., ERSİN P.

The 12th International INGED ELT Conference, Eskişehir, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2008, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2021

2021

2. Online Work Engagement During the COVID-19 Pandemic: The Case of L2 English Instructors

Ersin P., Atay D., Uğur Eskiçırak F.

Handbook of Research on Effective Online Language Teaching in a Disruptive Environment, Jean LeLoup,Peter Swanson, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.334-353, 2021 Creative Commons License

2020

2020

3. Turkish EFL Teachers' Conceptualizations of Critical Thinking and Critical Thinking Related Practices

Ersin P., Kaşlıoğlu Ö.

English Language Teaching in the 21st Century: Changing Identities, Agencies, and Mindsets, Dilek Uygun Gökmen,Aslı Yılmaz Ercan,Işıl Ruacan Silahtaroğlu, Editör, Marmara Yayınları, İstanbul, ss.125-145, 2020

2020

2020

4. Enhancing Intercultural Sensitivity through Erasmus+: Case of Turkish Pre-service Teachers

Ersin P., Atay D.

Pedagogic and Instructional Perspectives in Language Education: The Context of Higher Education , Enisa Mede,Kenan Dikilitaş,Derin Atay, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Berlin, ss.310-345, 2020

2020

2020

5. Turkish EFL Teachers' Conceptualizations of Critical Thinking and Critical Thinking Related Practices

ERSİN P., KAŞLIOĞLU Ö.

ENGLISH LANGUAGE TEACHING IN THE 21st CENTURY: CHANGING IDENTITIES, AGENCIES, AND MINDSETS, Dilek Uygun Gökmen, Aslı Yılmaz Ercan, Işıl Ruacan Silahtaroğlu, Editör, Marmara Üniversitesi Yayınevi, İstanbul, ss.125-145, 2020

2017

2017

6. Odak grup görüşmeleri

ERSİN P., BAYYURT KERESTECİOĞLU Y.

Nitel Araştırma: Yöntem, Teknik, Analiz ve Yaklaşımları, Fatma Nevra Seggie, Yasemin Bayyurt, Editör, Anı Yayınevi, Ankara, ss.202-219, 2017

2016

2016

7. A Data-based Approach to Teacher Identity Development in an ELF Context

ERSİN P., BAYYURT KERESTECİOĞLU Y.

Intercultural Communication, Lucilla Lopriore, Enrico Grazzi, Editör, Roma TrE-Press, Roma, ss.39-57, 2016

2005

2005

8. The Effects of Keeping a Portfolio on Learners’ Attitudes towards Foreign Language Learning and Carrying Out Research

Ersin P.

Dilbilim, Dil Öğretimi ve Çeviribilim Yazıları, Cemal Yıldız,Latif Beyreli, Editör, Pegem A Yayıncılık, İstanbul, ss.308-314, 2005 Creative Commons License

Desteklenen Projeler

2019 - 2020

2019 - 2020

Erasmus+ Deneyimi yaşamış Türk Öğretmen Adaylarının Kültürlerarası Duyarlılığı

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

Ersin P. (Yürütücü)

2013 - 2014

2013 - 2014

Yabancı Dil Öğreniminde Kimlik Yapılanması

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora

Ersin P., Bayyurt Kerestecioğlu Y.(Yürütücü)

2008 - 2009

2008 - 2009

Türk İngilizce Öğretmenlerinin Yabancı Dil Eğitiminde Kültürlerarası Yaklaşımla İlgili Görüşleri

TÜBİTAK Projesi , 1000 - Üniversitelerin Araştırma ve Geliştirme Potansiyelinin Arttırılmasına Yönelik Destek Programı

Ersin P., Atay D.(Yürütücü)

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Ocak 2025

Ocak 2025

International Journal of Mentoring and Coaching in Education

ESCI Kapsamındaki Dergi

Ocak 2025

Ocak 2025

ENGLISH FOR SPECIFIC PURPOSES

SSCI Kapsamındaki Dergi

Kasım 2024

Kasım 2024

Journal of Higher Education and Science

Hakemli Bilimsel Dergi

Eylül 2024

Eylül 2024

Batman Üniversitesi Yaşam Bilimleri Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ağustos 2024

Ağustos 2024

Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Temmuz 2024

Temmuz 2024

SAKARYA UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION

Hakemli Bilimsel Dergi

Haziran 2024

Haziran 2024

TEACHING AND TEACHER EDUCATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Mayıs 2024

Mayıs 2024

Dicle University Journal of Ziya Gökalp Eucation Faculty

Hakemli Bilimsel Dergi

Şubat 2024

Şubat 2024

Journal of Theoretical Educational Science

Hakemli Bilimsel Dergi

Aralık 2023

Aralık 2023

İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Şubat 2020

Şubat 2020

Boğaziçi university Journal of Education

Hakemli Bilimsel Dergi

Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler

Ekim 2019

Ekim 2019

Marmara Üniversitesi Uluslararası İngiliz Dili Eğitimi Konferansı

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Ersin P.
İstanbul, Türkiye

Ekim 2015

Ekim 2015

21. Uluslarlararası Dünya İngilizceleri Konferansı

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Ersin P.
İstanbul, Türkiye

Mayıs 2012

Mayıs 2012

5. Uluslararası Ortak Dil olarak İngilizce Konferansı

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Ersin P.
İstanbul, Türkiye

Nisan 2012

Nisan 2012

3. Uluslararası İngiliz Dili Eğitimi Öğrenci Konferansı

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Ersin P.
İstanbul, Türkiye


Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

01 Eylül 2019 - 01 Eylül 2019

01 Eylül 2019 - 01 Eylül 2019

ILTERG Ortak Dil Olarak İngilizce Günü 3

Çalışma Grubu

İstanbul-Türkiye

01 Mart 2019 - 01 Mart 2019

01 Mart 2019 - 01 Mart 2019

Amerika Uygulamalı Dilbilim Derneği Konferansı

Çalışma Grubu

Georgia-Amerika Birleşik Devletleri

01 Kasım 2018 - 01 Kasım 2018

01 Kasım 2018 - 01 Kasım 2018

ILTERG Ortak Dil Olarak İngilizce Günü 2

Çalışma Grubu

İstanbul-Türkiye

01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018

01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018

GlobELT 4. Uluslarası İngilizce Öğretimi ve Öğrenimi Konferansı

Çalışma Grubu

Belgrade-Sırbistan Ve Karadağ

01 Aralık 2014 - 01 Aralık 2014

01 Aralık 2014 - 01 Aralık 2014

20. Uluslararası Dünya İngilizceleri Konferansı

Çalışma Grubu

Dehri-Hindistan

01 Ekim 2014 - 01 Ekim 2014

01 Ekim 2014 - 01 Ekim 2014

1. Uluslarası Mezunlar Günü

Çalışma Grubu

İstanbul-Türkiye

01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014

01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014

7. Uluslararası Ortak Dil Olarak İngilizce Konferansı

Çalışma Grubu

Athens-Yunanistan

01 Mart 2014 - 01 Mart 2014

01 Mart 2014 - 01 Mart 2014

İngiliz Kültür Derneği Sempozyumu

Çalışma Grubu

Ankara-Türkiye

01 Eylül 2013 - 01 Eylül 2013

01 Eylül 2013 - 01 Eylül 2013

6. Uluslararası Ortak Dil Olarak İngilizce Konferansı

Çalışma Grubu

Rome-İtalya

01 Mayıs 2012 - 01 Mayıs 2012

01 Mayıs 2012 - 01 Mayıs 2012

3. Uluslarası Yabancı Dil Eğitimi ve Uygulamalı Dilbilim Konferansı

Çalışma Grubu

Sarajevo-Bosna-Hersek

01 Mayıs 2012 - 01 Mayıs 2012

01 Mayıs 2012 - 01 Mayıs 2012

5. Uluslararası Ortak Dil Olarak İngilizce Konferansı

Çalışma Grubu

İstanbul-Türkiye

01 Mayıs 2011 - 01 Mayıs 2011

01 Mayıs 2011 - 01 Mayıs 2011

Uluslararası Eğitimde Yeni Ufuklar Konferansı

Çalışma Grubu

Lisbon-Portekiz

01 Eylül 2010 - 01 Eylül 2010

01 Eylül 2010 - 01 Eylül 2010

3. Uluslararası Dil Öğrenmenin Kültürlerarası İletişimindeki Önemi Konferansı

Çalışma Grubu

Celje-Slovenya

01 Haziran 2010 - 01 Haziran 2010

01 Haziran 2010 - 01 Haziran 2010

6. Uluslararası Kültürlerarası Retorik ve Söylem Konferansı

Çalışma Grubu

Georgia-Amerika Birleşik Devletleri

01 Mayıs 2010 - 01 Mayıs 2010

01 Mayıs 2010 - 01 Mayıs 2010

6. Uluslararası İngiliz Dili Eğitimi Araştırma Konferansı

Çalışma Grubu

İzmir-Türkiye

01 Mart 2009 - 01 Mart 2009

01 Mart 2009 - 01 Mart 2009

Amerika Uygulamalı Dilbilim Derneği Konferansı

Çalışma Grubu

Colorado-Amerika Birleşik Devletleri

01 Mart 2009 - 01 Mart 2009

01 Mart 2009 - 01 Mart 2009

43. TESOL Konferansı

Çalışma Grubu

Colorado-Amerika Birleşik Devletleri

01 Ekim 2008 - 01 Ekim 2008

01 Ekim 2008 - 01 Ekim 2008

12. Uluslararası INGED İngiliz Dili Eğitimi Konferansı

Çalışma Grubu

Eskişehir-Türkiye

01 Haziran 2005 - 01 Haziran 2005

01 Haziran 2005 - 01 Haziran 2005

Uluslararası V. Dil, Yazın, Deyişbilim Sempozyumu

Çalışma Grubu

İstanbul-Türkiye

01 Mayıs 2005 - 01 Mayıs 2005

01 Mayıs 2005 - 01 Mayıs 2005

4. Uluslarası İngiliz Dili Eğitimi Araştırma Konferansı

Çalışma Grubu

Çanakkale-Türkiye

Davetli Konuşmalar

Kasım 2014

Kasım 2014

Boğaziçi Üniversitesi Yabancı Diller Eğitimi 1. Mezunlar Günü

Seminer

Boğaziçi Üniversitesi-Türkiye

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 11

h-indeksi (WOS): 2

Jüri Üyelikleri

Aralık-2024

Aralık 2024

Tez Savunma (Doktora)

Nalan Şan, A triadic approach to dialogic education: Exploring the impacts of a dialogic intervention on second language learners' creativity, wellbeing and productive proficiency in tertiary context - Bahçeşehir Üniversitesi

Kasım-2024

Kasım 2024

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Seda Avşar Güngör, Ortaokul İngilizce ders kitaplarının toplumsal cinsiyet rolleri bakımından karşılaştırılması (Türkiye ve Almanya Örneği) - Marmara Üniversitesi

Ocak-2024

Ocak 2024

Tez Savunma (Doktora)

Gökhan Demirdöken, Designing a simulation-based aviation English training: The exploration of its effects on the English speaking anxiety, willingness to communicate, vocabulary development, and readback performance of Turkish student pilots - Bahçeşehir Üniversitesi

Temmuz-2023

Temmuz 2023

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Başak Köksoy, Ortaokul öğrencilerinde yabancı dil kaygısı: Bir örnek olay çalışması - Marmara Üniversitesi

Haziran-2022

Haziran 2022

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Fatma Beyza Soyyiğit, The evaluation of secondary school ELT coursebooks in Turkey in terms of global citizenship education - Bahçeşehir Üniversitesi

Ocak-2021

Ocak 2021

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

6- AKTAŞ, E.E. (2021). The Effects of Corrective and Language Awareness Enhanced Feedback on Learners’ Second and Foreign Language Writing Development and Teachers’ Views - Bahçeşehir Üniversitesi

Eylül-2020

Eylül 2020

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

5- UYUMAZ, E. (2020). The Effects of Using Drama and Digital Video Techniques on Turkish EFL Learners' Willingness to Communicate and Foreign Language Speaking Anxiety. (Yayımlanmamış yüksek lisans tezi). - Bahçeşehir Üniversitesi

Haziran-2020

Haziran 2020

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

4- YILMAZEL, G. (2020). Challenges of Migrant Students and Their Teachers in Turkish Higher Education. (Yayımlanmamış yüksek lisans tezi). - Bahçeşehir Üniversitesi

Aralık-2018

Aralık 2018

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

3- HAMMOUDA, O. (2018). The effects of differentiated instruction training on teachers’ development and students’ achievement: A case study from Turkey. (Yayımlanmamış yüksek lisans tezi). - Bahçeşehir Üniversitesi

Kasım-2018

Kasım 2018

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

2- ALHAMRI KHALIL, E. F. (2018). The effects of debate instruction on Turkish efl learners' l2 speaking anxiety, l2 speaking performance, and l2 writing performance. (Yayımlanmamış yüksek lisans tezi). - Bahçeşehir Üniversitesi

Ekim-2018

Ekim 2018

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

1- KOPARAN, N. (2018). The effect of the keyword method on esp vocabulary learning and retention. (Yayımlanmamış yüksek lisans tezi). - Bahçeşehir Üniversitesi