Yayınlar & Eserler

Makaleler 10
Tümü (10)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 18

1. FİZİK ÖĞRETMENLERİNİN NÜKLEER ENERJİ İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ

II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi ITEAC 2018, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, cilt.1, sa.1, ss.60, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ PUSULA VE HARİTA ÜZERİNDEN YÖN TAYİN ETME BECERİLERİ VE COĞRAFİ YÖN MANYETİK YÖN OLGULARINI AYIRMA DÜZEYLERİ

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, cilt.1, sa.1, ss.496, (Özet Bildiri)

3. AYIN KENDİ EKSENİ ETRAFINDA VE YÖRÜNGESEL HAREKETİ HAKKINDA ÖĞRENCİ ALGILARININ TESPİTİ

Uluslararası Katılımlı Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

4. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ASTRONOMİK BİR FENOMEN HAKKINDA AÇIKLAMALARI “NEDEN AY’IN SADECE BİR YÜZÜNÜ GÖRÜYORUZ”

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, sa.1, ss.246, (Özet Bildiri)

5. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fizik Yasaları İle Uygulamalarını İlişkilendirebilme Durumları: İndüksiyon Bobini

2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, cilt.1, sa.1, ss.230, (Özet Bildiri)

6. Ortaokullarda Fen Bilimleri Eğitimi

ORTAOKULLARDA SORUNLAR, Türkiye, 7 - 09 Ocak 2015, (Tam Metin Bildiri)

7. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Aynalar Konusunda Görüntü Özellikleri İle İlgili Gerçek ve Sanal Kavramlarını Anlama Düzeyleri

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, cilt.1, sa.1, ss.848, (Özet Bildiri)

8. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Anket Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri

Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

9. Bilim Sözde Bilim Ayrımı Bağlamında Planlanmış Öğretim Sürecinin Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Bilgi Düzeylerine Etkisi

International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST), 16 - 18 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)

10. Bilim Sözde Bilim Ayrımı Bağlamının Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsellik Algılarının Gelişimine Etkisi

Uluslararası Eğitimde Değişim ve Yeni Yönelimler Sempozyumu, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013, (Tam Metin Bildiri)

11. Optikte Yansıma Olayı Üzerine Bir Durum Çalışması

I. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2013, (Özet Bildiri)

12. Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarının Gelişiminin İncelenmesi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

13. Animasyon ve Modellerle Okulöncesi Çocuklarında Dünya, Güneş ve Ay ile İlgili Kavramların Geliştirilmesi

Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 01 Haziran 2011, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

14. Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerine Isı Sıcaklık Konusunda Bilişüstü Strateji Olarak Kavram Haritası Çizdirilmesinin Başarıya Etkisi

VIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitim Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 Mayıs 2009, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

15. Prospective Science Teachers’ Perceptions about Physics Laboratory Environment

XIII. IOSTE Symposium on the Use of Science and Technology Education for Peace and Sustainable Development, İzmir, Türkiye, 21 Eylül 2008, (Tam Metin Bildiri)

16. Öğretmen Adaylarının Fen Öğrenimi ve Öğretimine Dair İnanışları

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 Ağustos 2008, cilt.1, (Özet Bildiri)

17. Fen Eğitiminde Öğretmen Faktörünün Ortaöğretime Etkisi

Ortaöğretimde Yeniden Yapılanma Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 20 Aralık 2004, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

18. İlköğretim Fen Bilgisi Dersinde Kavram Haritasıyla ve Gruplara Kavram Haritası Çizdirilerek Öğretimin Öğrenci Başarısına Etkisi

V. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, cilt.1, sa.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
Metrikler

Yayın

34

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

6

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

28

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

37

Tez Danışmanlığı

9

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları