Makaleler
6
Tümü (6)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (4)
1. An Investigation of Post-Purchase Cognitive Dissonance and Its Determinants in Online Shopping.
Journal of Yasar University
, cilt.15, ss.307-315, 2020 (Hakemli Dergi)
6. Critical Marketing: Contemporary Issues in Marketing
Consumption Markets & Culture
, cilt.1, sa.12, ss.85-98, 2009 (SSCI)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
16
1. Education Challenges and Opportunities in the Age of Digital Transformation
7th International Conference on Future of Teaching and Education, Viyana, Avusturya, 16 - 18 Temmuz 2023, (Tam Metin Bildiri)
2. Digital Marketing Trends during the Covid 19 Outbreak: Entrepreneurship Perspectives and Turkish SME Cases from the Young Businessmen Association of Turkey (TUGIAD) as Evidence from an Emerging Economy
2nd Annual Business Administration Conference (ABAC): Digital Challenges and Strategies in a Post Pandemic World, İstanbul, Türkiye, 18 Kasım 2021, (Tam Metin Bildiri)
3. The Examination of the Effects of Attitude, Perceived Behavior Control, Awareness Consequences and Subjective Norm Variables on the Reselling Behavior of Consumers as a Part of the Recycling Behavior of White Goods
4. Ulaştırma ve Lojistik Ulusal Kongresi, Türkiye, 14 Aralık 2020, (Özet Bildiri)
4. The Effect of the Changes in Consumes' Pyhsical Appearence due to the Lockdown Procedure on Their Clothing Involvement during the Covid-19 Pandemic
III. Economics, Business & Organization Research (BOR) Conference, Türkiye, 21 Kasım 2020, (Tam Metin Bildiri)
5. The Effect of the Functional Qualities of Facebook, Youtube and Instagram Advertisments on Consumers' Attitudes Towards Advertisements
VI. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Türkiye, 12 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)
6. The Effect of Facebook, Youtube and Instagram Advertisements on Consumers’xx Buying Behaviours
Bor Conference, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)
7. THE EFFECT OF FACEBOOK, YOUTUBE AND INSTAGRAM ADVERTISEMENTS ON CONSUMERS’ BUYING BEHAVIOURS
Bor Conference, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2019, (Yayınlanmadı)
8. AN INVESTIGATION OF POST-PURCHASE COGNITIVE DISSONANCE AND ITS DETERMINANTS IN ONLINE SHOPPING
Bor Conference , İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2019, (Yayınlanmadı)
12. Analysing Consumers’xx Perception of ımagery: Detection of Consumers’xx Stereotyping and Sincerity Perceptions with respect to the Headscarf Usage
International Marketing Trends Conference, Paris, Fransa, 23 - 24 Ocak 2015, (Tam Metin Bildiri)
13. Alienation in Cultural Industries
EGOS Conference, Barcelona, İspanya, 2 - 04 Temmuz 2009, (Yayınlanmadı)
14. Consumption Theory
Consumption Theory Conference, Ankara, Türkiye, 21 - 27 Haziran 2009, (Yayınlanmadı)
15. The Contradictory Museum
Consumer Culture Theory 4 Conference, Michigan, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 14 Haziran 2009, (Özet Bildiri)
16. Evolving museum experiences and museum (re)branding in the 21st century: A case study on the refurbishment of RAMM (2007-2011)
Consumer Culture Theory 4 Conference, Michigan, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 14 Haziran 2009, (Yayınlanmadı)
Kitaplar
13
2. Güncel Pazarlamada Yapay Zekanın Bazı Uygulama Alanları
İşletme Yönetiminde Yapay Zeka, Dr. Mustafa Gökhan Bitmiş; Dr. Özge Dinç Cavlak; Dr. Mustafa Mehmet Bayar, Editör, Gazi Kitabevi, İstanbul, ss.53-76, 2022
4. Sorularla Pazarlamada Son Dönemde Tartışılan Güncel Konular
Sorularla Pazarlama İlkeleri, Arif Yıldız; Kazım Kılınç, Editör, Asos Yayınları, İstanbul, ss.477-512, 2021
5. Reklamda Kadının Portresi: Kadının Nesneler Arasında Özne Kalabilme Mücadelesi
İş Yaşamında Kadın: Covid-19 Sürecinde Farklı Sektörlerde Analiz, Prof. Dr. Fatma Ayanoğlu, Editör, Beta, İstanbul, ss.135-154, 2021
6. Yapay Zekanın Pazarlamadaki Kullanım Alanları
Covid 19 Sonrası Değişim ve Dijital İşletme, Fatma Ayanoğlu, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.291-309, 2021
7. İletişim Stratejisi Olarak Ticari Fuarlar
Pazarlama Düşüncesiyle Sürdürülebilir Fuarcılık ve İstihdam, Mehtap Sümersen Köktürk ve Emine Çobanoğlu, Editör, Sokak Yayın Grubu, İstanbul, ss.126-145, 2019
9. Yetkinlik Analizi
Üniversitelerde Strateji Geliştirme Sürecinde Uygulamalı Durum Analizleri, Refika Bakoğlu, Müge Leyla Yıldız, Editör, Beta, İstanbul, ss.67-82, 2016
10. Yetkinlik Analizi
Üniversitelerde Strateji Geliştirme Sürecinde Uygulamalı Durum Analizleri, Refika Bakoğlu,Müge Leyla Yıldız, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.67-82, 2016
11. İşletme Markası Değişimi: Teorik Bir Yaklaşım
21 Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri, Emine Çobanoğlu, F. Zeynep Bilgin ve Sahavet Gürdal, Editör, Detay, Ankara, ss.45-55, 2013