Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Education Challenges and Opportunities in the Age of Digital Transformation

7th International Conference on Future of Teaching and Education, Viyana, Avusturya, 16 - 18 Temmuz 2023

Digital Marketing Trends during the Covid 19 Outbreak: Entrepreneurship Perspectives and Turkish SME Cases from the Young Businessmen Association of Turkey (TUGIAD) as Evidence from an Emerging Economy

2nd Annual Business Administration Conference (ABAC): Digital Challenges and Strategies in a Post Pandemic World, İstanbul, Türkiye, 18 Kasım 2021

FACEBOOK, YOUTUBE VE INSTAGRAM REKLAMLARININ TÜKETİCİLERİN MARKAYA YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ

Bor Conference, Karabük, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, cilt.6, sa.3, ss.95-107

Alienation in Cultural Industries

EGOS Conference, Barcelona, İspanya, 2 - 04 Temmuz 2009

Consumption Theory

Consumption Theory Conference, Ankara, Türkiye, 21 - 27 Haziran 2009

The Contradictory Museum

Consumer Culture Theory 4 Conference, Michigan, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 14 Haziran 2009

Evolving museum experiences and museum (re)branding in the 21st century: A case study on the refurbishment of RAMM (2007-2011)

Consumer Culture Theory 4 Conference, Michigan, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 14 Haziran 2009

Kitap & Kitap Bölümleri

Güncel Pazarlamada Yapay Zekanın Bazı Uygulama Alanları

İşletme Yönetiminde Yapay Zeka, Dr. Mustafa Gökhan Bitmiş; Dr. Özge Dinç Cavlak; Dr. Mustafa Mehmet Bayar, Editör, Gazi Kitabevi, İstanbul, ss.53-76, 2022

Digital Marketing Trends during the Covid 19 Outbreak: Entrepreneurship Perspectives

Digital Challenges and Strategies in a Post-Pandemic World, Ela Sibel Bayrak Meydanoğlu; Dilek Zamantılı Nayır; Müge Klein; Riza Öztürk, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.53-72, 2022

Reklamda Kadının Portresi: Kadının Nesneler Arasında Özne Kalabilme Mücadelesi

İş Yaşamında Kadın: Covid-19 Sürecinde Farklı Sektörlerde Analiz, Prof. Dr. Fatma Ayanoğlu, Editör, Beta, İstanbul, ss.135-154, 2021

Yapay Zekanın Pazarlamadaki Kullanım Alanları

Covid 19 Sonrası Değişim ve Dijital İşletme, Fatma Ayanoğlu, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.291-309, 2021

Sorularla Pazarlamada Son Dönemde Tartışılan Güncel Konular

Sorularla Pazarlama İlkeleri, Arif Yıldız; Kazım Kılınç, Editör, Asos Yayınları, İstanbul, ss.477-512, 2021

İletişim Stratejisi Olarak Ticari Fuarlar

Pazarlama Düşüncesiyle Sürdürülebilir Fuarcılık ve İstihdam, Mehtap Sümersen Köktürk ve Emine Çobanoğlu, Editör, Sokak Yayın Grubu, İstanbul, ss.126-145, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

Yetkinlik Analizi(Competency Analysis)

Üniversitelerde Strateji Geliştirme Sürecinde UygulamalıDurum Analizleri (Situation Analysis with Practice on Strategy Development Process at Universities), Refika Bakoğlu, Müge Leyla Yıldız, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.67-82, 2016 Creative Commons License

Yetkinlik Analizi

Üniversitelerde Strateji Geliştirme Sürecinde Uygulamalı Durum Analizleri, Refika Bakoğlu,Müge Leyla Yıldız, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.67-82, 2016

Yetkinlik Analizi

Üniversitelerde Strateji Geliştirme Sürecinde Uygulamalı Durum Analizleri, Refika Bakoğlu, Müge Leyla Yıldız, Editör, Beta, İstanbul, ss.67-82, 2016

İşletme Markası Değişimi: Kuramsal Bir Yaklaşım

21. Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri, Çobanoğlu,E.,Bilgin,F. Z.,Gürdal,S., Editör, Detay Yayıncılık, İstanbul, ss.45-55, 2013

İşletme Markası Değişimi: Teorik Bir Yaklaşım

21 Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri, Emine Çobanoğlu, F. Zeynep Bilgin ve Sahavet Gürdal, Editör, Detay, Ankara, ss.45-55, 2013

Öğrenen İlişkiyi Öğrenmek

Benim Maaşımı Kim Ödüyor? Müşteri, Sahavet Gürdal, Editör, Yaprak Yayınları, İstanbul, ss.75-90, 2009

Metrikler

Yayın

35

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

1

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları