Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Critical Marketing: Contemporary Issues in Marketing

Consumption Markets & Culture, cilt.1, ss.85-98, 2009 (SSCI İndekslerine Giren Dergi)

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Materialism and Brand Resonance as Drivers of Online Compulsive Buying Behavior

The Journal of Academic Social Science Studies, cilt.2, ss.91-107, 2016 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Kitap & Kitap Bölümleri

İletişim Stratejisi Olarak Ticari Fuarlar

Pazarlama Düşüncesiyle Sürdürülebilir Fuarcılık ve İstihdam, Mehtap Sümersen Köktürk ve Emine Çobanoğlu, Editör, Sokak Yayın Grubu, İstanbul, ss.126-145, 2019

Markanın Müşteriye Değdiği Nokta: Deneyim Ekonomisi

Ortaya Karışık Pazarlama Tarifleri II, Ayça Can Kırgız, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.65-82, 2018

Yetkinlik Analizi(Competency Analysis)

Üniversitelerde Strateji Geliştirme Sürecinde UygulamalıDurum Analizleri (Situation Analysis with Practice on Strategy Development Process at Universities), Refika Bakoğlu, Müge Leyla Yıldız, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.67-82, 2016 Creative Commons License

Yetkinlik Analizi

Üniversitelerde Strateji Geliştirme Sürecinde Uygulamalı Durum Analizleri, Bakoğlu, Refika Yıldız, Müge Leyla, Editör, Beta Basım A.Ş., İstanbul, ss.67-82, 2016

İşletme Markası Değişimi: Kuramsal Bir Yaklaşım

21. Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri, Çobanoğlu,E.,Bilgin,F. Z.,Gürdal,S., Editör, Detay Yayıncılık, İstanbul, ss.45-55, 2013

Öğrenen İlişkiyi Öğrenmek

Benim Maaşımı Kim Ödüyor? Müşteri, Sahavet Gürdal, Editör, Yaprak Yayınları, İstanbul, ss.75-90, 2009