SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Critical Marketing: Contemporary Issues in Marketing
Consumption Markets & Culture
, cilt.1, sa.12, ss.85-98, 2009 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Tüketici Davranışları Açısından Karar Alma Sürecinde Pişmanlık Duygusunun Memnuniyet ile İlişkisi Üzerine Bir Araştırma
Social Sciences Studies Journal
, cilt.4, ss.673-686, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
The Effect of Facebook, Youtube and Instagram Advertisements on Consumers’xx Buying Behaviours
Bor Conference, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2019
AN INVESTIGATION OF POST-PURCHASE COGNITIVE DISSONANCE AND ITS DETERMINANTS IN ONLINE SHOPPING
Bor Conference , İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2019
THE EFFECT OF FACEBOOK, YOUTUBE AND INSTAGRAM ADVERTISEMENTS ON CONSUMERS’ BUYING BEHAVIOURS
Bor Conference, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2019
Analysing Consumers’xx Perception of ımagery: Detection of Consumers’xx Stereotyping and Sincerity Perceptions with respect to the Headscarf Usage
International Marketing Trends Conference, Paris, Fransa, 23 - 24 Ocak 2015
Alienation in Cultural Industries
EGOS Conference, Barcelona, İspanya, 2 - 04 Temmuz 2009
Consumption Theory
Consumption Theory Conference, Ankara, Türkiye, 21 - 27 Haziran 2009
The Contradictory Museum
Consumer Culture Theory 4 Conference, Michigan, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 14 Haziran 2009
Evolving museum experiences and museum (re)branding in the 21st century: A case study on the refurbishment of RAMM (2007-2011)
Consumer Culture Theory 4 Conference, Michigan, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 14 Haziran 2009
Kitap & Kitap Bölümleri
İletişim Stratejisi Olarak Ticari Fuarlar
Pazarlama Düşüncesiyle Sürdürülebilir Fuarcılık ve İstihdam, Mehtap Sümersen Köktürk ve Emine Çobanoğlu, Editör, Sokak Yayın Grubu, İstanbul, ss.126-145, 2019
Yetkinlik Analizi
Üniversitelerde Strateji Geliştirme Sürecinde Uygulamalı Durum Analizleri, Refika Bakoğlu,Müge Leyla Yıldız, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.67-82, 2016