Prof. Dr. HÜLYA KAYALI
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Marmara Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Türkiye-Türkmenistan Ticari İlişkileri (1992–2014)
KAYALI H.
Marmara Türkiyat Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.11, ss.160-199, 2018 (Hakemli Dergi)
SOSYAL BİLGİLER DERSİ COĞRAFYA KONULARINDAKİ BAZI KAVRAMLARIN ÖĞRETİMİ ÜZERİNE BİR EYLEM ARAŞTIRMASI
KAYALI H.
,
GÜRSOYLAR G.
ASOSJOURNAL
, sa.84, ss.77-93, 2018 (Hakemli Dergi)
A research on the attıtude of eight grade students towards earthquake
KAYALI H.
A cademic Journals Educational Research and Reviews/ ERR
, cilt.13, sa.11, ss.399-405, 2018 (Hakemli Dergi)
A Research on Environmental Literacy of Religious Culture and Moral Knowledge Teacher Trainees
KAYALI H.
MARMARA GEOGRAPHICAL REVIEW
, sa.37, ss.63-69, 2018 (ESCI)
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Okuryazarlığı Üzerine Bir Araştırma
KAYALI H.
Marmara Coğrafya Dergisi
, sa.37, ss.63-69, 2018 (Hakemli Dergi)
Orta Asya Cumhuriyetleri’nde Üzüm Yetiştiriciliği
KAYALI H.
,
KALAYCI M.
Marmara üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.87-105, 2017 (Hakemli Dergi)
Turkey - Kazakhstan Commercial Relations (1992-2014)
KAYALI H.
,
Mengi S.
MARMARA GEOGRAPHICAL REVIEW
, sa.35, ss.166-184, 2017 (ESCI)
Türkiye - Kazakistan Ticari İlişkileri (1992-2014)
KAYALI H.
,
MENGİ S.
/ Marmara Coğrafya Dergisi
, cilt.35, ss.166-184, 2017 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler, Türkçe Ve Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına Yönelik Tutumları
KAYALI H.
Marmara Coğrafya Dergisi
, sa.21, ss.258-268, 2010 (Hakemli Dergi)
İlköğretim İkinci Kademe Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Ormana Yönelik Tutumları
KAYALI H.
Marmara Coğrafya Dergisi
, sa.21, ss.65-77, 2010 (Hakemli Dergi)
Effects of Near-to-Far Principle and Other Factors on Learning and Teaching Some Geography Subjects in the Social Studies Course
KAYALI H.
Journal of Instructional Psychology
, cilt.36, sa.2, ss.175-182, 2009 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Coğrafya Derslerine Yönelik Tutumlarındaki Farklılıklar
KAYALI H.
Marmara Coğrafya Dergisi
, sa.19, ss.20-29, 2009 (Hakemli Dergi)
Üniversite Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin CoğrafyaBilgilerinin Kalıcılığı Üzerine Bazı Değişkenlerin Etkileri
AKENGİN H.
,
KAYALI H.
MARMARA COĞRAFYADERGİSİ
, cilt.8, ss.107-122, 2004 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Okullarında 6. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Coğrafya Konularının Öğrenilmesi Ve Öğretilmesinde Etkili Olan Faktörler
KAYALI H.
M.Ü. Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, sa.20, ss.101-114, 2004 (Hakemli Dergi)
İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Tutumları
KAYALI H.
Eğitim Bilimleri Dergisi
, sa.18, ss.79-92, 2003 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Okullarında Sosyal Bilgiler Dersi Coğrafya Konularının Öğretiminde Başarıyı Etkileyen Faktörler
KAYALI H.
M.Ü. Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, sa.12, ss.183-194, 2000 (Hakemli Dergi)
Kütahya İli’nde (1935-1990) Nüfus Hareketleri Ve Kır-Şehir Nüfusunun Özellikleri
KAYALI H.
Türk Kültürü Araştırmaları
, ss.149-161, 1997 (Hakemsiz Dergi)
Sandıklı Ovası Yakın Çevresinde Arazinin Kullanımı Ve Tarımsal Yapı Özellikleri
KAYALI H.
İ.Ü. Deniz Bilimleri ve Coğrafya Enstitüsü Bülten
, sa.11, ss.117-128, 1994 (Hakemsiz Dergi)
Kitap & Kitap Bölümleri
Çevre Sorunları
KAYALI H.
Günümüz Dünya Sorunları, AKENGİN Hamza, DÖLEK İskender, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.258-272, 2018
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
19
Atıf (TrDizin)
2
H-İndeks (TrDizin)
1
Tez Danışmanlığı
14
Açık Erişim
13
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları