Makaleler
43
Tümü (43)
Scopus (2)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (34)
3. University as Perceived by Neurodiverse Individuals: A Photovoice Study
Journal of Individual Differences in Education
, cilt.7, sa.1, ss.45-85, 2025 (Hakemli Dergi)
4. Montessori Yöntemi İle Okul Öncesi Eğitimde Deprem Bilincinin Kazandırılması
Journal of Sustainable Education Studies (JSES)
, sa.4, ss.92-106, 2025 (Hakemli Dergi)
7. Türkiye’de 2018 – 2022 Yılları Arasında Müze Eğitimi ile ilgili Yapılan Tezlerin İncelenmesi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.58, sa.58, ss.103-119, 2023 (Hakemli Dergi)
8. The Effect of Plickers Implementation on 6th Grade Students’ Locus of Control (LoC) and Misconceptions
International Journal of Academic Studies in Technology and Education
, cilt.1, sa.1, ss.17-30, 2023 (Hakemli Dergi)
9. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUL DIŞI ÖĞRENME ETKİNLİKLERİNE İLİŞKİN DAVRANIŞSAL HEDEFLERİNİN BELİRLENMESİ
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi (İAD)
, cilt.7, sa.1, ss.64-80, 2022 (Hakemli Dergi)
10. Investigation of teacher candidates’ skills for preparing the refutational text of biodiversity
Çağdaş Eğitim Araştırmaları Dergisi (CERJ)
, cilt.12, sa.2, ss.106-130, 2022 (Hakemli Dergi)
18. Researching Eighth Grade Students’xx Science Achievement based on 21st Century Skill Levels and Some Variables
International Online Journal of Educational Sciences (IOJES)
, cilt.12, sa.3, ss.256-267, 2020 (Hakemli Dergi)
22. THE EFFECT OF MICROTEACHING PRACTICESON PRESERVICE TEACHERS’xx SENTIMENTS,ATTITUDES AND CONCERNS
European Journal of Special Education Research
, cilt.5, sa.4, ss.1-15, 2020 (Hakemli Dergi)
26. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kaynaştırma Uygulamaları Yeterlikleri
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.51, sa.51, ss.131-154, 2020 (Hakemli Dergi)
30. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİM STİLLERİNE GÖRE ÖZYETERLİK İNANÇ DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Avrasya Bilimler Akademisi Sosyal Bilimler” dergisi
, cilt.3, ss.17-34, 2019 (Hakemli Dergi)
32. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Farklı Öğrenme Ortamlarında Gerçekleştirdikleri Okul Dışı Etkinliklere İlişkin Görüşleri
İNFORMAL ORTAMLARDA ARAŞTIRMALAR DERGİSİ
, cilt.3, ss.101-124, 2019 (Hakemli Dergi)
33. Teori ve Uygulamada Yapılandırmacı Yaklaşım
Eurasian Academy of Sciences Social Sciences Journal
, cilt.27, ss.138-158, 2019 (Hakemli Dergi)
36. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ VE İHTİYAÇLARI
The Journal of Academic Social Science
, cilt.6, ss.343-365, 2018 (Hakemli Dergi)
37. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİM METOT-TEKNİKLERİ İLE İLGİLİ ÖZ DEĞERLENDİRMELERİ VE ÖĞRETİM UYGULAMALARI
The Journal of Academic Social Science
, cilt.5, ss.262-278, 2017 (Hakemli Dergi)
38. Prospective Elementary Science Teachers GDO Awareness
Sakarya University Journal of Education
, cilt.3, ss.194-227, 2013 (Hakemli Dergi)
39. Hizmet İçi Eğitimin Öğretmenlerin Proje ve Proje Tabanlı Öğrenmeye İlişkin Bilgilerine ve Proje Yapma Yeterliklerine Etkisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.137-158, 2010 (Hakemli Dergi)
41. Hizmet İçi Eğitimin Öğretmenlerin Öğretim Yöntem Ve Tekniklerine İlişkin Bilgilerine Etkisi Öpyep Örneği
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.3, ss.9-23, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
69
7. Türkiye'de 2019-2023 Yılları Arasında Kaynaştırma Eğitimi İle İlgili Yapılan Tezlerin İncelenmesi
Eğitimde Mükemmelliyet Araştırmaları Kongresi – EMAK 2023, İstanbul, Türkiye, 22 Aralık 2023, (Özet Bildiri)
8. Değişen Sınav Yönetmeliği İle İlgili Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi
Eğitimde Mükemmelliyet Araştırmaları Kongresi – EMAK 2023, 22 Aralık 2023, (Özet Bildiri)
9. Depreme Hazır Mıyız? Üniversite Öğrencilerinin Deprem Bilinci
Uluslararası Katılımlı Eğitimde Mükemmeliyet Araştırmaları Kongresi, 22 Aralık 2023, (Özet Bildiri)
10. Fen Eğitiminde Sürdürülebilir Kalkınma
Uluslararası Katılımlı Eğitimde Mükemmeliyet Araştırmaları Kongresi, 22 Aralık 2023, (Özet Bildiri)
11. Fen Edebiyat Fakültesi Yönetici, Öğretim Elemanı ve Öğrencilerinin Deprem Farkındalıkları ve Hazırlıkları
Uluslararası Katılımlı Eğitimde Mükemmeliyet Araştırmaları Kongresi, 22 Aralık 2023, (Özet Bildiri)
16. İdeal Okul Ortamların Kapsayıcılık Anlayışı
III. Türk Eğitim Kongresi (Eğitimde İdeal Okul Arayışları), İstanbul, Türkiye, 23 Aralık 2022, (Özet Bildiri)
17. Plickers Uygulamasının 6. Sınıf Öğrencilerinin Denetim Odaklarına ve Kavram Yanılgılarına Etkisi
Eğitimde Mükemmelliyet Araştırmaları Kongresi – EMAK 2022, İstanbul, Türkiye, 16 Aralık 2022, (Özet Bildiri)
18. Son 5 Yılda Müze Eğitimi ile ilgili Yapılan Tezlerin İncelenmesi
Eğitimde Mükemmelliyet Araştırmaları Kongresi – EMAK 2022, İstanbul, Türkiye, 16 Aralık 2022, (Özet Bildiri)
19. Beslenme Eğitimi ile İlgili Yapılan Tezlerin İncelenmesi
Eğitimde Mükemmelliyet Araştırmaları Kongresi – EMAK 2022, İstanbul, Türkiye, 16 Aralık 2022, (Özet Bildiri)
21. Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Öğrenme Becerilerinin Öğrenme Stillerine Göre Değişiminin İncelenmesi
IXth International Eurasian Educational Researh Congress, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
22. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Dikkat Eksikliği ve Hiperaktiviteye Sahip Öğrencilere Yaklaşımlarında Senaryo Temelli Öğretimin Katkısı
FSMVÜ Eğitimde Mükemmeliyet Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 Aralık 2021, (Özet Bildiri)
23. Uzaktan Eğitim Sürecinde Öğretmen Adaylarının Teknolojik Liderlik Öz Yeterliklerinin İncelenmesi
FSMVÜ Eğitimde Mükemmeliyet Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 Aralık 2021, (Özet Bildiri)
24. Web Macerası (Webquest) Yönteminin Canlılarda Üreme Büyüme ve Gelişme Ünitesindeki Kavram Öğrenmeye Olan Etkisi
FSMVÜ Eğitimde Mükemmeliyet Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 Aralık 2021, (Özet Bildiri)
25. 8.Sınıf Öğrencilerinin Canlılarda Üreme, Büyüme ve Gelişme Konusuna Yönelik Kavram Yanılgılarının Farklı Tekniklerle Belirlenmesi
FSMVÜ Eğitimde Mükemmeliyet Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 Aralık 2021, (Özet Bildiri)
26. Zenginleştirilmiş Okul Dışı Öğrenme Dersinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öz Yeterliliklerine Etkisinin İncelenmesi
FSMVÜ Eğitimde Mükemmeliyet Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 Aralık 2021, (Özet Bildiri)
27. Üniversite Öğrencilerinin Beslenme Okuryazarlık Düzeyleri İle Medya Okuryazarlık Düzeyleri Arasındaki İlişki
FSMVÜ Eğitimde Mükemmeliyet Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 Aralık 2021, (Özet Bildiri)
29. "Pandemi Sürecinde Kaynaştırma Eğitiminin Öğretmen, Okul Yöneticisi Ve Öğrenci Gözüyle Değerlendirilmesi"
International Congress on Open Learning and Distance Education 2021, 09 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
31. Investigating the Science Teacher Candidates’xx Ability to Prepare Misconceptions Refutational Text
5th WORLD CONFERENCE ON SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION, 30 Ekim - 01 Kasım 2020, (Özet Bildiri)
33. Pandemic and Me: College Students’ Meaning Making of Pandemic
6 th INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONG EDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL ICLEL 2020, 16 - 18 Temmuz 2020, (Özet Bildiri)
34. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoçeşitliliğe Karşı Okuryazarlıklarınınİncelenmesi
EğitimAraştırmalarıKongresi(FSMVU-EAK2020), Türkiye, 9 - 10 Mayıs 2020, (Özet Bildiri)
38. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Kaynaştırma UygulamalarınaDair Algılarının İncelenmesi
2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi2nd International Congress on Seeking New Perspectives in Education, 26 - 28 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
39. Fen Bilgisi Öğretmenliği Ana Bilim Dalında Görev Yapan Öğretim Üyelerinin Fen Bilgisi Öğretmenliği Lisans Programlarını Özel Gereksinimliler Açısından Değerlendirmeleri
VIth International EurasianEducational Research Congress, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
41. Örnek Olay Destekli Beslenme Eğitiminin Beslenme Ve Sağlık Okuryazarlığı İle İlişkisi
VIIth International EurasianEducational Research Congress, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
42. Disiplinler Arası Beslenme Eğitiminin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının SağlığıGeliştirme Davranışlarına Etkisi
Cemil Meriç – 10. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi, Hatay, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
43. Öğretmen Adaylarının Fen Öğretiminde Kaynaştırma Öğrencilerine Yönelik ÖğretimselUyarlama Örnekleri
Cemil Meriç – 10. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi, Hatay, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
44. Öğretmen Yetiştirmede Otizm Farkındalığı
II.InternationalCongressonScienceandEducation, Afyon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
45. 8. SINIF FEN BİLİMLERİ DERSİNDE UYGULANAN ALTERNATİF ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME TEKNİKLERİNİN ÖĞRENCİLERİN DENETİM ODAKLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi’xx, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
46. FEN BİLİMLERİ DERSİNDE KULLANILAN PLİCKERS UYGULAMASININ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİNFEN ÖĞRENMEYE YÖNELİK MOTİVASYONLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ
1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
47. ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSİNDE YAŞANAN SORUNLARA DAİR FENOMENOLOJİK BİRÇALIŞMA
1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
48. İLKÖĞRETİM MATEMATİK VE FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARINDAKİ YETERLİK ALGILARI
Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, 19 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
49. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ FARKLI ÖĞRENME ORTAMLARINDA GERÇEKLEŞTİRDİKLERİ OKUL DIŞI ETKİNLİKLERE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, 19 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
50. ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, 19 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
51. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖZÜYLE MİLLİ EĞİTİMDEKİ KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARI
Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, 19 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
52. ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENME STİLLERİNİN GENEL BİYOLOJİ DERSİNE YANSIMASI
Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, 19 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
53. 7. SINIF FEN BİLİMLERİ DERSİNDE UYGULANAN PORTFOLYO DEĞERLENDİRME ÇALIŞMASININ ÖĞRENCİLERİN DENETİM ODAKLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, 19 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
54. EĞİTİM FAKÜLTESİ YÖNETİCİ, ÖĞRETİM ELEMANI VE ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİME YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, 19 Mayıs - 20 Ocak 2017, (Özet Bildiri)
55. Son Yıllarda Yapılan Fen Eğitimi Projelerinden Örnekler
VIII. Ulusal Öğretmenim Sempozyumu, Türkiye, 03 Aralık 2016, (Özet Bildiri)
56. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kaynaştırmaya İlişkin Görüşleri ve İhtiyaçları
VIII. Ulusal Öğretmenim Sempozyumu Açık ve Şeffaf Milli Eğitime Doğru Okul ve Öğretmen, İstanbul, Türkiye, 03 Aralık 2016, (Özet Bildiri)
57. Science teachers views about an interdisciplinary sexual health education
İSER 2015World Conference on Education, 15 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
58. Student views about authentic dietary education İ
İSER 2015World Conference on Education, 15 Haziran 2015
59. Fen Eğitiminde Otantik Cinsel Sağlık Eğitimi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
60. Teori ve Uygulamada Yapılandırmacılık
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
61. Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Genel Biyoloji 1 Dersi Kapsamında Okul Dışı Öğrenme Ortamı Örneği Botanik Bahçesi Uygulamalarına İlişkin Görüşleri
” Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
62. Öğretmen Adaylarının Çevreye Yönelik Duyuşsal Eğilimleri ile Çevre Eğitimine Yönelik Öz Yeterlik Düzeyleri Arasındaki İlişkinin Tespiti
ı ulusal yüksek öğretimde eğitim araştırmaları kongresi, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 2014
65. İlköğretim I kademe ve sınıf öğretmenliği öğrencilerinin enerji nükleer enerji konusundaki bilgileri ve kavram yanılgıları
İstek Vakfı Okulları Fen ve Matematik Öğretmenleri 3. Sempozyumu, Türkiye, 14 Nisan 2007, (Özet Bildiri)
67. İlköğretim 8 Sınıf öğrencilerinin beslenme kavramını öğrenmelerinde aktif öğrenme yöntemlerinin etkisi
IV. Uluslararası Beslenme ve Diyetetik Kongresi, 4 - 05 Nisan 2003, (Özet Bildiri)
68. Fen Bilgisi Dersi Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretim Materyalleri Hazırlanması ve Örnek Öğrenci Çalışmaları
Uluslar Arası Katılımlı 2000’li Yıllarda 1.Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)
69. Fen Bilgisi Öğretiminde Internet Kullanimi ve bir Web Sitesi Tasarimi
2000'li yillarda 1. Öğrenme ve Öğretme sempozyumu., 29 - 31 Mayıs 2002
Kitaplar
6