Yayınlar & Eserler

Makaleler 43
Tümü (43)
Scopus (2)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (34)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 69

1. Yeni Maarif Modele göre Hazırlanan 5.sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabındaki Farklılaştırılmış Etkinliklerin Değerlendirilmesi

XII. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 25 Eylül - 28 Haziran 2025, (Özet Bildiri)

2. Algodoo Simülasyon Destekli Etkinliklerin Öğrenme Kavramsal Anlama ve Problem Çözme Becerisine Etkisi

XII. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (EJER), Ankara, Türkiye, 25 - 28 Haziran 2025, (Özet Bildiri)

3. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Hakkındaki Görüşleri

İstanbul Eğitim Araştırmaları Kongresi: Türkiye Yüzyılı’nda Eğitim : Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli, İstanbul, Türkiye, 11 Ocak 2025, (Özet Bildiri)

6. SENARYO TEMELLİ KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ ve ÖRNEKLER

8th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONGRESS, Ankara, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2023, ss.312-320, (Tam Metin Bildiri)

7. Türkiye'de 2019-2023 Yılları Arasında Kaynaştırma Eğitimi İle İlgili Yapılan Tezlerin İncelenmesi

Eğitimde Mükemmelliyet Araştırmaları Kongresi – EMAK 2023, İstanbul, Türkiye, 22 Aralık 2023, (Özet Bildiri)

9. Depreme Hazır Mıyız? Üniversite Öğrencilerinin Deprem Bilinci

Uluslararası Katılımlı Eğitimde Mükemmeliyet Araştırmaları Kongresi, 22 Aralık 2023, (Özet Bildiri)

10. Fen Eğitiminde Sürdürülebilir Kalkınma

Uluslararası Katılımlı Eğitimde Mükemmeliyet Araştırmaları Kongresi, 22 Aralık 2023, (Özet Bildiri)

11. Fen Edebiyat Fakültesi Yönetici, Öğretim Elemanı ve Öğrencilerinin Deprem Farkındalıkları ve Hazırlıkları

Uluslararası Katılımlı Eğitimde Mükemmeliyet Araştırmaları Kongresi, 22 Aralık 2023, (Özet Bildiri)

12. FEN BİLİMLERİ DERSİNDE KAYNAŞTIRMA EĞİTİM MODELİNİN UYGULANMASI: “IŞIĞIN YAYILMASI” ÜNİTESİ

8th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONGRESS, Ankara, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2023, ss.506-514, (Tam Metin Bildiri)

13. Ortaokul Öğrencilerinin Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına Dair Algılarının Çizdikleri Resimler Aracılığıyla İncelenmesi

Xth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 08 Haziran 2023, (Özet Bildiri)

14. Investigation of Students’ Perceptions of Out-of-School Learning Environments Through Drawing Pictures

X INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Temmuz 2023, ss.55-75, (Tam Metin Bildiri)

15. SECONDARY SCHOOL STUDENTS’ PERCEPTIONS ABOUT SCIENCE: AN ARTBASED RESEARCH

AHI EVRAN III. INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH, 03 Mayıs 2023, cilt.1, ss.315-326, (Tam Metin Bildiri)

16. İdeal Okul Ortamların Kapsayıcılık Anlayışı

III. Türk Eğitim Kongresi (Eğitimde İdeal Okul Arayışları), İstanbul, Türkiye, 23 Aralık 2022, (Özet Bildiri)

17. Plickers Uygulamasının 6. Sınıf Öğrencilerinin Denetim Odaklarına ve Kavram Yanılgılarına Etkisi

Eğitimde Mükemmelliyet Araştırmaları Kongresi – EMAK 2022, İstanbul, Türkiye, 16 Aralık 2022, (Özet Bildiri)

18. Son 5 Yılda Müze Eğitimi ile ilgili Yapılan Tezlerin İncelenmesi

Eğitimde Mükemmelliyet Araştırmaları Kongresi – EMAK 2022, İstanbul, Türkiye, 16 Aralık 2022, (Özet Bildiri)

19. Beslenme Eğitimi ile İlgili Yapılan Tezlerin İncelenmesi

Eğitimde Mükemmelliyet Araştırmaları Kongresi – EMAK 2022, İstanbul, Türkiye, 16 Aralık 2022, (Özet Bildiri)

21. Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Öğrenme Becerilerinin Öğrenme Stillerine Göre Değişiminin İncelenmesi

IXth International Eurasian Educational Researh Congress, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

23. Uzaktan Eğitim Sürecinde Öğretmen Adaylarının Teknolojik Liderlik Öz Yeterliklerinin İncelenmesi

FSMVÜ Eğitimde Mükemmeliyet Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 Aralık 2021, (Özet Bildiri)

24. Web Macerası (Webquest) Yönteminin Canlılarda Üreme Büyüme ve Gelişme Ünitesindeki Kavram Öğrenmeye Olan Etkisi

FSMVÜ Eğitimde Mükemmeliyet Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 Aralık 2021, (Özet Bildiri)

26. Zenginleştirilmiş Okul Dışı Öğrenme Dersinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öz Yeterliliklerine Etkisinin İncelenmesi

FSMVÜ Eğitimde Mükemmeliyet Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 Aralık 2021, (Özet Bildiri)

27. Üniversite Öğrencilerinin Beslenme Okuryazarlık Düzeyleri İle Medya Okuryazarlık Düzeyleri Arasındaki İlişki

FSMVÜ Eğitimde Mükemmeliyet Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 Aralık 2021, (Özet Bildiri)

28. Özel Yetenekli Öğrencilere Yönelik STEM ve Robotik Kodlama Eğitiminin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Özyeterliklerine Etkisi

IGATE '21 Uluslararası Özel Yetenekliler Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 21 Ekim 2021, ss.173-188, (Tam Metin Bildiri)

29. "Pandemi Sürecinde Kaynaştırma Eğitiminin Öğretmen, Okul Yöneticisi Ve Öğrenci Gözüyle Değerlendirilmesi"

International Congress on Open Learning and Distance Education 2021, 09 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

31. Investigating the Science Teacher Candidates’xx Ability to Prepare Misconceptions Refutational Text

5th WORLD CONFERENCE ON SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION, 30 Ekim - 01 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

33. Pandemic and Me: College Students’ Meaning Making of Pandemic

6 th INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONG EDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL ICLEL 2020, 16 - 18 Temmuz 2020, (Özet Bildiri)

34. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoçeşitliliğe Karşı Okuryazarlıklarınınİncelenmesi

EğitimAraştırmalarıKongresi(FSMVU-EAK2020), Türkiye, 9 - 10 Mayıs 2020, (Özet Bildiri)

35. 8. Sınıf Öğrencilerinin Çevre Kavramına İlişkin AlgılarınınZihin Haritalama Tekniği İle Belirlenmesi

2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi2nd International Congress on Seeking New Perspectives in Education, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, ss.207-221, (Tam Metin Bildiri)

36. OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARINDA BİLİM ATÖLYELERİNİ HAZIRLARKEN ÖĞRETMENLERİNKARŞILAŞTIĞI SORUNLAR VE ATÖLYE ÖRNEKLERİ

I. Uluslararası İnformal Öğrenme KongresiThe1st International Congress on Informal Learning, 1 - 03 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

38. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Kaynaştırma UygulamalarınaDair Algılarının İncelenmesi

2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi2nd International Congress on Seeking New Perspectives in Education, 26 - 28 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

41. Örnek Olay Destekli Beslenme Eğitiminin Beslenme Ve Sağlık Okuryazarlığı İle İlişkisi

VIIth International EurasianEducational Research Congress, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

42. Disiplinler Arası Beslenme Eğitiminin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının SağlığıGeliştirme Davranışlarına Etkisi

Cemil Meriç – 10. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi, Hatay, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

43. Öğretmen Adaylarının Fen Öğretiminde Kaynaştırma Öğrencilerine Yönelik ÖğretimselUyarlama Örnekleri

Cemil Meriç – 10. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi, Hatay, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

44. Öğretmen Yetiştirmede Otizm Farkındalığı

II.InternationalCongressonScienceandEducation, Afyon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

47. ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSİNDE YAŞANAN SORUNLARA DAİR FENOMENOLOJİK BİRÇALIŞMA

1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

48. İLKÖĞRETİM MATEMATİK VE FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARINDAKİ YETERLİK ALGILARI

Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, 19 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

50. ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, 19 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

51. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖZÜYLE MİLLİ EĞİTİMDEKİ KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARI

Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, 19 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

52. ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENME STİLLERİNİN GENEL BİYOLOJİ DERSİNE YANSIMASI

Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, 19 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

55. Son Yıllarda Yapılan Fen Eğitimi Projelerinden Örnekler

VIII. Ulusal Öğretmenim Sempozyumu, Türkiye, 03 Aralık 2016, (Özet Bildiri)

56. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kaynaştırmaya İlişkin Görüşleri ve İhtiyaçları

VIII. Ulusal Öğretmenim Sempozyumu Açık ve Şeffaf Milli Eğitime Doğru Okul ve Öğretmen, İstanbul, Türkiye, 03 Aralık 2016, (Özet Bildiri)

57. Science teachers views about an interdisciplinary sexual health education

İSER 2015World Conference on Education, 15 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

58. Student views about authentic dietary education İ

İSER 2015World Conference on Education, 15 Haziran 2015

59. Fen Eğitiminde Otantik Cinsel Sağlık Eğitimi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

60. Teori ve Uygulamada Yapılandırmacılık

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

63. Changing primary education programmes reflection in theacher training thinking interrogant searcher teacher candidates

New Trends in Education al Sciences, Kıbrıs (Kktc), 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.2732-2733, (Özet Bildiri)

64. Changing primary education programmes' reflection in teacher training: thinking, interrogant, searcher teacher candidates

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.2732-2733, (Tam Metin Bildiri) identifier

68. Fen Bilgisi Dersi Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretim Materyalleri Hazırlanması ve Örnek Öğrenci Çalışmaları

Uluslar Arası Katılımlı 2000’li Yıllarda 1.Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)
Kitaplar 6

1. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Hakkındaki Görüşleri

EĞİTİM BİLİMLERİNDE TEORİK VE UYGULAMALI PERSPEKTİFLER PERSPEKTİFLER, KAYALAR FETHİ, Editör, Duvar Yayınları, ss.110-127, 2025

2. FEN EĞİTİMİNDE KAPSAYICILIK VE OKUL DIŞI ÖĞRENME

Eğitim Bilimleri Alanında Gelişmeler, DALKILIÇ MEHMET, SOSLU ÖZAY, Editör, Platanus Yayın Grubu, Ankara, ss.612-632, 2024

3. HAREZMİ EĞİTİM MODELİ: FEN BİLİMLERİ DERS PLANI ÖRNEĞİ

Eğitim Bilimleri Alanında Gelişmeler, DALKILIÇ MEHMET, SOSLU ÖZAY, Editör, Platanus Yayın Grubu, Ankara, ss.738-775, 2024

4. KAVRAM YANILGILARINA AÇIKLAYICI VE ÇÜRÜTÜCÜ METİNLER İLE MÜDAHALE EDİLEBİLİR Mİ?: GRİP AŞISI

TEORİ VE UYGULAMADA EĞİTİM BİLİMLERİ 1, BÜLBÜL HANDAN, KAYALAR FİLİZ, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.231-254, 2024

5. The Effect of Poe Method-Based Activities On The Academic Success and Problem Solving Skills Of 8th Grade Students in Science Classes

INTERNATIONAL STUDIES ON LEARNING ENVIRONMENTS, ŞİMŞEK NİL DİDEM, Editör, BZT TURAN PUBLISHINGHOUSE, Baku, ss.50-77, 2024
Metrikler

Yayın

134

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

4

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

6

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

55

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

147

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Diğer Toplam)

203

Proje

2

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları