Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Öğretmenler İşbirlikli Öğrenmeyi Derslerinde Ne Kadar Etkin Kullanıyor?

5th. International Eurasian Educational Research Congress, 2 - 05 Mayıs 2018

ÖĞRETMEN ÖZ YETERLİLİK ÖLÇEĞİ ÖLÇME DEĞİŞMEZLİĞİNİNFARKLI YÖNTEMLERLE İNCELENMESİ

Ist International Symposium of Silk Road Academic Studies, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017

ÖĞRETMEN ÖZ YETERLİK ÖLÇEĞİ GEÇERLİK ÇALIŞMASI

Ist International Symposium of Silk Road Academic Studies, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017

ÖĞRETMEN ÖZ YETERLİK ÖLÇEĞİ KISA FORMUGEÇERLİK ÇALIŞMASI

Ist International Symposium of Silk Road Academic Studies, Nevşehir, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2017

İşbirlikli Öğrenmeyi Neden Derslerimizde Uygulamalıyız?

Eurasian Conference on Language and Social Sciences, 22 - 24 Mayıs 2017

What do the University Students Think About Erasmus Program In Turkey?

2. International Conference on Interdisciplinary Research in Education., 30 Ocak - 01 Şubat 2013

Akreditasyonu İngilizce Okuyup Türkçe Yorumlamak

21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi]. Marmara University, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012

Accreditation Policies of Turkey in Primary and Secondary Education

14th Annual International Conference on Education, 21 - 24 Mayıs 2012

Avrupa Birligi Genelinde ve Egitim Ozelinde Kadin Liderler

6. Ulusal Egitim Yonetimi Kongresi, Türkiye, 16 - 17 Nisan 2011 Sürdürülebilir Kalkınma

Kitap & Kitap Bölümleri

Pandemi Sürecinde Turizm Bölümlerinde Okuyan Öğrencilerin Eğitiminde Dijital Dönüşüm

Dijital Dönüşümün Turizme Yansımaları, Derya Semiz Çelik, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım AŞ, İstanbul, ss.123-138, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Pisa 2015 öğrenci anketinin (St094Q01na- St094Q05na) ölçme değişmezliğinin farklı yöntemlerle incelenmesi

Küreselleşen Dünyada Eğitim, DEMİREL Özcan, DİNÇER Serkan, Editör, PEGEM AKADEMİ, ss.333-344, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

Karl Raimund Popper: Yanlışlamacılık, Eleştirel Akılcılık ve Durumsal Çözümleme

Eğitimde Bilim Teorisi, Dr. Selma Dündar, Editör, Nobel Yayınevi, İstanbul, ss.47-74, 2012 Creative Commons License

The Perspectives of EFL Learners on the Video use in Language Classrooms

Research in EFL and Literature Context: Challenges and Directions, Aleksandra Nikčević-Batrićević and Marija Mijušković, Editör, Athens Institute for Education and Research, Athens, ss.411-424, 2012 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Strategic Planning and a Balanced Scorecard in Higher Education: How to Make a Strategic Plan in Turkish Universities?

Problems and Prospects in Higher Education, Gregory T. Papanikos and Nicholas Pappas, Editör, Athiner, Athens, ss.183-194, 2010 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Metrikler

Yayın

31

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

5

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

7

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları