Eğitim Bilgileri
2014 - 2023
2014 - 2023Doktora
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü, Türkiye
2011 - 2014
2011 - 2014Yüksek Lisans
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü, Türkiye
2006 - 2011
2006 - 2011Lisans
Yeditepe Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2023
2023Doktora
Dijital Pazarlama Bağlamında Doğrudan Tepki Reklamcılığının Tüketici Davranışları Üzerine Etkisi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
2014
2014Yüksek Lisans
Küresel Gençlik Kültürü Bağlamında Bir Gençlik Dizisi Analizi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo,Sinema Ve Televizyon Bölümü
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo, Televizyon Ve Sinema Bölümü
2012 - Devam Ediyor
2012 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü
Makaleler
Tümü (3)
Diğer Yayınlar (3)
2024
20241. Teknolojik Ürün Reklamlarında İnsanbiçimsellik
Tutal B., Turhan Tutal B.
Uluslarası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.10, sa.2, ss.160-180, 2024 (Hakemli Dergi)
2021
20212. Kamu Yayıncılığı Bağlamında Meteorolojinin Sesi Radyosu
Tutal B.
19 Mayıs Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.2, sa.2, ss.350-362, 2021 (Hakemli Dergi)
2014
20143. Social Modification With The Changing Technology in The Case of Simplification Theory
Ülker R. N., Turhan B.
EUROPEAN JOURNAL OF SUSTAINABLE DEVELOPMENT , cilt.3, sa.3, ss.43-49, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2022
20221. TEKNOLOJİK BELİRLENİMCİLİK BAĞLAMINDA REKLAMDA İNSANSIZLAŞTIRMA
Turhan Tutal B., Tüzel Uraltaş K. N.
Uluslararası İletişim Bilimleri Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 28 - 29 Kasım 2022, ss.139, (Özet Bildiri)
2022
20222. DİJİTAL OYUNLAR VE BEDENİN DİJİTAL DENEYİMİ
Turhan Tutal B.
4. INTERNATIONAL SCIENCES AND INNOVATION CONGRESS, Ankara, Türkiye, 19 - 20 Şubat 2022, ss.108-114, (Tam Metin Bildiri)
2019
20193. Ürün Yerleştirme Reklamları Bağlamında Yerli Marka Ürünlerin Tanıtımı; Güney Kore Dizileri Örneği
Turhan Tutal B.
International Scientific Research Congress, Yalova, Türkiye, 14 - 19 Şubat 2019, ss.1054, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2020
20201. Gayri İnsaniliğin Özgürleştirilmesi
Turhan B.
Dijital Medyanın Ekonomi Politiği, Cengiz Anık, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.222-229, 2020