Dr. Öğr. Üyesi BÜŞRA TURHAN TUTAL


İletişim Fakültesi, Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü

İletişim Bilimleri Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Metrikler

Yayın

9

Proje

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2014 - 2023

2014 - 2023

Doktora

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü, Türkiye

2011 - 2014

2011 - 2014

Yüksek Lisans

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü, Türkiye

2006 - 2011

2006 - 2011

Lisans

Yeditepe Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2023

2023

Doktora

Dijital Pazarlama Bağlamında Doğrudan Tepki Reklamcılığının Tüketici Davranışları Üzerine Etkisi

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü

2014

2014

Yüksek Lisans

Küresel Gençlik Kültürü Bağlamında Bir Gençlik Dizisi Analizi

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo,Sinema Ve Televizyon Bölümü

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2025 - Devam Ediyor

2025 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo, Televizyon Ve Sinema Bölümü

2012 - Devam Ediyor

2012 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Kültürel Çalışmaların Dünü-Bugünü

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Seminer

Kültürel Çalışmalar ve Medya

Seminer

Medya ve Tüketim Kültürü

Lisans

Lisans

Sosyal Psikoloji

Yaratıcı Endüstriler

İletişim ve Toplum

Makaleler

Tümü (3)
Diğer Yayınlar (3)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2022

2022

1. TEKNOLOJİK BELİRLENİMCİLİK BAĞLAMINDA REKLAMDA İNSANSIZLAŞTIRMA

Turhan Tutal B., Tüzel Uraltaş K. N.

Uluslararası İletişim Bilimleri Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 28 - 29 Kasım 2022, ss.139, (Özet Bildiri)

2022

2022

2. DİJİTAL OYUNLAR VE BEDENİN DİJİTAL DENEYİMİ

Turhan Tutal B.

4. INTERNATIONAL SCIENCES AND INNOVATION CONGRESS, Ankara, Türkiye, 19 - 20 Şubat 2022, ss.108-114, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

3. Ürün Yerleştirme Reklamları Bağlamında Yerli Marka Ürünlerin Tanıtımı; Güney Kore Dizileri Örneği

Turhan Tutal B.

International Scientific Research Congress, Yalova, Türkiye, 14 - 19 Şubat 2019, ss.1054, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2020

2020

1. Gayri İnsaniliğin Özgürleştirilmesi

Turhan B.

Dijital Medyanın Ekonomi Politiği, Cengiz Anık, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.222-229, 2020