Makaleler
25
Tümü (25)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (1)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (14)
2. Assessing the psychometric properties of the Brief Resilience Scale: A Rasch modeling approach
International Journal of Eurasian Education and Culture
, cilt.8, sa.23, ss.2116-2137, 2023 (Hakemli Dergi)
5. Determining the variables explaining academic amotivation
International Journal of Education Technology and Scientific Researches
, cilt.8, sa.24, ss.2649-2672, 2023 (Hakemli Dergi)
10. Development of test-taking strategies scale: High school and undergraduate form
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.8, sa.4, ss.116-129, 2021 (Hakemli Dergi)
11. Validity and reliability of the solidarity in pandemics scale
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.8, sa.3, ss.230-241, 2021 (Hakemli Dergi)
13. Revisiting the Effect of Item Purification on Differential Item Functioning Real Data Findings
International Online Journal of Educational Sciences
, sa.5, ss.139-147, 2018 (Hakemli Dergi)
14. Öğretmen adaylarının açık uçlu ve çoktan seçmeli maddelere yönelik algılarının metaforlar aracılığıyla belirlenmesi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.17, ss.180-194, 2018 (Hakemli Dergi)
15. Revisiting the Effect of Item Purification on Differential Item Functioning; Real Data Findings
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.10, sa.5, ss.139-147, 2018 (Hakemli Dergi)
16. How the order of the items in a booklet affects item functioning: Emprical findings from course level data
European Journal of Education Studies
, cilt.4, sa.3, ss.227-238, 2018 (Hakemli Dergi)
17. Eğitim bilimleri alanındaki lisansüstü tezlerde varsayım kullanımı
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.736-751, 2018 (Hakemli Dergi)
18. Eğitim bilimleri alanındaki lisansüstü tezlerde varsayım kullanımı
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.18, ss.736-751, 2018 (Hakemli Dergi)
19. İki ve çok kategorili puanlanan maddelerde değişen madde fonksiyonlarının karşılaştırılması
Başkent University Journal of Education (BUJE)
, cilt.5, sa.1, ss.40-50, 2018 (Hakemli Dergi)
23. Türkçe test maddelerinde yanıtlama davranışlarının incelenmesi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.61-71, 2014 (Hakemli Dergi)
25. İlköğretim programında yer alan kazanımlara dayalı soru yazma ve puanlama çalışması
e-İlköğretim Online (elektronik)
, cilt.9, sa.3, ss.1201-1215, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
13
7. Measurement and evaluation course: Face-to-face instruction versus web based distance education
2017 Paris International Academic Conference Business Economics Education Social Sciences, Paris, Fransa, 25 - 28 Haziran 2017, (Özet Bildiri)
8. Değişen madde fonksiyonu ve iteratif madde arındırma
6th World Congression Educational and Instructional Studies WCEIS - 2017, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
9. Lisansüstü tezlerde varsayım kullanımı
6th World Congression Educational and Instructional Studies WCEIS - 2017, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
13. Türkçe test maddelerinde yanıtlama davranışlarının incelenmesi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme III. Ulusal Kongresi, Bolu, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar
1
1. Değerlendirme ve Eğitimde Karar Verme
Psikolojide ve Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme-Çeviri(Measurement and Evaluation in Psychology and Education), Mustafa Otrar, Editör, Nobel Yayın evi, ss.221-246, 2019
