Eğitim Bilgileri
1988 - 1993
1988 - 1993Doktora
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Dr), Türkiye
1986 - 1988
1986 - 1988Yüksek Lisans
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Yl) (Tezli), Türkiye
1982 - 1986
1982 - 1986Lisans
Marmara Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
1993
1993Doktora
Uluslararası pazarlamada uluslararası stratejik birleşmelerin rolü ve önemi
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Dr)
1988
1988Yüksek Lisans
Uluslararası pazarlamada vadeli ihracatın rolü ve ihracatçının fiyatlama kararları üzerine etkisi
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Yl) (Tezli)
Araştırma Alanları
Pazarlama
Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi
Yönetimsel Görevler
2010 - Devam Ediyor
2010 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
2006 - 2010
2006 - 2010Rektör Yardımcısı
Marmara Üniversitesi, Rektörlük
1999 - 2006
1999 - 2006Dekan Yardımcısı
Marmara Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
2002 - 2004
2002 - 2004Genel Sekreter
Marmara Üniversitesi, Rektörlük
Akademi Dışı Deneyim
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorMütevelli Heyeti Üyesi
FSMV IŞIK ÜNİVERSİTESİ, Mütevelli Heyeti Üyesi
Makaleler
Tümü (26)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (1)
Scopus (7)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (11)
2025
20251. ONLINE YENİDEN SATIN ALMA NİYETİNDE FOMO, ALGILANAN KITLIK VE ONLINE ANLIK SATIN ALMA DAVRANIŞININ ETKİSİ
Sayan N., Uslu A.
Journal of research in business (online)
, cilt.10, sa.1, ss.1-29, 2025 (Hakemli Dergi)
2025
20252. From Managers to Employees to Customers: The Hidden Toll of Technology-Induced Workload
Menguc B., Auh S., USLU A., Yeniaras V.
Journal of Service Research
, 2025 (SSCI)
2024
20243. The effects of openness to experience on paying more in luxury brands
Habiboğlu Ö., Özhan Ş., USLU A.
International Journal of Electronic Customer Relationship Management
, cilt.14, sa.3-4, ss.254-274, 2024 (Scopus)
2024
20244. Conflict-solving as a mediator between customer incivility and service performance
Auh S., Menguc B., Thompson F. M., USLU A.
SERVICE INDUSTRIES JOURNAL
, cilt.44, sa.5-6, ss.342-377, 2024 (SSCI)
2024
20245. Testing a structural model on impulse buying tendency, fear of COVID-19, economic anxiety, household income and quality of life
Çelik Z., Türkyılmaz C. A., USLU A.
International Journal of Electronic Business
, cilt.19, sa.3, ss.235-254, 2024 (Scopus)
2023
20236. The effect of blog contents on online purchase intention and a research
ÇELİK Z., USLU A.
Gazi İktisat ve İşletme Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.134-150, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20237. INVESTIGATION OF THE EFFECT OF BUYERS’ RELATIONSHIPS WITH EACH OTHER ON THEIR OPINIONS ON THE BENEFITS OF SMARTPHONES BY UCINET SOCIAL NETWORK ANALYSIS
ÇELİK Z., Sağlam M., Uslu A.
Journal of research in business (online)
, cilt.8, sa.1, ss.191-206, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20238. A BIBLIOMETRIC ANALYSIS OF THE LITERATURE ON THE ORIGINS OF THE TECHNOLOGY ACCEPTANCE MODEL (TAM) AND A MARKETING-SIDED APPROACH TO TAM
ÇELİK Z., USLU A.
ÖNERİ
, cilt.18, sa.59, ss.1-14, 2023 (Hakemli Dergi)
2019
20199. Building e-loyalty for e-retailers: role of justice perception and consumer forgiveness
BARUÖNÜ F. Ö., USLU A.
Middle East Journal of Management
, cilt.6, sa.3, ss.298-317, 2019 (ESCI)
2019
201910. Frontline Employee Feedback-Seeking Behavior: How Is It Formed and When Does It Matter?
Auh S., MENGÜÇ B., Imer P., USLU A.
JOURNAL OF SERVICE RESEARCH
, cilt.22, sa.1, ss.44-59, 2019 (SSCI)
2019
201911. DİJİTAL PAZARLAMADA GERÇEĞİN SIFIR ANI YAKLAŞIMI AÇISINDAN ELEKTRONİK AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİMİN TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞI İLE İLİŞKİSİ VE BİR ARAŞTIRMA
Aksoy Özer İ., USLU A., PİRTİNİ S.
Yıldız Social Science Review , cilt.5, sa.1, ss.63-84, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201912. Algılanan Lüks Marka Değerinin ve Marka İtibarının Premium Fiyat Ödeme İstekliliği Üzerindeki Etkisi
HABİBOĞLU Ö., USLU A.
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , cilt.14, sa.20, ss.1680-1709, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201813. KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ AÇISINDAN FİYAT DUYARLILIĞININ YENİDEN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ
USLU A., Huseynli B.
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi
, ss.515-532, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201814. THE RESEARCH ON THE IMPACT OF CORPORATE TRUSTWORTHINESS AND CORPORATE IMAGE ON CUSTOMER SATISFACTION AND LOYALTY: CASE OF HEALTHCARE INSTITUTION
YOLDEMİR A. T., USLU A., PİRTİNİ S.
Yıldız Social Science Review , cilt.4, sa.1, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201715. HEDONİK VE FAYDACI ALIŞVERİŞ DEĞERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Akça C., USLU A.
SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL , cilt.3, ss.2320-2326, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201716. Teknoloji Mağazalarının Mağaza Kişiliklerinin Karşılaştırılmasına Yönelik Bir Araştırma
LEBLEBİCİOĞLU B., USLU A.
Social Sciences Studies Journal , cilt.3, ss.1070-1082, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201717. Eğilimsel Ve Durumsal Faktörlerin Anlık Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi Ve Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi
LEBLEBİCİOĞLU B., USLU A.
Journal of Social and Humanities Sciences Research , cilt.4, ss.761-771, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201718. Satış Elemanlarının Etik İçeriği Olan Bir Durumu Algılama Düzeylerine Etki Eden Kurumsal Faktörler: Dayanıklı Tüketim Malları Sektöründe Bir Araştırma
USLU A., BEKAROĞLU A.
Beykoz Akademi Dergisi , cilt.4, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201719. The Evaluation of the Social Factors that Effect to Consumer Luxury Brand Purchasing Attitude in the Perspective of Inter-Dependent Self and Behavioural Religiosity
ÖRS M., USLU A.
The International Journal Of Business Management , cilt.5, ss.118-127, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201620. Materialism and Brand Resonance as Drivers of Online Compulsive Buying Behavior
AYSUNA TÜRKYILMAZ C., KOCAMAZ İ., USLU A.
The Journal of Academic Social Science Studies , cilt.2, ss.91-107, 2016 (Hakemli Dergi)
2014
201421. When and how does sales team conflict affect sales team performance?
Auh S., Spyropoulou S., Menguc B., USLU A.
JOURNAL OF THE ACADEMY OF MARKETING SCIENCE
, cilt.42, sa.6, ss.658-679, 2014 (SSCI)
2014
201422. The Role of Individual Characteristics on Consumers Counterfeit Purchasing Intentions Research in Fashion Industry
AYSUNA TÜRKYILMAZ C., USLU A.
Journal of Management, Marketing and Logistics , cilt.1, ss.259-275, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201423. Effects On Awareness, Brand Image And Purchase Intention
Akyol Ö., USLU A.
Journal of Management, Marketing and Logistics , cilt.1, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
201324. Customer knowledge creation capability and performance in sales teams
Menguc B., Auh S., USLU A.
JOURNAL OF THE ACADEMY OF MARKETING SCIENCE
, cilt.41, sa.1, ss.19-39, 2013 (SSCI)
2002
200225. Tüketicilerin Gıda Ürünlerinin Kalitesini Algılamada Dikkate Aldıkları İçsel ve Dışsal Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Pilot Çalışma
USLU A., CERİTOĞLU A. B., KELEMCİ G.
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakülte Dergisi , cilt.1, ss.189-221, 2002 (Hakemli Dergi)
2000
200026. Aracı Markalarının Markalama Kararlarındaki Yeri ve Bu Markaların Toptancı, Perakendeci ve Üretici Bazındaki Avantaj ve Dezavantajları
USLU A., KELEMCİ G.
Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi , cilt.13, ss.9-13, 2000 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2013
20131. Analyzing the Brand Equity of Turkish Airlines Services Comparing the Japanese and Turkish Perspective
DURMUŞ B., USLU A., Kolivar Kobak B.
9th International Strategic Management Conference, 27 - 29 Haziran 2013, cilt.99, ss.446-454, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. Hizmet Sektöründe Müşteri Katılımına Yönelik Kavramsal Bir Değerlendirme
GÜLÖZ G. E., USLU A.
Güncel Gelişmelerle Pazarlama Konular ve Araştırmalar-I, Emre Çolakoğlu, Nur Çağlar Çetinkaya, Editör, Özgür Yayınları, ss.155-188, 2023
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Eylül 2018
Eylül 2018Business and Economics Research Journal
Diğer Dergiler
Eylül 2017
Eylül 2017Kafkas İİBF Dergi
Diğer Dergiler
Eylül 2017
Eylül 2017Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
Diğer Dergiler
Eylül 2016
Eylül 2016Beykoz Akademi Dergisi
Diğer Dergiler
Bilimsel Projelerde Hakemlikler
Mart 2018
Mart 2018Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
BAP Araştırma Projesi, Marmara Üniversitesi, Türkiye
Eylül 2017
Eylül 2017Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
BAP Araştırma Projesi, Marmara Üniversitesi, Türkiye
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 159
h-indeksi (WOS): 5
Jüri Üyelikleri
Temmuz-2019
Temmuz 2019Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
Yardımcı Doçentlik Jürisi - Hakkari Üniversitesi
Haziran-2019
Haziran 2019Akademik Kadroya Atama-Profesörlük
Profesörlük Kadrosu - Marmara Üniversitesi
Ocak-2018
Ocak 2018Doçentlik Sınavı
Doçentlik Sınav Jürisi - Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
Ekim-2017
Ekim 2017Doçentlik Sınavı
Doçentlik Sınav Jürisi - İstanbul Medeniyet Üniversitesi
Temmuz-2017
Temmuz 2017Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
Yardımcı Doçentlik Jürisi - İstanbul Kültür Üniversitesi
Temmuz-2017
Temmuz 2017Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
Yardımcı Doçentlik - Marmara Üniversitesi
Mart-2017
Mart 2017Akademik Kadroya Atama-Profesörlük
Profesörlük Jürisi - Kadir Has Üniversitesi
Şubat-2017
Şubat 2017Doçentlik Sınavı
Doçentlik Sınav Jürisi - Kadir Has Üniversitesi
Şubat-2017
Şubat 2017Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
Yardımcı Doçent Jürisi - Marmara Üniversitesi
Aralık-2011
Aralık 2011