Yayınlar & Eserler

Makaleler 8
Tümü (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 25

1. Ortaokul Matematik Ders Kitaplarının Matematiksel Yaratıcılık Bağlamında İncelenmesi

Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

4. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Pi Sayısı Bağlamındaki Kavram İmajlarının İncelenmesi

II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, ss.149, (Özet Bildiri)

5. Bilişsel Modelleme Yeterliklerini Geliştirmeye Yönelik Eylem Planlarının Oluşturulması

4. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Türkiye, 07 Aralık 2020, ss.130-143, (Tam Metin Bildiri)

6. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Pi Sayısı Bağlamındaki Kavram Tanımlarının İncelenmesi

Uluslararası 100. Yıl Eğitim Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, ss.178, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. 7. Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Etkinliklerindeki Üstbilişsel Davranışları

4th International Turkish Computer&Mathematics Education Symposium, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.89-91, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

8. Socio-Mathematical Norms in Mathematical Reasoning-and-Proving Process: Case Study of Preservice Mathematics Teachers

4th International Turkish ComputerMathematics Education Symposium, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.592-594, (Özet Bildiri)

9. Akademik Başarısı Yüksek Ortaokul Öğrencilerinin Problem Kurma Görevlerinde Sergiledikleri Üst Bilişsel Stratejilerin İncelenmesi

VI th International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1432-1434, (Özet Bildiri)

10. Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme ve Problem Kurma Etkinliklerindeki Üstbilişsel Davranışlarının İncelenmesi

VI th International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1304-1306, (Özet Bildiri)

11. 8. Sınıf Öğrencilerinin Pi Sayısı Bağlamındaki Kavram Tanımı ve Kavram Görüntülerinin İncelenmesi

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.221, (Özet Bildiri)

12. Student Reasoning About Eigenvalues and Eigenvectors

BSRLM Day Conference, London, Birleşik Krallık, 10 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

14. 8. Sınıf Öğrencilerinin Problemler Bağlamındaki Akıl Yürütmelerinin Ve İnançlarının İncelenmesi

Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

15. İLKÖĞRETİM MATEMATİK VE FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARINDAKİ YETERLİK ALGILARI

Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, 19 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

16. Matematik Problemlerini Çözmede Başarılı 8 Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerilerinin İncelenmesi Özel Durum Çalışması

3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1266-1268, (Özet Bildiri)

17. Secondary School Math Teachers Attitude Towards Supplemeantary Evaluation Techniques And Reasons For Choice Of

International Conference on Mathematics and Mathematics Education, Elazığ, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.604-606, (Özet Bildiri)

18. Ortaokul Matematik Öğretiminde Problem Çözme

2. Temel Eğitim Sempozyumu: Ortaokul Sorunları, İstanbul, Türkiye, 08 Ocak 2015, ss.385-399, (Tam Metin Bildiri)

19. Günümüzde veliler matematik dersine katılımları hakkında ne düşünüyorlar

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

20. Pre service middle school mathematics teachers beliefs about mathematical problem solving

BSRLM Day Conference, Edinburgh, Saint Helena, 16 Kasım 2014, (Özet Bildiri)

22. The effect of web-based professional development study to mathematics teachers' problem solving strategies

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.1380-1384, (Tam Metin Bildiri) identifier

23. Matematik Öğretmen Adaylarının Ebob ve Ekok Hakkındaki Pedagojik Alan Bilgileri

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.417-425, (Tam Metin Bildiri)

24. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisi Orantı Kavramı

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

25. THE MIDDLE SCHOOL STUDENTS' PROBLEM SOLVING STRATEGIES OF THE MISSING VALUE AND NUMERICAL COMPARISON PROBLEMS

34th Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education, Belo Horizonte, Brezilya, 18 - 23 Temmuz 2010, ss.55, (Tam Metin Bildiri) identifier
Kitaplar 5

1. Algoritmik Düşünme

Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar 2023-III, Prof. Dr. Ayşegül Gökhan, Doç. Dr. Fatma Erdoğan, Editör, Efe Akademik Yayıncılık, İstanbul, ss.59-76, 2023 Creative Commons License

2. Öğretmenlerin Mesleki Gelişimi: Matematiksel Problem Çözme

Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar 2023-III, Prof. Dr. Ayşegül Gökhan, Doç. Dr. Fatma Erdoğan, Editör, Efe Akademik Yayıncılık, İstanbul, ss.335-354, 2023 Creative Commons License

3. Toplumsal Sınıf Atlama Aracı Olarak Matematik Eğitimi Kalk ve Diren (Stand and Deliver)

Sinema Filmleriyle Eğitimi Yeniden Düşünmek Kadrajda Eğitim Var, Kabapınar Yücel, Kabapınar, Filiz, Editör, Pegem Akademi, İstanbul, ss.343-359, 2023

4. Matematik Kaygısıyla Mücadelede Problem Çözme Becerisinin Rolü

Matematik Kaygısı, Erhan Ertekin, Bülent Dilmaç, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.181-200, 2022

5. Lineer Cebir - I

Öğretmenlik Alan Bilgisi İlköğretim Matematik, , Editör, Alan Bilgisi Yayınları, Ankara, ss.317-342, 2014
Metrikler

Yayın

39

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

6

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

23

Tez Danışmanlığı

10

Açık Erişim

10
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları