Yayınlar & Eserler

Makaleler 72
Tümü (72)
SCI-E, SSCI, AHCI (14)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (17)
ESCI (3)
Scopus (11)
TRDizin (18)
Diğer Yayınlar (40)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 82

1. Okul Öncesi Eğitimcilerinin Görüşleri: Akreditasyon ve Kalite

Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi-4, 15 - 18 Ekim 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

3. Üniversite-Okul Ortaklığı Modeli: Geribildirim ve Değerlendirmeler

VII. International Eurasian Educational Research Congress, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

4. Öğretmenlerin Meslek Tutkusu: Nitel Bir Araştırma

VII. International Eurasian Educational Research Congress, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

5. Üstün Yetenekli Çocukların Eğitimi Bağlamında Bir Karşılaştırma: İsrail ve Almanya

VII. International Eurasian Educational Research Congress, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

6. Sözleşmeli Okul Modelinin Okul Seçimi Bağlamında İncelenmesi

VI. International Eurasian Educational Research Congress, EJER, 19 Haziran - 22 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

7. Eğitim yöneticilerinin okul yöneticisi seçme politikasına etkisi

V. International Eurasian Educational Research Kongresi, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

8. Eğitim yöneticilerine göre eğitim politikası olgusunun anlamı.

IV. Uluslararası ASOS Eğitim Bilimleri Kongresi, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

9. Araştırma Üniversitesinde Temel Unsur: Öğretim Üyelerinin Kariyerde Yükselme Ölçütleri

2. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı, 12 - 14 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

10. Araştırma Üniversiteleri: Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Görüşleri.

Uluslararası Katılımlı YükseköğretimdeEğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, 19 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

11. Araştırma Üniversiteleri: Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Görüşleri.

Uluslararası Katılımlı Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi., 19 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

12. Academic leadership: Administrator-scholars’ perceptions in the context of organizational culture

26th International Conference on Educational Sciences, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

13. Defining standards of academic quality A scale development study

WEI International Academic Conference on Education and Humanities, 1 - 03 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)

14. Influence of accreditation on academic quality An international research

WEI International Academic Conference on Education and Humanities, 1 - 03 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)

15. PIRLS Bağlamında Rus Öğrencilerin Başarılarının İncelenmesi

3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

16. Akademik Liderlik Algıları

EJER, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

19. A Phenomenological Study on Teacher Resiliency

9. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 3 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)

21. Managing Education by Reviewing Civil Engineers’ Perceptions about Their Undergraduate Courses

International Conference on Disaster Management in Civil Engineering (ICDMCE’2015), Phuket, Tayland, 01 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)

22. Dünyada Eğitimde Yerelleşme Deneyimleri Başarı Başarısızlık Neye Bağlı

VI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri)

23. Reflective Thinking of Teachers and Head Teachers

University of Roehampton and Marmara University One Day Conference, 22 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)

24. Öğretmenlerin Okulda Yalnızlıklarının Kariyer Evrelerine Göre İncelenmesi

9. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)

25. Open and Distance Education Does Globalisation Effect The Quality

Asia Pacific Educational Research Association (APERA) & the Hong Kong Educational Research Association (HKERA) International Conference., 12 - 15 Mart 2014, (Tam Metin Bildiri)

26. Effects of Professional Learning Communities

International Conference on Advanced Education and Management, 4 - 05 Ocak 2014, (Tam Metin Bildiri)

27. The Effects of the Professional Learning Communities

International Conference on Advanced Education and Management (ICAEM), Beijing, Çin, 4 - 05 Ocak 2014, ss.301-305, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

28. Eğitimde Özelleştirme

Marmara Üniversitesi 8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, (Tam Metin Bildiri)

32. Kalabalık Sınıfların Yönetimi

8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, (Tam Metin Bildiri)

34. Farklı Kariyer Evrelerinde Olan Öğretmenlerin Okulda Vizyonu Paylaşmaya İlişkin Algı ve Tutumları

8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi., İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

36. Student Evaluation of Distance Learning in Turkey Reasons of More than Half Repetition

New Trends on Global Education Conference, 24 - 26 Eylül 2012, (Tam Metin Bildiri)

37. Accreditation in Open and Distance Education

New Trends on Global Education Conference, 24 - 26 Eylül 2012, (Tam Metin Bildiri)

38. Investigation of Teacher Professionalism

IV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, (Tam Metin Bildiri)

39. Personality Traits of Reflective School Principals İstanbul and Copenhagen Cases

IV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 4 - 07 Mayıs 2012, (Tam Metin Bildiri)

40. Açıköğretimde Ölçme ve Değerlendirme Problemler ve Öneriler

Uluslararası Yükseköğretim Kongresi: Yeni Yönelişler ve Sorunlar., 27 - 29 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)

42. The effect of stakeholders on reflective practice of school principals Turkish and Danish Practice

The International Study Association for Teachers and Teaching (ISATT), 5 - 08 Temmuz 2011, (Tam Metin Bildiri)

43. Öğretmen Adaylarına Sınıf Yönetim Becerisi Kazandırmada Gerçek Yaşam Problemlerinin Kullanılması

Uluslararası Yükseköğretim Kongresi: Yeni Yönelişler ve Sorunlar, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2011, cilt.3, ss.2390-2397, (Tam Metin Bildiri)

44. Üniversitelerde Araştırma Projelerinin Yaygınlaştırılması

The Second International Congress of Educational Research, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

46. Kariyer Basamaklarında Yükselme Sınavının Değerlendirilmesi

18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)

47. Implementation Curriculum Change Leadership Decisiveness Expertise

9th ICP World Convention, 6 - 10 Temmuz 2009, (Tam Metin Bildiri)

49. Invesigating Factors Effecting Teachers Professional Learning

The First International Congress of Educational Research, 1 - 03 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

50. İlköğretim Müfettişlerinin Özel Eğitim Kurumlarının Denetimine İlişkin Görüşleri

18. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

52. Developing Countries Problems on Congress Organisation On Teacher Development

International Study Association on Teachers and Teaching Kongresi, 2 - 03 Haziran 2008, (Tam Metin Bildiri)

55. The European Community Programme in the Field of Higher Education Exchance Student Assesment

19th Annual World ICSEI International Congress, 3 - 06 Temmuz 2006, (Tam Metin Bildiri)

56. Çeşitleme Yöntemi

2. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Türkiye, 26 - 27 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)

57. Research on the Influence of School Size on Self Efficacy of Principals

12 th International ISATT Conference, 3 - 06 Temmuz 2005, (Tam Metin Bildiri)

58. Assesment of Internet Service in Distance Learning A Need for Critical Thinking

12 th International ISATT Conference, 3 - 06 Temmuz 2005, (Tam Metin Bildiri)

59. Principals Perceptions about School Health A Need for Raising Competence

12 th International ISATT Conference, 3 - 06 Temmuz 2005, (Tam Metin Bildiri)

61. Fen Bilgisi Lisansüstü Tezlerinin İncelenmesi

Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2003, (Tam Metin Bildiri)

62. Okul yöneticilerinin mentor yoluyla yetiştirilme ihtiyacı

21. yüzyıl eğitim yöneticilerinin yetiştirilmesi sempozyumu, 16 - 17 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)

64. Okul yöneticisinin mentor yoluyla yetiştirilme ihtiyacı

21. Yüzyıl okul yöneticisinin yetiştirilmesi sempozyumu, Türkiye, 16 - 17 Mayıs 2002, (Tam Metin Bildiri)

65. Toplam Kalite Bağlamında Sınıf İçinde İletişim Yollarına Etki Eden Faktörler

Uluslar arası Katılımlı 2000’li Yıllarda 1. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, 29 - 31 Mayıs 2002, (Tam Metin Bildiri)

66. Denetçinin Okul İklimine Etkilerinin Öğretmen ve Öğrenci Tarafından Algılanışı

Uluslar arası Katılımlı 2000’li Yıllarda 1. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, 29 - 31 Mayıs 2002, (Tam Metin Bildiri)

67. Student Teachers Reactions to Teaching Certificate Classes A Need for Policy Change

10 th Biennial Conference, The International Study Association on Teachers and Teaching Conference, 21 - 25 Eylül 2001, (Tam Metin Bildiri)

68. Influence of the Policy on the Academicians Career Development

10 th Biennial Conference, The International Study Association on Teachers and Teaching Conference, 21 - 25 Eylül 2001, (Tam Metin Bildiri)

72. Supervisors Stress

22. STAR Konferansı, 12 - 14 Temmuz 2001, (Tam Metin Bildiri)

73. Earthquake Anxiety

22. STAR Konferansı, 12 - 14 Temmuz 2001, (Tam Metin Bildiri)

74. İlköğretim Okul Müdürlerinin Kariyer Gelişimleri

10. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Haziran 2001, (Tam Metin Bildiri)

75. M Ü AEF de Gerçekleştirilen Okul Deneyimi 1 Kursunun Değerlendirilmesi

9. Ulusal Eğitim Kongresi, 27 - 30 Eylül 2000, (Tam Metin Bildiri)

77. Öğretmenlerin kariyer evreleri

II. Ulusal Eğitim Sempozyumu, Türkiye, 18 - 20 Eylül 1996, (Tam Metin Bildiri)

78. Ders Değerlendirme Yönetim İçin Göstergeler M Ü AEF Öğrencileri ve Eğitim Bilimleri Öğretim Elemanları Üzerinde Yapılan Bir Araştırma

M.Ü. Atatürk Eğitim Fakültesi 2. Ulusal Eğitim Sempozyumu Bildirileri, Türkiye, 18 - 20 Eylül 1996, (Tam Metin Bildiri)

79. Öğretmenlerin Kariyer Evreleri Türkiye de Resmi Lise Öğretmenleri Üzerinde Yapılan Bir Araştırma

M.Ü. Atatürk Eğitim Fakültesi 2. Ulusal Eğitim Sempozyumu Bildirileri, Türkiye, 18 - 20 Eylül 1996, (Tam Metin Bildiri)

80. Öğretmenlerin Başarılarının Değerlendirilmesi

M.Ü. Atatürk Eğitim Fakültesi 2. Ulusal Eğitim Sempozyumu Bildirileri, Türkiye, 18 - 20 Eylül 1996, (Tam Metin Bildiri)

81. Reflection Time Development Phase

Phase International Study Association on Teachers’ Thinking, 30 Temmuz - 03 Ağustos 1995, (Tam Metin Bildiri)

82. Development in Thinking and Practice of Principals

The International Study Association on Teachers Thinking Conference, 10 - 15 Ağustos 1993, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 46

1. Terör ve Bir Mücadele Aracı Olarak Eğitim

Güncel Eğitim Bilimleri, BAKİOĞLU AYŞEN, Editör, Nobel Yayınevi, ss.683-708, 2025

2. Okulun mikropolitiği

Nobel Yayın Dağıtım, İstanbul, 2021

8. Evde Okul Politikası: Amerika, Kanada ve Avustalya Örneği

Eğitim Politikaları: Kuramlar, Yöntemler, Göstergeler, Etkiler ve Uyugulamalar, Ayşen Bakioğlu,Mithat Korumaz, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.399-435, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

9. EĞİTİM POLİTİKALARI - Kuramlar, Yöntemler, Göstergeler, Etkiler ve Uygulamalar

EĞİTİM POLİTİKALARI - Kuramlar, Yöntemler, Göstergeler, Etkiler ve Uygulamalar, Bakioğlu Ayşen, Korumaz Mithat, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.489-523, 2019

10. Aşamalı doğrusal modeller

Eğitim politikaları: kuramlar, yöntemler, göstergeler, etkiler ve uygulamalar, Bakioğlu Ayşen, Korumaz Mithat, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.177-199, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

11. Uluslararası Karşılaştırmalar

Eğitim Politikaları, Bakioğlu Ayşen, Korumaz Mithat, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.129-160, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

12. Evde Okul Politikası: Amerika, Kanada ve Avustalya Örneği

Eğitim Politikaları: Kuramlar, Yöntemler, Göstergeler, Etkiler ve Uyugulamalar, Ayşen Bakioğlu, Mithat Korumaz, Editör, Nobel, Ankara, ss.399-435, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

13. Eğitimde Hesap Verebilirlik

Eğitim Politikaları - Kuramlar, Yöntemler, Göstergeler, Etkiler ve Uygulamalar, Bakioğlu Ayşen, Korumaz Mithat, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.267-290, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

20. Geçmişten Günümüze PIRLS ve TIMSS sınavlarının incelenmesi

Karşılaştırmalı Eğitim Yönetimi: Göstergeler, Kuramlar, Bağlamlar, Ayşen Bakioğlu, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.133-164, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

21. Küreselleşme Bağlamında Eğitimde Karşılaştırma, Amaç ve Metot

Karşılaştırmalı Eğitim: Politikalar, Göstergeler, Bağlamlar, Bakioğlu Ayşen, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.11-44, 2017

22. Hindistan, Avustralya, Amerika, Türkiye’xxde Eğitimde Akreditasyon Kuruluşları

Karşılaştırmalı Eğitim Politikalar, Göstergeler, Bağlamlar, Bakioğlu Ayşen, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.181-207, 2017

23. Karşılaştırmalı Eğitim Araştırmalarında Sınırlılık ve Engeller: Kültür, Ülke Ekonomisi ve Bağlamsal Faktörler

Karşılaştırmalı Eğitim Politikalar, Göstergeler, Bağlamlar, Bakioğlu Ayşen, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.45-61, 2017

24. Uluslararası Okullar Birliği (CIS) ve Uluslararası Bakalorya Programı (IBO)

KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM: POLİTİKALAR, GÖSTERGELER, BAĞLAMLAR, AYŞEN BAKİOĞLU, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.165-179, 2017

28. Meta Analiz

NOBEL YAYIN DAĞITIM, 2016

33. ÖĞRENCİ BAŞARILARINI KARŞILAŞTIRAN ÇOK ULUSLU SINAVLAR BAĞLAMINDA KALABALIK SINIFLAR SORUNU

KALABALIK SINIFLAR KALABALIK OKULLAR Teori - Uygulama, AYŞEN BAKİOĞLU, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.39-62, 2016

34. Okulda Karar Verme Süreçleri

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Ayşen Bakioğlu, Editör, Nobel Yayınevi, İstanbul, ss.1-2, 2016

35. ÖĞRENCİ BAŞARILARINI KARŞILAŞTIRAN ÇOK ULUSLU SINAVLAR BAĞLAMINDA KALABALIK SINIFLAR SORUNU

KALABALIK SINIFLAR KALABALIK OKULLAR TEORİ UYGULAMA, AYŞEN BAKİOĞLU, Editör, NOBEL, Ankara, ss.39-63, 2016

36. Kalabalık sınıflarda ölçme ve değerlendirme

Kalabalık sınıflar kalabalık okullar teori-uygulama, , Editör, NOBEL, ss.97-118, 2016

41. Eğitimcilerde Yansıtıcı Düşünme

Bahçeşehir Üniversitesi Yayınları, 2014

44. bilişsel gelişim

eğitim psikolojisi, ayşen bakioğlu, Editör, nobel, İstanbul, ss.35-65, 2014

45. Açık ve Uzaktan Eğitimde Akreditasyon

Türkiye de E Öğrenme Gelişmeler ve Uygulamalar, V. Yüzer, G. T. Yamamoto ve U. Demiray, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, ss.227-241, 2013
Metrikler

Yayın

200

Yayın (WoS)

18

Yayın (Scopus)

11

Atıf (WoS)

70

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

67

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

3922

H-İndeks (Scholar)

35

Atıf (TrDizin)

73

H-İndeks (TrDizin)

3

Proje

12

Tez Danışmanlığı

84

Açık Erişim

60
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları