SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Bir meta analitik etki analizi okul yöneticilerinin hizmetiçi eğitim göreve etkisi
Hacettepe Eğitim Fakültesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.38, ss.201-212, 2010 (SSCI)
Influence of trust in principals mentoring experiences at different career phases
Teachers and Teaching: Theory and Practice
, cilt.16, ss.245-258, 2010 (SSCI)
İlköğretim okul yöneticilerinin kariyer gelişimleri
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.1, ss.39-57, 2001 (SSCI)
Öğretmenlerin Kariyer Gelişiminde Müdürün Görevleri
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi.
, cilt.1, ss.513-529, 2001 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Güney Kore’de Okul Müdürlerinin Açık İstihdam Sistemi ile Seçilmesi, Atanması ve Türkiye için Öneriler
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.59, sa.59, ss.1-26, 2024 (Hakemli Dergi)
Araştırma Üniversitesi Kavramı
Route Education and Social Science Journal
, 2017 (Hakemli Dergi)
Eğitim bilimleri bölümü öğretim elemanlarının bilişim teknolojisi kullanım becerilerinin geliştirilmesi
Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.42, ss.17-32, 2015 (Hakemli Dergi)
Türkiye’nin Geleceği İçin Önemli Bir Yatırım: Etik Değerler Eğitimi
Yeni Türkiye Dergisi
, cilt.58, ss.258-261, 2014 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin okulda yalnızlıklarının kariyerevrelerine göre incelenmesi
Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.39, ss.25-54, 2014 (Hakemli Dergi)
Okul Merkezli Yönetime İlişkin Öğretmen Görüşleri Üzerine Nitel Bir Araştırma
Yeni Türkiye
, ss.1051-1065, 2014 (Hakemli Dergi)
AB Eğitim ve Gençlik Programları Kapsamında Gerçekleştirilen Faaliyetlerin Eğitimcilerin Kariyer Gelişimine Etkisi
YENİ TÜRKİYE
, cilt.1, ss.1, 2014 (Hakemli Dergi)
Türkiye nin Geleceği için Önemli Bir Yatırım Etik Değerler Eğitimi
Yeni Türkiye
, ss.258-261, 2014 (Hakemli Dergi)
Üstün Yeteneklilerin Eğitiminde Türkiye İçin Öneriler
Journal of Gifted Education Research
, cilt.1, sa.1, ss.31-44, 2013 (Hakemli Dergi)
Okul Yöneticilerinin Belirsizlik Durumlarını Algılama ve Karar Verme Tarzları
M.Ü. Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.38, 2013 (Hakemli Dergi)
Potential obstacles in front of reflective thinking and its application Experiences of school principles in Turkey and Denmark
Educational Research and Reviews
, cilt.13, ss.813-838, 2013 (Hakemli Dergi)
Student Evaluation of Distance Learning in Turkey Reasons of more than Half Repetition
Mediterranean Journal of Educational Research
, cilt.14, ss.825-830, 2013 (Hakemli Dergi)
Yansıtıcı Düşünme ve Uygulamadaki Olası Engeller Türkiye ve Danimarka dan Okul Müdürlerinin Deneyimleri
Educational Sciences: Theory & Practice (ESTP)
, cilt.13, ss.813-838, 2013 (Hakemli Dergi)
Okul yöneticilerinin sosyal sorumluluğu algılamalarının incelenmesi
M.Ü.Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.37, ss.56-67, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğrenci Sayısının Okul Yönetimine Etkisi ve Okul Kalitesi
M.Ü. Eğitim Bilimleri Dergisi.
, cilt.1, ss.23-38, 2013 (Hakemli Dergi)
Finlandiya nın PISA Başarısına Etki Eden Faktörler Bağlamında Türkiye nin Durumu
M.Ü. Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.38, 2013 (Hakemli Dergi)
Erasmus programına katılan öğrencilerin akademik yaşantılarının nitel olarak incelenmesi
AVRUPA ARAŞTIRMALARI DERGiSi
, cilt.18, ss.37-62, 2010 (Hakemli Dergi)
What Does School Size Do
US-China Education Review
, 2009 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin demokrasi vatandaşlık ve vatanseverlik algılarının nitel olarak incelenmesi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.29, ss.19-39, 2009 (Hakemli Dergi)
Quality criteria of research perceived by academics in social sciences at higher education
US–China Education Review
, cilt.6, ss.1-27, 2009 (Hakemli Dergi)
Müfettişlerin Kariyer Evreleri
M.Ü. Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.1, ss.19-50, 2008 (Hakemli Dergi)
Araştırma görevlilerinin kariyer gelişimleri Engeller ve çözümler
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, ss.1-20, 2004 (Hakemli Dergi)
Polis Eğitiminin Değerlendirilmesi Polis Eğitimcileri Üzerine Yapılan Bir Araştırma
M.Ü. Eğitim Bilimler Dergisi
, cilt.1, 2002 (Hakemli Dergi)
Kalabalık sınıfların etkileri bir ön araştırma çalışması
Eurasian Journal of Educational Research
, cilt.7, ss.147-156, 2002 (Hakemli Dergi)
Araştırma görevlilerinin başarı değerlendirmeye bakışları
Süleyman Demirel Üniversitesi Burdur Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.39-51, 2001 (Hakemli Dergi)
What Did We Learn After Earthquake
International Society for the Prevention and Mitigation of Natural Hazard.
, cilt.13, 2001 (Hakemli Dergi)
İnternet ile Eğitimde Öğretmen ve Okul Yöneticilerinin Görevleri
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, 2001 (Hakemli Dergi)
Eğitim Denetmenleri ve Mentorluk
M.Ü. Eğitim Bilimleri Dergisi.
, cilt.1, ss.39-49, 2000 (Hakemli Dergi)
Üniversitede Akreditasyon ve Düşünceler
M.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.3, ss.39-47, 2000 (Hakemli Dergi)
Lider Öğretmen
M.Ü. Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.1, ss.11-19, 1998 (Hakemli Dergi)
Düşünmeyi Öğretmekte Öğretmen ve Okul Yöneticisinin Rolü Düşünmek
M.Ü. Atatürk Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.1, ss.49-78, 1997 (Hakemli Dergi)
Üniversitede Toplam Kalite Yönetimi ve Özdeğerleme
M.Ü. Eğitim Bilimleri Dergisi.
, cilt.1, 1996 (Hakemli Dergi)
Üniversitelerde Öğrenci Sayısının Artmasının Yol Açacağı Sorunlar
Yaşadıkça Eğitim.
, 1994 (Hakemli Dergi)
Batı Ülkelerinde Eğitim Gündeminin Ana Konusu Etkin Okul Etkin Müdür
Çağdaş Eğitim
, cilt.1, 1994 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Okul Öncesi Eğitimcilerinin Görüşleri: Akreditasyon ve Kalite
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi-4, 15 - 18 Ekim 2020
Ambiguity Tolerance Of Teachers In Their Professional Lives Öğretmenlerin Mesleki Hayatlarındaki Belirsizlik Toleransları
Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, 16 - 19 Eylül 2020
Üstün Yetenekli Çocukların Eğitimi Bağlamında Bir Karşılaştırma: İsrail ve Almanya
VII. International Eurasian Educational Research Congress, 10 - 13 Eylül 2020
Üniversite-Okul Ortaklığı Modeli: Geribildirim ve Değerlendirmeler
VII. International Eurasian Educational Research Congress, 10 - 13 Eylül 2020
Öğretmenlerin Meslek Tutkusu: Nitel Bir Araştırma
VII. International Eurasian Educational Research Congress, 10 - 13 Eylül 2020
Sözleşmeli Okul Modelinin Okul Seçimi Bağlamında İncelenmesi
VI. International Eurasian Educational Research Congress, EJER, 19 Haziran - 22 Eylül 2019
Eğitim yöneticilerinin okul yöneticisi seçme politikasına etkisi
V. International Eurasian Educational Research Kongresi, 2 - 05 Mayıs 2018
Eğitim yöneticilerine göre eğitim politikası olgusunun anlamı.
IV. Uluslararası ASOS Eğitim Bilimleri Kongresi, 3 - 05 Mayıs 2018
Araştırma Üniversitesinde Temel Unsur: Öğretim Üyelerinin Kariyerde Yükselme Ölçütleri
2. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı, 12 - 14 Ekim 2017
Araştırma Üniversiteleri: Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Görüşleri.
Uluslararası Katılımlı YükseköğretimdeEğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, 19 - 20 Mayıs 2017
Araştırma Üniversiteleri: Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Görüşleri.
Uluslararası Katılımlı Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi., 19 - 20 Mayıs 2017
Academic leadership: Administrator-scholars’ perceptions in the context of organizational culture
26th International Conference on Educational Sciences, 20 - 23 Nisan 2017
Influence of accreditation on academic quality An international research
WEI International Academic Conference on Education and Humanities, 1 - 03 Ağustos 2016
Defining standards of academic quality A scale development study
WEI International Academic Conference on Education and Humanities, 1 - 03 Ağustos 2016
Akademik Liderlik Algıları
EJER, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
Öğretmen Özerkliğinin Algılanan Sınırları
EJER, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
Pirls Bağlamında Rus Öğrencilerin Okuma Başarılarınınİncelenmesi
EJER, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
A Phenomenological Study on Teacher Resiliency
9. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 3 - 06 Şubat 2016
Managing Education by Reviewing Civil Engineers Perceptions about Their Undergraduate Courses
ICDMCE'2015, 1 - 03 Ekim 2015
Dünyada Eğitimde Yerelleşme Deneyimleri Başarı Başarısızlık Neye Bağlı
VI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Haziran 2014
Reflective Thinking of Teachers and Head Teachers
University of Roehampton and Marmara University One Day Conference, 22 Mayıs 2014
Öğretmenlerin Okulda Yalnızlıklarının Kariyer Evrelerine Göre İncelenmesi
9. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2014
Open and Distance Education Does Globalisation Effect The Quality
Asia Pacific Educational Research Association (APERA) & the Hong Kong Educational Research Association (HKERA) International Conference., 12 - 15 Mart 2014
Effects of Professional Learning Communities
International Conference on Advanced Education and Management, 4 - 05 Ocak 2014
Eğitimde Özelleştirme
Marmara Üniversitesi 8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013
Şangay Okulları ve Profesyonel Öğrenme Toplulukları Öğretmenlerin Profesyonel Gelişimi İçin Yeni Bir Hizmet İçi Eğitim Modeli Önerisi
8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013
Farklı Kariyer Evrelerinde Bulunan Öğretmenlerin Değişen Sistem 4 4 4 Bağlamında Kariyer Yönelimlerinin İncelenmesi
8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013
Farklı Kariyer Evrelerinde Olan Öğretmenlerin Okulda Vizyonu Paylaşmaya İlişkin Algı ve Tutumları
8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013
Kalabalık Sınıfların Yönetimi
8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013
Farklı Kariyer Evrelerinde Olan Öğretmenlerin Okulda Vizyonu Paylaşmaya İlişkin Algı ve Tutumları
8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi., İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013
Şangay Okulları ve Profesyonel Öğrenme Toplulukları: Öğretmenlerin Profesyonel Gelişimi İçin Yeni Bir Hizmet İçi Eğitim Modeli Önerisi
Önerisi 8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi., Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013
Öğretmenlikte Kariyer Basamakları Uygulamasına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Metaforlar ve Sosyal Ağ Analizi Yöntemiyle İncelenmesi
7. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2013
Student Evaluation of Distance Learning in Turkey Reasons of More than Half Repetition
New Trends on Global Education Conference, 24 - 26 Eylül 2012
Accreditation in Open and Distance Education
New Trends on Global Education Conference, 24 - 26 Eylül 2012
Kitap & Kitap Bölümleri
Üniversite-Okul Ortaklığı
Nobel Yayınevi, 2020
Çağdaş Sınıf Yönetimi
Nobel, 2019
Sözleşmeli Okullar
Nobel, 2019
Uluslararası Karşılaştırmalar
Eğitim Politikaları, Bakioğlu Ayşen, Korumaz Mithat, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.129-160, 2019
Evde Okul Politikası: Amerika, Kanada ve Avustalya Örneği
Eğitim Politikaları: Kuramlar, Yöntemler, Göstergeler, Etkiler ve Uyugulamalar, Ayşen Bakioğlu, Mithat Korumaz, Editör, Nobel, Ankara, ss.399-435, 2019
EĞİTİM POLİTİKALARI - Kuramlar, Yöntemler, Göstergeler, Etkiler ve Uygulamalar
EĞİTİM POLİTİKALARI - Kuramlar, Yöntemler, Göstergeler, Etkiler ve Uygulamalar, Bakioğlu Ayşen, Korumaz Mithat, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.489-523, 2019
Eğitimde Hesap Verebilirlik
Eğitim Politikaları - Kuramlar, Yöntemler, Göstergeler, Etkiler ve Uygulamalar, Bakioğlu Ayşen, Korumaz Mithat, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.267-290, 2019
Karşılaştırmalı Eğitim Yönetimi
Nobel, 2018
Eğitim Psikolojisi
Nobel, 2018
Çin’de Eğitim
Nobel Yayınevi, 2017
Kanada Yükseköğretiminde Kalite
Nobel, 2017
Üniversitede Akreditasyon
Nobel Yayınevi, 2017
Akreditasyon Eğitimde Kalite
Nobel Yayınevi, 2017
Küreselleşme Bağlamında Eğitimde Karşılaştırma, Amaç ve Metot
Karşılaştırmalı Eğitim: Politikalar, Göstergeler, Bağlamlar, Bakioğlu Ayşen, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.11-44, 2017
Meta Analiz
NOBEL YAYIN DAĞITIM, 2016
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
Nobel Yayınevi, 2016
KALABALIK SINIFLAR KALABALIK OKULLAR TEORİ UYGULAMA
Nobel Yayıncılık, 2016
Eğitimde Demokrasi Vatandaşlık ve Vatanseverlik
Nobel Yayınevi, 2016
PISA Bağlamında Finlandiya Eğitim Sistemi ve Öğretmen Eğitimi
Vize Yayıncılık, 2016
ÖĞRENCİ BAŞARILARINI KARŞILAŞTIRAN ÇOK ULUSLU SINAVLAR BAĞLAMINDA KALABALIK SINIFLAR SORUNU
KALABALIK SINIFLAR KALABALIK OKULLAR TEORİ UYGULAMA, AYŞEN BAKİOĞLU, Editör, NOBEL, Ankara, ss.39-63, 2016
Yükseköğretimin Yönetimi
Nobel, 2015
Eğitimde Mentorluk
Nobel, 2015
Eğitimcilerde Yansıtıcı Düşünme
Bahçeşehir Üniversitesi Yayınları, 2014
Uzaktan Eğitimde Kalite ve Akreditasyon
Vize Yayıncılık, 2014
Eğitim Bilimine Giriş
Nobel, 2014
bilişsel gelişim
eğitim psikolojisi, ayşen bakioğlu, Editör, nobel, İstanbul, ss.35-65, 2014
Araştırmada Kalite
Nobel, 2011