Makaleler
72
Tümü (72)
SCI-E, SSCI, AHCI (14)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (17)
ESCI (3)
Scopus (11)
TRDizin (18)
Diğer Yayınlar (40)
2. Eğitim Fakülteleri Öğretim Üyelerinin Terörizmle Baş Etme Konusundaki Düşünce ve Uygulamaları
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.61, sa.61, ss.306-331, 2025 (Hakemli Dergi)
3. Güney Kore’de Okul Müdürlerinin Açık İstihdam Sistemi ile Seçilmesi, Atanması ve Türkiye için Öneriler
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.59, sa.59, ss.1-26, 2024 (Hakemli Dergi)
13. Araştırma Üniversitesi Kavramı
Route Education and Social Science Journal
, 2017 (Hakemli Dergi)
14. Eğitim bilimleri bölümü öğretim elemanlarının bilişim teknolojisi kullanım becerilerinin geliştirilmesi
Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.42, ss.17-32, 2015 (Hakemli Dergi)
16. Türkiye’nin Geleceği İçin Önemli Bir Yatırım: Etik Değerler Eğitimi
Yeni Türkiye Dergisi
, cilt.58, ss.258-261, 2014 (Hakemli Dergi)
18. Okul Merkezli Yönetime İlişkin Öğretmen Görüşleri Üzerine Nitel Bir Araştırma
Yeni Türkiye
, ss.1051-1065, 2014 (Hakemli Dergi)
19. Türkiye nin Geleceği için Önemli Bir Yatırım Etik Değerler Eğitimi
Yeni Türkiye
, ss.258-261, 2014 (Hakemli Dergi)
20. Öğretmenlerin okulda yalnızlıklarının kariyerevrelerine göre incelenmesi
Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.39, ss.25-54, 2014 (Hakemli Dergi)
21. AB Eğitim ve Gençlik Programları Kapsamında Gerçekleştirilen Faaliyetlerin Eğitimcilerin Kariyer Gelişimine Etkisi
YENİ TÜRKİYE
, cilt.1, ss.1, 2014 (Hakemli Dergi)
22. Üstün Yeteneklilerin Eğitiminde Türkiye İçin Öneriler
Journal of Gifted Education Research
, cilt.1, sa.1, ss.31-44, 2013 (Hakemli Dergi)
24. Öğrenci Sayısının Okul Yönetimine Etkisi ve Okul Kalitesi
M.Ü. Eğitim Bilimleri Dergisi.
, cilt.1, ss.23-38, 2013 (Hakemli Dergi)
25. Student Evaluation of Distance Learning in Turkey Reasons of more than Half Repetition
Mediterranean Journal of Educational Research
, cilt.14, ss.825-830, 2013 (Hakemli Dergi)
26. Finlandiya nın PISA Başarısına Etki Eden Faktörler Bağlamında Türkiye nin Durumu
M.Ü. Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.38, 2013 (Hakemli Dergi)
27. Okul Yöneticilerinin Belirsizlik Durumlarını Algılama ve Karar Verme Tarzları
M.Ü. Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.38, 2013 (Hakemli Dergi)
28. Yansıtıcı Düşünme ve Uygulamadaki Olası Engeller Türkiye ve Danimarka dan Okul Müdürlerinin Deneyimleri
Educational Sciences: Theory & Practice (ESTP)
, cilt.13, ss.813-838, 2013 (Hakemli Dergi)
29. Potential obstacles in front of reflective thinking and its application Experiences of school principles in Turkey and Denmark
Educational Research and Reviews
, cilt.13, ss.813-838, 2013 (Hakemli Dergi)
31. Okul yöneticilerinin sosyal sorumluluğu algılamalarının incelenmesi
M.Ü.Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.37, ss.56-67, 2013 (Hakemli Dergi)
36. Erasmus programına katılan öğrencilerin akademik yaşantılarının nitel olarak incelenmesi
AVRUPA ARAŞTIRMALARI DERGiSi
, cilt.18, ss.37-62, 2010 (Hakemli Dergi)
39. Influence of trust in principals mentoring experiences at different career phases
Teachers and Teaching: Theory and Practice
, cilt.16, ss.245-258, 2010 (SSCI)
42. Bir meta analitik etki analizi okul yöneticilerinin hizmetiçi eğitim göreve etkisi
Hacettepe Eğitim Fakültesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.38, ss.201-212, 2010 (SSCI)
45. Quality criteria of research perceived by academics in social sciences at higher education
US–China Education Review
, cilt.6, ss.1-27, 2009 (Hakemli Dergi)
46. Öğretmenlerin demokrasi vatandaşlık ve vatanseverlik algılarının nitel olarak incelenmesi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.29, ss.19-39, 2009 (Hakemli Dergi)
47. What Does School Size Do
US-China Education Review
, 2009 (Hakemli Dergi)
48. Müfettişlerin Kariyer Evreleri
M.Ü. Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.1, ss.19-50, 2008 (Hakemli Dergi)
52. Araştırma görevlilerinin kariyer gelişimleri Engeller ve çözümler
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, ss.1-20, 2004 (Hakemli Dergi)
53. Kalabalık sınıfların etkileri bir ön araştırma çalışması
Eurasian Journal of Educational Research
, cilt.7, ss.147-156, 2002 (Hakemli Dergi)
54. Polis Eğitiminin Değerlendirilmesi Polis Eğitimcileri Üzerine Yapılan Bir Araştırma
M.Ü. Eğitim Bilimler Dergisi
, cilt.1, 2002 (Hakemli Dergi)
55. Araştırma görevlilerinin başarı değerlendirmeye bakışları
Süleyman Demirel Üniversitesi Burdur Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.39-51, 2001 (Hakemli Dergi)
57. İnternet ile Eğitimde Öğretmen ve Okul Yöneticilerinin Görevleri
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, 2001 (Hakemli Dergi)
59. What Did We Learn After Earthquake
International Society for the Prevention and Mitigation of Natural Hazard.
, cilt.13, 2001 (Hakemli Dergi)
60. Öğretmenlerin Kariyer Gelişiminde Müdürün Görevleri
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi.
, cilt.1, ss.513-529, 2001 (SSCI)
61. İlköğretim okul yöneticilerinin kariyer gelişimleri
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.1, ss.39-57, 2001 (SSCI)
63. Üniversitede Akreditasyon ve Düşünceler
M.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.3, ss.39-47, 2000 (Hakemli Dergi)
64. Eğitim Denetmenleri ve Mentorluk
M.Ü. Eğitim Bilimleri Dergisi.
, cilt.1, ss.39-49, 2000 (Hakemli Dergi)
65. Lider Öğretmen
M.Ü. Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.1, ss.11-19, 1998 (Hakemli Dergi)
66. Düşünmeyi Öğretmekte Öğretmen ve Okul Yöneticisinin Rolü Düşünmek
M.Ü. Atatürk Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.1, ss.49-78, 1997 (Hakemli Dergi)
67. Üniversitede Toplam Kalite Yönetimi ve Özdeğerleme
M.Ü. Eğitim Bilimleri Dergisi.
, cilt.1, 1996 (Hakemli Dergi)
71. Batı Ülkelerinde Eğitim Gündeminin Ana Konusu Etkin Okul Etkin Müdür
Çağdaş Eğitim
, cilt.1, 1994 (Hakemli Dergi)
72. Üniversitelerde Öğrenci Sayısının Artmasının Yol Açacağı Sorunlar
Yaşadıkça Eğitim.
, 1994 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
82
1. Okul Öncesi Eğitimcilerinin Görüşleri: Akreditasyon ve Kalite
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi-4, 15 - 18 Ekim 2020
2. Ambiguity Tolerance Of Teachers In Their Professional Lives Öğretmenlerin Mesleki Hayatlarındaki Belirsizlik Toleransları
Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, 16 - 19 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
3. Üniversite-Okul Ortaklığı Modeli: Geribildirim ve Değerlendirmeler
VII. International Eurasian Educational Research Congress, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
4. Öğretmenlerin Meslek Tutkusu: Nitel Bir Araştırma
VII. International Eurasian Educational Research Congress, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
5. Üstün Yetenekli Çocukların Eğitimi Bağlamında Bir Karşılaştırma: İsrail ve Almanya
VII. International Eurasian Educational Research Congress, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
6. Sözleşmeli Okul Modelinin Okul Seçimi Bağlamında İncelenmesi
VI. International Eurasian Educational Research Congress, EJER, 19 Haziran - 22 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)
7. Eğitim yöneticilerinin okul yöneticisi seçme politikasına etkisi
V. International Eurasian Educational Research Kongresi, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
8. Eğitim yöneticilerine göre eğitim politikası olgusunun anlamı.
IV. Uluslararası ASOS Eğitim Bilimleri Kongresi, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
9. Araştırma Üniversitesinde Temel Unsur: Öğretim Üyelerinin Kariyerde Yükselme Ölçütleri
2. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı, 12 - 14 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
10. Araştırma Üniversiteleri: Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Görüşleri.
Uluslararası Katılımlı YükseköğretimdeEğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, 19 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
11. Araştırma Üniversiteleri: Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Görüşleri.
Uluslararası Katılımlı Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi., 19 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
12. Academic leadership: Administrator-scholars’ perceptions in the context of organizational culture
26th International Conference on Educational Sciences, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
13. Defining standards of academic quality A scale development study
WEI International Academic Conference on Education and Humanities, 1 - 03 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)
14. Influence of accreditation on academic quality An international research
WEI International Academic Conference on Education and Humanities, 1 - 03 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)
16. Akademik Liderlik Algıları
EJER, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
17. Pirls Bağlamında Rus Öğrencilerin Okuma Başarılarınınİncelenmesi
EJER, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
18. Öğretmen Özerkliğinin Algılanan Sınırları
EJER, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
19. A Phenomenological Study on Teacher Resiliency
9. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 3 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)
20. Managing Education by Reviewing Civil Engineers Perceptions about Their Undergraduate Courses
ICDMCE'2015, 1 - 03 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)
22. Dünyada Eğitimde Yerelleşme Deneyimleri Başarı Başarısızlık Neye Bağlı
VI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri)
23. Reflective Thinking of Teachers and Head Teachers
University of Roehampton and Marmara University One Day Conference, 22 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)
24. Öğretmenlerin Okulda Yalnızlıklarının Kariyer Evrelerine Göre İncelenmesi
9. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)
25. Open and Distance Education Does Globalisation Effect The Quality
Asia Pacific Educational Research Association (APERA) & the Hong Kong Educational Research Association (HKERA) International Conference., 12 - 15 Mart 2014, (Tam Metin Bildiri)
26. Effects of Professional Learning Communities
International Conference on Advanced Education and Management, 4 - 05 Ocak 2014, (Tam Metin Bildiri)
28. Eğitimde Özelleştirme
Marmara Üniversitesi 8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, (Tam Metin Bildiri)
29. Şangay Okulları ve Profesyonel Öğrenme Toplulukları Öğretmenlerin Profesyonel Gelişimi İçin Yeni Bir Hizmet İçi Eğitim Modeli Önerisi
8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, (Tam Metin Bildiri)
30. Farklı Kariyer Evrelerinde Bulunan Öğretmenlerin Değişen Sistem 4 4 4 Bağlamında Kariyer Yönelimlerinin İncelenmesi
8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, (Tam Metin Bildiri)
31. Farklı Kariyer Evrelerinde Olan Öğretmenlerin Okulda Vizyonu Paylaşmaya İlişkin Algı ve Tutumları
8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, (Tam Metin Bildiri)
32. Kalabalık Sınıfların Yönetimi
8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, (Tam Metin Bildiri)
33. Şangay Okulları ve Profesyonel Öğrenme Toplulukları: Öğretmenlerin Profesyonel Gelişimi İçin Yeni Bir Hizmet İçi Eğitim Modeli Önerisi
Önerisi 8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi., Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
34. Farklı Kariyer Evrelerinde Olan Öğretmenlerin Okulda Vizyonu Paylaşmaya İlişkin Algı ve Tutumları
8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi., İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
35. Öğretmenlikte Kariyer Basamakları Uygulamasına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Metaforlar ve Sosyal Ağ Analizi Yöntemiyle İncelenmesi
7. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2013, (Tam Metin Bildiri)
36. Student Evaluation of Distance Learning in Turkey Reasons of More than Half Repetition
New Trends on Global Education Conference, 24 - 26 Eylül 2012, (Tam Metin Bildiri)
37. Accreditation in Open and Distance Education
New Trends on Global Education Conference, 24 - 26 Eylül 2012, (Tam Metin Bildiri)
38. Investigation of Teacher Professionalism
IV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, (Tam Metin Bildiri)
39. Personality Traits of Reflective School Principals İstanbul and Copenhagen Cases
IV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 4 - 07 Mayıs 2012, (Tam Metin Bildiri)
40. Açıköğretimde Ölçme ve Değerlendirme Problemler ve Öneriler
Uluslararası Yükseköğretim Kongresi: Yeni Yönelişler ve Sorunlar., 27 - 29 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)
41. Araştırma görevlilerinin kariyer gelişimlerine bölümlerindeki destek kültürünün etkisi
Uluslara arası Yönetim Kongresi, 27 - 29 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)
42. The effect of stakeholders on reflective practice of school principals Turkish and Danish Practice
The International Study Association for Teachers and Teaching (ISATT), 5 - 08 Temmuz 2011, (Tam Metin Bildiri)
44. Üniversitelerde Araştırma Projelerinin Yaygınlaştırılması
The Second International Congress of Educational Research, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
45. Elektronik mentorluk Kariyer girişi evresi öğretmenlerin mesleğe giriş aşamasında karşılaştıkları sorunları
Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 1 - 02 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
46. Kariyer Basamaklarında Yükselme Sınavının Değerlendirilmesi
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)
47. Implementation Curriculum Change Leadership Decisiveness Expertise
9th ICP World Convention, 6 - 10 Temmuz 2009, (Tam Metin Bildiri)
48. Engelli Öğretmenlere Denetimde Yapılan Rehberliğin Değerlendirilmesi ve Çözüm Önerileri
TEMSEN, Türkiye, 22 - 23 Haziran 2009, (Tam Metin Bildiri)
49. Invesigating Factors Effecting Teachers Professional Learning
The First International Congress of Educational Research, 1 - 03 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
50. İlköğretim Müfettişlerinin Özel Eğitim Kurumlarının Denetimine İlişkin Görüşleri
18. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008, (Tam Metin Bildiri)
51. Quality Criteria of Research Perceived by Academics in Social Sciences at Higher Education
ECER Kongresi, 10 - 12 Eylül 2008, (Tam Metin Bildiri)
52. Developing Countries Problems on Congress Organisation On Teacher Development
International Study Association on Teachers and Teaching Kongresi, 2 - 03 Haziran 2008, (Tam Metin Bildiri)
53. Understanding Diversity for the Future as a Model of European Union Exchance Students
APQN Kongresi, 19 - 22 Şubat 2008, (Tam Metin Bildiri)
54. Lecturers and Students Attitudes Towards the Use of Technology in Lectures No Taboos
ISATT Kongresi, 4 - 09 Temmuz 2007, (Tam Metin Bildiri)
55. The European Community Programme in the Field of Higher Education Exchance Student Assesment
19th Annual World ICSEI International Congress, 3 - 06 Temmuz 2006, (Tam Metin Bildiri)
56. Çeşitleme Yöntemi
2. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Türkiye, 26 - 27 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)
57. Research on the Influence of School Size on Self Efficacy of Principals
12 th International ISATT Conference, 3 - 06 Temmuz 2005, (Tam Metin Bildiri)
58. Assesment of Internet Service in Distance Learning A Need for Critical Thinking
12 th International ISATT Conference, 3 - 06 Temmuz 2005, (Tam Metin Bildiri)
59. Principals Perceptions about School Health A Need for Raising Competence
12 th International ISATT Conference, 3 - 06 Temmuz 2005, (Tam Metin Bildiri)
60. Öğretimde Teknoloji Kullanımı Konusunda Üniversite Yöneticilerinden Beklentiler
12. Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 15 - 18 Ekim 2003, (Tam Metin Bildiri)
61. Fen Bilgisi Lisansüstü Tezlerinin İncelenmesi
Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2003, (Tam Metin Bildiri)
62. Okul yöneticilerinin mentor yoluyla yetiştirilme ihtiyacı
21. yüzyıl eğitim yöneticilerinin yetiştirilmesi sempozyumu, 16 - 17 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)
63. Perceptions of Academics and Students About Effective Teaching at the Universities
ICET World Assembly, 3 - 07 Temmuz 2002, (Tam Metin Bildiri)
64. Okul yöneticisinin mentor yoluyla yetiştirilme ihtiyacı
21. Yüzyıl okul yöneticisinin yetiştirilmesi sempozyumu, Türkiye, 16 - 17 Mayıs 2002, (Tam Metin Bildiri)
65. Toplam Kalite Bağlamında Sınıf İçinde İletişim Yollarına Etki Eden Faktörler
Uluslar arası Katılımlı 2000’li Yıllarda 1. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, 29 - 31 Mayıs 2002, (Tam Metin Bildiri)
66. Denetçinin Okul İklimine Etkilerinin Öğretmen ve Öğrenci Tarafından Algılanışı
Uluslar arası Katılımlı 2000’li Yıllarda 1. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, 29 - 31 Mayıs 2002, (Tam Metin Bildiri)
67. Student Teachers Reactions to Teaching Certificate Classes A Need for Policy Change
10 th Biennial Conference, The International Study Association on Teachers and Teaching Conference, 21 - 25 Eylül 2001, (Tam Metin Bildiri)
68. Influence of the Policy on the Academicians Career Development
10 th Biennial Conference, The International Study Association on Teachers and Teaching Conference, 21 - 25 Eylül 2001, (Tam Metin Bildiri)
69. Reasons Applying for Principalship What do Teachers Wish to Change in Turkey
ECER Congress, 5 - 08 Eylül 2001, (Tam Metin Bildiri)
70. Candidate Principals Views on Instructional Leadership of Their Head
ECER Congress, 5 - 08 Eylül 2001, (Tam Metin Bildiri)
71. Promotion Policies at Universities Uncertainty versus Quality
EBPIS, 4 - 07 Eylül 2001, (Tam Metin Bildiri)
72. Supervisors Stress
22. STAR Konferansı, 12 - 14 Temmuz 2001, (Tam Metin Bildiri)
73. Earthquake Anxiety
22. STAR Konferansı, 12 - 14 Temmuz 2001, (Tam Metin Bildiri)
74. İlköğretim Okul Müdürlerinin Kariyer Gelişimleri
10. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Haziran 2001, (Tam Metin Bildiri)
75. M Ü AEF de Gerçekleştirilen Okul Deneyimi 1 Kursunun Değerlendirilmesi
9. Ulusal Eğitim Kongresi, 27 - 30 Eylül 2000, (Tam Metin Bildiri)
76. Supervisors and Students Role Perceptions at the Universities
ECER, 19 - 24 Eylül 2000, (Tam Metin Bildiri)
77. Öğretmenlerin kariyer evreleri
II. Ulusal Eğitim Sempozyumu, Türkiye, 18 - 20 Eylül 1996, (Tam Metin Bildiri)
78. Ders Değerlendirme Yönetim İçin Göstergeler M Ü AEF Öğrencileri ve Eğitim Bilimleri Öğretim Elemanları Üzerinde Yapılan Bir Araştırma
M.Ü. Atatürk Eğitim Fakültesi 2. Ulusal Eğitim Sempozyumu Bildirileri, Türkiye, 18 - 20 Eylül 1996, (Tam Metin Bildiri)
79. Öğretmenlerin Kariyer Evreleri Türkiye de Resmi Lise Öğretmenleri Üzerinde Yapılan Bir Araştırma
M.Ü. Atatürk Eğitim Fakültesi 2. Ulusal Eğitim Sempozyumu Bildirileri, Türkiye, 18 - 20 Eylül 1996, (Tam Metin Bildiri)
80. Öğretmenlerin Başarılarının Değerlendirilmesi
M.Ü. Atatürk Eğitim Fakültesi 2. Ulusal Eğitim Sempozyumu Bildirileri, Türkiye, 18 - 20 Eylül 1996, (Tam Metin Bildiri)
81. Reflection Time Development Phase
Phase International Study Association on Teachers’ Thinking, 30 Temmuz - 03 Ağustos 1995, (Tam Metin Bildiri)
82. Development in Thinking and Practice of Principals
The International Study Association on Teachers Thinking Conference, 10 - 15 Ağustos 1993, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
46
3. Üniversite-Okul Ortaklığı
Nobel Yayınevi, 2020
4. Eğitim Politikaları
Nobel, 2019
5. Sözleşmeli Okullar
Nobel, 2019
7. Çağdaş Sınıf Yönetimi
Nobel, 2019
8. Evde Okul Politikası: Amerika, Kanada ve Avustalya Örneği
Eğitim Politikaları: Kuramlar, Yöntemler, Göstergeler, Etkiler ve Uyugulamalar, Ayşen Bakioğlu,Mithat Korumaz, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.399-435, 2019
9. EĞİTİM POLİTİKALARI - Kuramlar, Yöntemler, Göstergeler, Etkiler ve Uygulamalar
EĞİTİM POLİTİKALARI - Kuramlar, Yöntemler, Göstergeler, Etkiler ve Uygulamalar, Bakioğlu Ayşen, Korumaz Mithat, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.489-523, 2019
10. Aşamalı doğrusal modeller
Eğitim politikaları: kuramlar, yöntemler, göstergeler, etkiler ve uygulamalar, Bakioğlu Ayşen, Korumaz Mithat, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.177-199, 2019
11. Uluslararası Karşılaştırmalar
Eğitim Politikaları, Bakioğlu Ayşen, Korumaz Mithat, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.129-160, 2019
12. Evde Okul Politikası: Amerika, Kanada ve Avustalya Örneği
Eğitim Politikaları: Kuramlar, Yöntemler, Göstergeler, Etkiler ve Uyugulamalar, Ayşen Bakioğlu, Mithat Korumaz, Editör, Nobel, Ankara, ss.399-435, 2019
13. Eğitimde Hesap Verebilirlik
Eğitim Politikaları - Kuramlar, Yöntemler, Göstergeler, Etkiler ve Uygulamalar, Bakioğlu Ayşen, Korumaz Mithat, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.267-290, 2019
14. Karşılaştırmalı Eğitim Yönetimi
Nobel, 2018
15. Eğitim Psikolojisi
Nobel, 2018
16. Çin’de Eğitim
Nobel Yayınevi, 2017
17. Üniversitede Akreditasyon
Nobel Yayınevi, 2017
18. Akreditasyon Eğitimde Kalite
Nobel Yayınevi, 2017
20. Geçmişten Günümüze PIRLS ve TIMSS sınavlarının incelenmesi
Karşılaştırmalı Eğitim Yönetimi: Göstergeler, Kuramlar, Bağlamlar, Ayşen Bakioğlu, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.133-164, 2017
21. Küreselleşme Bağlamında Eğitimde Karşılaştırma, Amaç ve Metot
Karşılaştırmalı Eğitim: Politikalar, Göstergeler, Bağlamlar, Bakioğlu Ayşen, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.11-44, 2017
22. Hindistan, Avustralya, Amerika, Türkiye’xxde Eğitimde Akreditasyon Kuruluşları
Karşılaştırmalı Eğitim Politikalar, Göstergeler, Bağlamlar, Bakioğlu Ayşen, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.181-207, 2017
23. Karşılaştırmalı Eğitim Araştırmalarında Sınırlılık ve Engeller: Kültür, Ülke Ekonomisi ve Bağlamsal Faktörler
Karşılaştırmalı Eğitim Politikalar, Göstergeler, Bağlamlar, Bakioğlu Ayşen, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.45-61, 2017
24. Uluslararası Okullar Birliği (CIS) ve Uluslararası Bakalorya Programı (IBO)
KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM: POLİTİKALAR, GÖSTERGELER, BAĞLAMLAR, AYŞEN BAKİOĞLU, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.165-179, 2017
25. Eğitimde Demokrasi Vatandaşlık ve Vatanseverlik
Nobel Yayınevi, 2016
26. Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
Nobel Yayınevi, 2016
27. PISA Bağlamında Finlandiya Eğitim Sistemi ve Öğretmen Eğitimi
Vize Yayıncılık, 2016
28. Meta Analiz
NOBEL YAYIN DAĞITIM, 2016
30. KALABALIK SINIFLAR KALABALIK OKULLAR TEORİ UYGULAMA
Nobel Yayıncılık, 2016
34. Okulda Karar Verme Süreçleri
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Ayşen Bakioğlu, Editör, Nobel Yayınevi, İstanbul, ss.1-2, 2016
35. ÖĞRENCİ BAŞARILARINI KARŞILAŞTIRAN ÇOK ULUSLU SINAVLAR BAĞLAMINDA KALABALIK SINIFLAR SORUNU
KALABALIK SINIFLAR KALABALIK OKULLAR TEORİ UYGULAMA, AYŞEN BAKİOĞLU, Editör, NOBEL, Ankara, ss.39-63, 2016
36. Kalabalık sınıflarda ölçme ve değerlendirme
Kalabalık sınıflar kalabalık okullar teori-uygulama, , Editör, NOBEL, ss.97-118, 2016
37. Eğitimde Mentorluk
Nobel, 2015
38. Yükseköğretimin Yönetimi
Nobel, 2015
41. Eğitimcilerde Yansıtıcı Düşünme
Bahçeşehir Üniversitesi Yayınları, 2014
42. Uzaktan Eğitimde Kalite ve Akreditasyon
Vize Yayıncılık, 2014
43. Eğitim Bilimine Giriş
Nobel, 2014
44. bilişsel gelişim
eğitim psikolojisi, ayşen bakioğlu, Editör, nobel, İstanbul, ss.35-65, 2014
45. Açık ve Uzaktan Eğitimde Akreditasyon
Türkiye de E Öğrenme Gelişmeler ve Uygulamalar, V. Yüzer, G. T. Yamamoto ve U. Demiray, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, ss.227-241, 2013
46. Araştırmada Kalite
Nobel, 2011