SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Students Thought Experimental Reasoning on an Imaginary Solar System
balkan physics letters
, cilt.23, ss.91-102, 2015 (Hakemli Dergi)
Implementation of Physics Education in Nature An Organizing Problem
International Journal of Arts and Sciences
, cilt.8, sa.8, 2015 (Hakemli Dergi)
Discourse Analysis of the Arguments Developed in Model Rocketry Learning Environment
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.6, sa.1, ss.144-164, 2014 (Hakemli Dergi)
Model Roketçilik Öğrenme Ortamında Geliştirilen Argümanların Söylem Analizi İle İncelenmesi
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.6, ss.144-164, 2014 (Hakemli Dergi)
Research into Students Views about Basic Physics Principles in a Weightless Environment
Astronomy Education Review
, cilt.2, sa.1, ss.65-81, 2003 (Hakemli Dergi)
Fizik Öğretmen Adayları için Düzenlenen Fizikte Öğretim Yöntemleri Etkinlikleri Araştırmaları
Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.16, ss.81-90, 2002 (Hakemli Dergi)
Okul Deneyimi I Dersinde Yürütülen Öğretim Yöntemleri Etkinliği ve Kazandırılan Davranışlar
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.16, ss.81-90, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Meslek Becerilerini Geliştirmek İçin Öğretmen Eğitiminde Kolektif Araştırma Yaklaşımı.
Orta Öğretimde Yeniden Yapılandırma Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2004, ss.271-279
The Effect of Different Learning Styles on Mathematics Anxiety
26th International Conference of International STAR Conference, Stress and Anxiety Research Society, Halle, Almanya, 21 - 23 Temmuz 2005
Okul Deneyimi I Dersinde Yürütülen Öğretim Yöntemleri Etkinliği ve Kazandırılan Davranışlar
Uluslar arası Katılımlı 2000’li yıllarda 1. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002
Uygulama Okullarındaki Matematik ve Fen Derslerinin İşlenişinin Öğretim Yöntemleri Açısından Değerlendirilmesi.
Uluslar Arası Katılımlı2000’li Yıllarda Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002
Alan Öğretmeni Eğitiminde Yeni Bir Yaklaşım (OdeI)
Uluslar Arası Katılımlı 2000’li Yıllarda Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu., İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002
Gürel, Z., Şengül, S.Çorlu, M.A., Güven, İ., Aydın, E. (Mayıs, 2002). Okul Deneyimi –IDersinde Yürütülen Öğretim Yöntemleri Etkinliği Ve Kazandırılan Davranışlar.
Uluslar Arası Katılımlı2000’li Yıllarda Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu., İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002
Aydın, E., Çorlu, M.A. , Şengül, S., Gürel, Z. ( Mayıs, 2002). Fizik ve Matematik Öğretmenlerinin Eğitiminde Sınıf Yönetimi Etkinliklerinden Kazanımlar (OdeI).
Uluslar Arası Katılımlı 2000’li Yıllarda Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu., İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002