D. GÜVEN, "FEMVERTISING REKLAMLAR ÜZERİNE ELEŞTİREL BİR DEĞERLEDİRME: YAPABİLİRİZ AMA KİM İÇİN ?," In Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar , İzmir: Serüven Yayınevi, 2022, pp.385-404.
GÜVEN, D. FEMVERTISING REKLAMLAR ÜZERİNE ELEŞTİREL BİR DEĞERLEDİRME: YAPABİLİRİZ AMA KİM İÇİN ?. 2022. In Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar , Serüven Yayınevi, İzmir, 385-404.
GÜVEN, D., (2022). FEMVERTISING REKLAMLAR ÜZERİNE ELEŞTİREL BİR DEĞERLEDİRME: YAPABİLİRİZ AMA KİM İÇİN ?. Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar (pp.385-404), İzmir: Serüven Yayınevi.
GÜVEN, DENİZ. "FEMVERTISING REKLAMLAR ÜZERİNE ELEŞTİREL BİR DEĞERLEDİRME: YAPABİLİRİZ AMA KİM İÇİN ?." In Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar , 385-404. İzmir: Serüven Yayınevi, 2022
GÜVEN, DENİZ. "FEMVERTISING REKLAMLAR ÜZERİNE ELEŞTİREL BİR DEĞERLEDİRME: YAPABİLİRİZ AMA KİM İÇİN ?." Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar , Serüven Yayınevi, 2022, pp.385-404.
GÜVEN, D. (2022) "FEMVERTISING REKLAMLAR ÜZERİNE ELEŞTİREL BİR DEĞERLEDİRME: YAPABİLİRİZ AMA KİM İÇİN ?", Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar . İzmir: Serüven Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={DENİZ GÜVEN}, chaptertitle={FEMVERTISING REKLAMLAR ÜZERİNE ELEŞTİREL BİR DEĞERLEDİRME: YAPABİLİRİZ AMA KİM İÇİN ?}, booktitle={ Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar}, publisher={Serüven Yayınevi}, city={İzmir},year={2022} }