G. E. Gülöz Et Al. , "YERLİ DİJİTAL PLATFORMLARDA ALGILANAN MARKA YERELLİĞİNİN MARKA TERCİHİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ VE ALGILANAN FİYAT DEĞERİ, ALGILANAN KALİTE DEĞERİ VE TÜKETİCİ BENLİK UYUMUNUN BU ETKİDEKİ MODERATÖR ROLÜ," Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.18, no.4, pp.1181-1207, 2022
Gülöz, G. E. Et Al. 2022. YERLİ DİJİTAL PLATFORMLARDA ALGILANAN MARKA YERELLİĞİNİN MARKA TERCİHİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ VE ALGILANAN FİYAT DEĞERİ, ALGILANAN KALİTE DEĞERİ VE TÜKETİCİ BENLİK UYUMUNUN BU ETKİDEKİ MODERATÖR ROLÜ. Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.18, no.4 , 1181-1207.
Gülöz, G. E., Onurlu, Ö., & Müezzinoğlu, D., (2022). YERLİ DİJİTAL PLATFORMLARDA ALGILANAN MARKA YERELLİĞİNİN MARKA TERCİHİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ VE ALGILANAN FİYAT DEĞERİ, ALGILANAN KALİTE DEĞERİ VE TÜKETİCİ BENLİK UYUMUNUN BU ETKİDEKİ MODERATÖR ROLÜ. Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.18, no.4, 1181-1207.
Gülöz, GİZEM, ÖZLEN ONURLU, And Deniz Müezzinoğlu. "YERLİ DİJİTAL PLATFORMLARDA ALGILANAN MARKA YERELLİĞİNİN MARKA TERCİHİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ VE ALGILANAN FİYAT DEĞERİ, ALGILANAN KALİTE DEĞERİ VE TÜKETİCİ BENLİK UYUMUNUN BU ETKİDEKİ MODERATÖR ROLÜ," Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.18, no.4, 1181-1207, 2022
Gülöz, GİZEM E. Et Al. "YERLİ DİJİTAL PLATFORMLARDA ALGILANAN MARKA YERELLİĞİNİN MARKA TERCİHİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ VE ALGILANAN FİYAT DEĞERİ, ALGILANAN KALİTE DEĞERİ VE TÜKETİCİ BENLİK UYUMUNUN BU ETKİDEKİ MODERATÖR ROLÜ." Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.18, no.4, pp.1181-1207, 2022
Gülöz, G. E. Onurlu, Ö. And Müezzinoğlu, D. (2022) . "YERLİ DİJİTAL PLATFORMLARDA ALGILANAN MARKA YERELLİĞİNİN MARKA TERCİHİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ VE ALGILANAN FİYAT DEĞERİ, ALGILANAN KALİTE DEĞERİ VE TÜKETİCİ BENLİK UYUMUNUN BU ETKİDEKİ MODERATÖR ROLÜ." Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.18, no.4, pp.1181-1207.
@article{article, author={GİZEM EDA GÜLÖZ Et Al. }, title={YERLİ DİJİTAL PLATFORMLARDA ALGILANAN MARKA YERELLİĞİNİN MARKA TERCİHİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ VE ALGILANAN FİYAT DEĞERİ, ALGILANAN KALİTE DEĞERİ VE TÜKETİCİ BENLİK UYUMUNUN BU ETKİDEKİ MODERATÖR ROLÜ}, journal={Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi}, year=2022, pages={1181-1207} }