S. ŞENGÜL And N. ZENGİN, "Tam Öğrenme İlkeleri Doğrultusunda Farklı Öğretim Yöntemleriyle İşlenen Matematik Dersinin Öğrencilerin Matematik Tutumlarına Etkisi," Milli Eğitim Dergisi , pp.290-305, 2009
ŞENGÜL, S. And ZENGİN, N. 2009. Tam Öğrenme İlkeleri Doğrultusunda Farklı Öğretim Yöntemleriyle İşlenen Matematik Dersinin Öğrencilerin Matematik Tutumlarına Etkisi. Milli Eğitim Dergisi , 290-305.
ŞENGÜL, S., & ZENGİN, N., (2009). Tam Öğrenme İlkeleri Doğrultusunda Farklı Öğretim Yöntemleriyle İşlenen Matematik Dersinin Öğrencilerin Matematik Tutumlarına Etkisi. Milli Eğitim Dergisi , 290-305.
ŞENGÜL, SARE, And NAZİFE ZENGİN. "Tam Öğrenme İlkeleri Doğrultusunda Farklı Öğretim Yöntemleriyle İşlenen Matematik Dersinin Öğrencilerin Matematik Tutumlarına Etkisi," Milli Eğitim Dergisi , 290-305, 2009
ŞENGÜL, SARE And ZENGİN, NAZİFE. "Tam Öğrenme İlkeleri Doğrultusunda Farklı Öğretim Yöntemleriyle İşlenen Matematik Dersinin Öğrencilerin Matematik Tutumlarına Etkisi." Milli Eğitim Dergisi , pp.290-305, 2009
ŞENGÜL, S. And ZENGİN, N. (2009) . "Tam Öğrenme İlkeleri Doğrultusunda Farklı Öğretim Yöntemleriyle İşlenen Matematik Dersinin Öğrencilerin Matematik Tutumlarına Etkisi." Milli Eğitim Dergisi , pp.290-305.
@article{article, author={SARE ŞENGÜL And author={NAZİFE ZENGİN}, title={Tam Öğrenme İlkeleri Doğrultusunda Farklı Öğretim Yöntemleriyle İşlenen Matematik Dersinin Öğrencilerin Matematik Tutumlarına Etkisi}, journal={Milli Eğitim Dergisi}, year=2009, pages={290-305} }