F. Şahin And T. İnaltekin, "Probleme Dayalı Öğrenmenin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisi Gelişimlerine Etkisi," Ege Journal of Education , vol.20, pp.78-112, 2019
Şahin, F. And İnaltekin, T. 2019. Probleme Dayalı Öğrenmenin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisi Gelişimlerine Etkisi. Ege Journal of Education , vol.20 , 78-112.
Şahin, F., & İnaltekin, T., (2019). Probleme Dayalı Öğrenmenin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisi Gelişimlerine Etkisi. Ege Journal of Education , vol.20, 78-112.
Şahin, FATMA, And Tufan İnaltekin. "Probleme Dayalı Öğrenmenin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisi Gelişimlerine Etkisi," Ege Journal of Education , vol.20, 78-112, 2019
Şahin, FATMA And İnaltekin, Tufan. "Probleme Dayalı Öğrenmenin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisi Gelişimlerine Etkisi." Ege Journal of Education , vol.20, pp.78-112, 2019
Şahin, F. And İnaltekin, T. (2019) . "Probleme Dayalı Öğrenmenin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisi Gelişimlerine Etkisi." Ege Journal of Education , vol.20, pp.78-112.
@article{article, author={FATMA ŞAHİN And author={Tufan İnaltekin}, title={Probleme Dayalı Öğrenmenin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisi Gelişimlerine Etkisi}, journal={Ege Journal of Education}, year=2019, pages={78-112} }