TELEVİZYONLARDA ÇOCUKLARA YÖNELİK ÜRÜNLERİN REKLAMLARINDA KULLANILAN DİLİN OKUL ÖNCESİ ÇOCUKLAR ÜZERİNDEKİ OLUMSUZ ETKİLERİ


Creative Commons License

Algül N.

MEDYA ELEŞTİRİLERİ(TOPLUMSAL ETKİLER), CAN BİLGİLİ, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.113-128, 2005

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Mesleki Kitap
  • Basım Tarihi: 2005
  • Yayınevi: Beta Basım Yayım Dağıtım
  • Basıldığı Şehir: İstanbul
  • Sayfa Sayıları: ss.113-128
  • Editörler: CAN BİLGİLİ, Editör
  • Marmara Üniversitesi Adresli: Evet