N. Algül, "TELEVİZYONLARDA ÇOCUKLARA YÖNELİK ÜRÜNLERİN REKLAMLARINDA KULLANILAN DİLİN OKUL ÖNCESİ ÇOCUKLAR ÜZERİNDEKİ OLUMSUZ ETKİLERİ," In MEDYA ELEŞTİRİLERİ(TOPLUMSAL ETKİLER) , İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım, 2005, pp.113-128.
Algül, N. TELEVİZYONLARDA ÇOCUKLARA YÖNELİK ÜRÜNLERİN REKLAMLARINDA KULLANILAN DİLİN OKUL ÖNCESİ ÇOCUKLAR ÜZERİNDEKİ OLUMSUZ ETKİLERİ. 2005. In MEDYA ELEŞTİRİLERİ(TOPLUMSAL ETKİLER) , Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 113-128.
Algül, N., (2005). TELEVİZYONLARDA ÇOCUKLARA YÖNELİK ÜRÜNLERİN REKLAMLARINDA KULLANILAN DİLİN OKUL ÖNCESİ ÇOCUKLAR ÜZERİNDEKİ OLUMSUZ ETKİLERİ. MEDYA ELEŞTİRİLERİ(TOPLUMSAL ETKİLER) (pp.113-128), İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım.
Algül, NEVİN. "TELEVİZYONLARDA ÇOCUKLARA YÖNELİK ÜRÜNLERİN REKLAMLARINDA KULLANILAN DİLİN OKUL ÖNCESİ ÇOCUKLAR ÜZERİNDEKİ OLUMSUZ ETKİLERİ." In MEDYA ELEŞTİRİLERİ(TOPLUMSAL ETKİLER) , 113-128. İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım, 2005
Algül, NEVİN. "TELEVİZYONLARDA ÇOCUKLARA YÖNELİK ÜRÜNLERİN REKLAMLARINDA KULLANILAN DİLİN OKUL ÖNCESİ ÇOCUKLAR ÜZERİNDEKİ OLUMSUZ ETKİLERİ." MEDYA ELEŞTİRİLERİ(TOPLUMSAL ETKİLER) , Beta Basım Yayım Dağıtım, 2005, pp.113-128.
Algül, N. (2005) "TELEVİZYONLARDA ÇOCUKLARA YÖNELİK ÜRÜNLERİN REKLAMLARINDA KULLANILAN DİLİN OKUL ÖNCESİ ÇOCUKLAR ÜZERİNDEKİ OLUMSUZ ETKİLERİ", MEDYA ELEŞTİRİLERİ(TOPLUMSAL ETKİLER) . İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım.
@bookchapter{bookchapter, author ={NEVİN ALGÜL}, chaptertitle={TELEVİZYONLARDA ÇOCUKLARA YÖNELİK ÜRÜNLERİN REKLAMLARINDA KULLANILAN DİLİN OKUL ÖNCESİ ÇOCUKLAR ÜZERİNDEKİ OLUMSUZ ETKİLERİ}, booktitle={ MEDYA ELEŞTİRİLERİ(TOPLUMSAL ETKİLER)}, publisher={Beta Basım Yayım Dağıtım}, city={İstanbul},year={2005} }