Ortaöğretim Kurumu Öğretmenlerinin Web 2.0 Uygulamaları İçin Haberdarlıklarının, Yeterlilik Düzeylerinin, Kullanım Sıkılıklarının ve Eğitsel Amaçlı Kullanım Biçimlerinin İncelenmesi
KARACA F., Aktaş N.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, cilt.21, ss.212-230, 2019 (Hakemli Dergi)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
21
-
Basım Tarihi:
2019
-
Dergi Adı:
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
TR DİZİN (ULAKBİM)
-
Sayfa Sayıları:
ss.212-230
-
Marmara Üniversitesi Adresli:
Evet