F. KARACA And N. Aktaş, "Ortaöğretim Kurumu Öğretmenlerinin Web 2.0 Uygulamaları İçin Haberdarlıklarının, Yeterlilik Düzeylerinin, Kullanım Sıkılıklarının ve Eğitsel Amaçlı Kullanım Biçimlerinin İncelenmesi," Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, pp.212-230, 2019
KARACA, F. And Aktaş, N. 2019. Ortaöğretim Kurumu Öğretmenlerinin Web 2.0 Uygulamaları İçin Haberdarlıklarının, Yeterlilik Düzeylerinin, Kullanım Sıkılıklarının ve Eğitsel Amaçlı Kullanım Biçimlerinin İncelenmesi. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21 , 212-230.
KARACA, F., & Aktaş, N., (2019). Ortaöğretim Kurumu Öğretmenlerinin Web 2.0 Uygulamaları İçin Haberdarlıklarının, Yeterlilik Düzeylerinin, Kullanım Sıkılıklarının ve Eğitsel Amaçlı Kullanım Biçimlerinin İncelenmesi. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, 212-230.
KARACA, FERİDE, And Niyazi Aktaş. "Ortaöğretim Kurumu Öğretmenlerinin Web 2.0 Uygulamaları İçin Haberdarlıklarının, Yeterlilik Düzeylerinin, Kullanım Sıkılıklarının ve Eğitsel Amaçlı Kullanım Biçimlerinin İncelenmesi," Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, 212-230, 2019
KARACA, FERİDE And Aktaş, Niyazi. "Ortaöğretim Kurumu Öğretmenlerinin Web 2.0 Uygulamaları İçin Haberdarlıklarının, Yeterlilik Düzeylerinin, Kullanım Sıkılıklarının ve Eğitsel Amaçlı Kullanım Biçimlerinin İncelenmesi." Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, pp.212-230, 2019
KARACA, F. And Aktaş, N. (2019) . "Ortaöğretim Kurumu Öğretmenlerinin Web 2.0 Uygulamaları İçin Haberdarlıklarının, Yeterlilik Düzeylerinin, Kullanım Sıkılıklarının ve Eğitsel Amaçlı Kullanım Biçimlerinin İncelenmesi." Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, pp.212-230.
@article{article, author={FERİDE KARACA And author={Niyazi Aktaş}, title={Ortaöğretim Kurumu Öğretmenlerinin Web 2.0 Uygulamaları İçin Haberdarlıklarının, Yeterlilik Düzeylerinin, Kullanım Sıkılıklarının ve Eğitsel Amaçlı Kullanım Biçimlerinin İncelenmesi}, journal={Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2019, pages={212-230} }