Eğitim Bilgileri
2003 - 2007
2003 - 2007Doktora
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı, Türkiye
1995 - 2002
1995 - 2002Yüksek Lisans
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
1988 - 1993
1988 - 1993Lisans
İstanbul Teknik Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Mühendisliği Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2007
2007Doktora
İnternet üzerinden alışverişte tüketici davranışlarını etkileyen faktörler: Güdülenme üzerine bir uygulama
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl)
2002
2002Yüksek Lisans
Elektronik ticarette tüketici korunması ve bir uygulama
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
Yabancı Diller
C2 Ustalık
C2 Ustalıkİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2018
2018Turkcell Perakende ve Mağaza Yönetimi
Diğer
Turkcell
Araştırma Alanları
Pazarlama
Akademik Ünvanlar / Görevler
2002 - Devam Ediyor
2002 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
1996 - 2002
1996 - 2002Satış Mühendisliği
Kazancı Holding / Aksa Jeneratör San. Tic. A.Ş., Satış Mühendisliği
1993 - 1996
1993 - 1996Üretim Denetim Uzmanı
Şahinler Holding / Üretim Organizasyon Böl., Üretim Denetim Uzmanı
Yönetilen Tezler
2021
2021Yüksek Lisans
İNTERNET ÜZERİNDEN MARKA İMAJI OLUŞTURMADA REKLAMLARIN ROLÜ VE BİR ARAŞTIRMA
Ene S. (Danışman)
C.TAHMAZOVA(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Elektronik ticaret ve sosyal ticaret ortamlarından alışveriş yapan tüketicilerin risk algısı
ENE S. (Danışman)
A.Orun(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (1)
TRDizin (1)
2024
20241. ÇEVRİM İÇİ ORTAMDA YAŞANAN MÜŞTERİ ŞİKÂYETLERİNİN TEKRAR EDEN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
ENE S., ÖZKAYA B.
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.54-81, 2024 (Hakemli Dergi)