Dr. Öğr. Üyesi SALİH YILDIRIM
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Marmara Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Makaleler
9
Tümü (9)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (1)
1.
Integrating creativity into mapping: a mixed-methods study with pre-service geography teachers
YILDIRIM S.
,
Yörük S.
Journal of Geography in Higher Education
, cilt.49, sa.5, ss.621-634, 2025 (SSCI)
2.
Yer Üzerine: Felsefi Hermönetik Bir Yaklaşım
BİLGİLİ M.
,
YILDIRIM S.
Liberal Düşünce
, cilt.0, 2024 (Hakemli Dergi)
3.
COĞRAFYADA TEMEL KAVRAMLARIN İLİŞKİSELLİĞİ: MEKÂN, YER, PEYZAJ VE BÖLGE
BİLGİLİ M.
,
YILDIRIM S.
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 2024 (Hakemli Dergi)
4.
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE HARİTA OKURYAZARLIĞI Map Literacy in Social Studies Teaching
BALCI A.
,
YILDIRIM S.
International journal of geography and geography education (Online)
, sa.50, ss.146-163, 2023 (Hakemli Dergi)
5.
Use of Screencast in Distance Education GIS Lessons: Students’ Views
Yıldırım S.
Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science
, cilt.14, sa.4, ss.247-257, 2021 (ESCI)
6.
EVALUATING IN-SERVICE GIS TRAINING FOR GEOGRAPHY TEACHERS BASED ON G-TPACK MODEL
YILDIRIM S.
,
ÜNLÜ M.
lnternational Journal of Geography and Geography Education
, cilt.26, sa.44, ss.112-123, 2021 (Hakemli Dergi)
7.
Coğrafya Dersi Öğretim Programına Bir Coğrafi Beceri Önerisi: Mekânsal Düşünme Becerisi
Ünlü M.
,
Yıldırım S.
MARMARA COĞRAFYA DERGİSİ
, cilt.35, sa.35, ss.13-20, 2017 (Hakemli Dergi)
8.
CBS İle Oluşturulan Tematik Haritaların Kullanımının Öğrencilerin Başarısına Etkisinin Değerlendirilmesii
Ünlü M.
,
Yıldırım S.
Marmara Coğrafya Dergisi (elektronik)
, cilt.0, sa.33, ss.77-95, 2016 (Hakemli Dergi)
9.
İSTANBUL’DA ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN DEPREM BİLİNCİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
YILDIRIM S.
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.45, sa.207, ss.89-118, 2015 (Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
4
1.
Coğrafya Öğretmenlerinin Kanıt Kullanma Becerisine Yönelik Düşüncelerinin Değerlendirilmesi
YILDIRIM S.
Coğrafyacılar Derneği Uluslararası Kongresi, 2 - 04 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2.
Coğrafya Öğretmenliği Öğrencileri ile Coğrafi Bilgi Sistemleri Cbs Tabanlı Pilot Uygulama Göztepe Yerleşkesinin Fitocoğrafyasının Analizi
YILDIRIM S.
Coğrafyacılar Derneği Uluslararası Kongresi, 2 - 04 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
3.
Coğrafya Lisans Öğrencilerinin Coğrafi Bilgi Sistemleri Kavramına Metaforik Bakışının Değerlendirilmesi
YILDIRIM S.
Coğrafyacılar Derneği Uluslararası Kongresi Bildiriler Kitabı, Muğla, Türkiye, 4 - 06 Haziran 2014, ss.992, (Özet Bildiri)
4.
11 ve 12 Sınıf Öğrencilerinin Depremle İlgili Bilgi Tutum ve Davranışlarının Belirlenmesi
YILDIRIM S.
Coğrafyacılar Derneği Yıllık Kongresi Bildiri Kitabı, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2013, ss.628-631, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2
1.
Coğrafya Eğitiminde Teknoloji Entegrasyonunda Açık Kaynak Kodlu CBS Yazılımı (QGIS) Tanıtım ve Uygulama Örneği
ÜSTÜN Y. M.
,
YILDIRIM S.
Coğrafya Eğitiminde Teknoloji Entegrasyonu, Adem Sezer, Editör, HOLISTENCE, ss.217, 2024
2.
HARİTA ÖZELLİKLERİ, ÖGELERİ, TİPOGRAFİK UNSURLAR VE TASARIM İLKELERİ
YILDIRIM S.
BİLGİNİN GÖRSEL İFADESİ: HARİTALAR, HAKAN KOÇ; ABDÜLKADİR ERGÜN, Editör, PEGEM AKADEMİ, ss.57-90, 2021
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
15
Yayın (WoS)
2
Yayın (Scopus)
3
Atıf (WoS)
5
H-İndeks (WoS)
2
Atıf (Scopus)
1
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
6
H-İndeks (Scholar)
1
Atıf (TrDizin)
24
H-İndeks (TrDizin)
3
Atıf (Sobiad)
4
H-İndeks (Sobiad)
1
Atıf (Diğer Toplam)
58
Açık Erişim
4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları