Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

A MANAGERIAL VIEW ON TURKISH THEATER: THE ROLE OF THEATER AUDIENCE

ART-SANAT, cilt.9, ss.385-404, 2018 (ESCI İndekslerine Giren Dergi) identifier

A Segmentation Study of Theater Audiences Based on Benefits Sought

International Journal of Liberal Arts and Social Science, cilt.5, ss.67-79, 2017 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

An Empirical Investigation into The Determinants of Various Social Networking Sites Used By Generation Y Consumers

ÖNERİ: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Dergisi, cilt.12, ss.85-109, 2017 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri) Creative Commons License

Profiling Y Generation GSM Users in Turkey According to Consumer Confusion Perceived Risk and WOM

Mediterranean Journal of Social Sciences, cilt.25, ss.169-183, 2014 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri) Creative Commons License identifier

Managing an Arts Brand The Case of Ara Güler

International Journal of Liberal Arts and Social Science, cilt.2, ss.31-46, 2014 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

Effects of the pre-show, at-show and post-show firm activities on trade show performance measurment

Procedia_Social and behavioral Sciences, ss.762-771, 2014 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

Creating Environmentally Responsible Consumers Through Recycling A Segmentation Approach

Journal of Global Strategic Management, cilt.8, ss.36-44, 2013 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

Turkish Airlines Strong Wings Get Crashed in Amsterdam

Journal of Case Research, cilt.3, ss.105-123, 2012 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

Müşteri Faydasının Müşteri Tatmini ve Bağlılığı Üzerine Etkisi Organiza Gıda Perakende Örneği

Marmara Üniversitesi İİBF Dergisi, cilt.26, ss.384-396, 2009 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

Determining Customer Expectations in Real Estate A Potential Market for Istanbul

Journal of Global Strategic Management, cilt.2, ss.38-47, 2008 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

CUSTOMER FOCUSED PRODUCT DEVELOPMENTAND A CASE STUDY IN TURKISH REFRIGERATORMARKET

İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi, cilt.5, ss.81-97, 2006 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Public Transportation Literacy: A Case Study of İstanbul

İstanbul Ulaşım Kongresi ve Fuarı, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2018

SEGMENTATION OF FOOD SHOPPERS IN TURKEY: AN APPLICATION OF FOOD-RELATED LIFESTYLE INSTRUMENTS

13th International Strategic Management Conference (ISMC), Podgorica, Sırbistan Ve Karadağ, 6 - 08 Temmuz 2017, cilt.34, ss.89-102 identifier

A Proposed Value Chain Model toImprove Customer Experience InOperator Branded Smartphones

RD Management Conference 2016 “From Science to Society: Innovation and Value Creation” , Cambridge, UK, 03 Temmuz 2016

Effects of the pre-show, at-show and post-show firm activities on trade show performance measurement

10th International Strategic Management Conference, Rome, İtalya, 19 - 21 Haziran 2014, cilt.150, ss.762-771 identifier

Relationship component of supplier involvement in New Product Development (NPD) process

PICMET '06 - Technology Management for the Global Future, İstanbul, Türkiye, 8 - 13 Temmuz 2006, cilt.6, ss.2595-2597 identifier

Exploring important usability attributes of cellular phones based on customer needs: A case with turkish users

Annual Conference of the Ergonomics Society: Contemporary Ergonomics 2005, CE 2005, Hertfordshire, İngiltere, 5 - 07 Nisan 2005, ss.190-194 identifier

Kitap & Kitap Bölümleri

İletişim Stratejisi Olarak Ticari Fuarlar

Pazarlama Düşüncesiyle Sürdürülebilir Fuarcılık ve İstihdam, Mehtap Sümersen Köktürk ve Emine Çobanoğlu, Editör, Sokak Yayın Grubu, İstanbul, ss.126-145, 2019

Endüstriyel Pazarlar ve Satın Alma Davranışı

Pazarlama İlkeleri, Ercan Gegez, Editör, Beta Yayınları, İstanbul, ss.172-196, 2018

Fuarcılık Süreci

Pazarlama Düşüncesiyle Sürdürülebilir Fuarcılık ve İstihdam, Mehtap Köktürk,Emine Çobanoğlu, Editör, Sokak Yayın Grubu, İstanbul, ss.54-77, 2018

SEGMENTING CULTURAL INSTITUTIONS: EXAMPLE OF THEATERS

Researches On Science And Art In 21st Century Turkey, Prof. Hasan ARAPGIRLIOGLUAssist. Prof. Atilla ATIKProf. Robert L. ELLIOTTAssoc. Prof. Edward TURGEON, Editör, Gece Publishing, Ankara, ss.1017-1030, 2017

SEGMENTING CULTURAL INSTITUTIONS: EXAMPLE OF THEATERS

RESEARCHES ON SCIENCE AND ART IN 21 ST CENTURY TURKEY, ARAPGIRLIOGLU, Hasan ATIK, Atilla ELLIOTT, Robert L. TURGEON, Edward, Editör, Gece Kitaplığı, ss.1017-1029, 2017

Çevirimiçi satış Yönetimi

Çevirimiçi Satış, Mehtap Köktürk, Emine Çobanoğlu, Taşkın Dirsehan, Editör, Nobal, İstanbul, ss.77-88, 2015

Çevrimiçi Satışa İlişkin Çıkarımlar

Çevrimiçi Satış Bugünden Geleceğe Bir Potansiyel, , Editör, Nobel, Ankara, ss.207-211, 2015

Success in Philantrophic Corporate Social Responsibility

Corporate Social Responsibility in the Global Business World, Aslı Yüksel Mermod, Samuel O. Idowu, Editör, Springer, ss.271-286, 2014

Değer, Tatmin ve Bağlılık: Genel Bilgiler ve Kavramsal lişkiler

Benim Maasimi Kim Oduyor Musteri, Sehavet Gürdal, Editör, Yaprak Yayinlari, ss.177-206, 2009