Makaleler
14
Tümü (14)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (3)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (9)
3. A Segmentation Study of Theater Audiences Based on Benefits Sought
International Journal of Liberal Arts and Social Science
, cilt.5, ss.67-79, 2017 (Hakemli Dergi)
8. Managing an Arts Brand The Case of Ara Güler
International Journal of Liberal Arts and Social Science
, cilt.2, ss.31-46, 2014 (Hakemli Dergi)
10. Creating Environmentally Responsible Consumers Through Recycling A Segmentation Approach
Journal of Global Strategic Management
, cilt.8, ss.36-44, 2013 (Hakemli Dergi)
11. Turkish Airlines Strong Wings Get Crashed in Amsterdam
Journal of Case Research
, cilt.3, ss.105-123, 2012 (Hakemli Dergi)
12. Müşteri Faydasının Müşteri Tatmini ve Bağlılığı Üzerine Etkisi Organiza Gıda Perakende Örneği
Marmara Üniversitesi İİBF Dergisi
, cilt.26, ss.384-396, 2009 (Hakemli Dergi)
13. Determining Customer Expectations in Real Estate A Potential Market for Istanbul
Journal of Global Strategic Management
, cilt.2, ss.38-47, 2008 (Hakemli Dergi)
14. CUSTOMER FOCUSED PRODUCT DEVELOPMENTAND A CASE STUDY IN TURKISH REFRIGERATORMARKET
İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi
, cilt.5, ss.81-97, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
11
3. A Proposed Value Chain Model toImprove Customer Experience InOperator Branded Smartphones
RD Management Conference 2016 “From Science to Society: Innovation and Value Creation” , Cambridge, UK, 03 Temmuz 2016, (Tam Metin Bildiri)
4. Effect of Organic Certifications on Buying Decision for Cosmetics Products in Turkey
İCOVACS, 12 - 13 Mart 2015, (Tam Metin Bildiri)
5. Green Marketing and Advertising A Path to SustainabilityKoray Altıntaş Emine Çobanoğlu
İCOVACS, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Mart 2015, (Tam Metin Bildiri)
7. Analysing Consumers’xx Perception of ımagery: Detection of Consumers’xx Stereotyping and Sincerity Perceptions with respect to the Headscarf Usage
International Marketing Trends Conference, Paris, Fransa, 23 - 24 Ocak 2015, (Tam Metin Bildiri)
9. Deneyimsel Perakendecilik: İstanbul’xxdaki Yapı Market/Ev Gelişim Perakendecilerinde Bir Uygulama
13.Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 25 - 29 Ekim 2008, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
11
1. İletişim Stratejisi Olarak Ticari Fuarlar
Pazarlama Düşüncesiyle Sürdürülebilir Fuarcılık ve İstihdam, Mehtap Sümersen Köktürk ve Emine Çobanoğlu, Editör, Sokak Yayın Grubu, İstanbul, ss.126-145, 2019
2. Fuarcılık Süreci
Pazarlama Düşüncesiyle Sürdürülebilir Fuarcılık ve İstihdam, Mehtap Köktürk,Emine Çobanoğlu, Editör, Sokak Yayın Grubu, İstanbul, ss.54-77, 2018
3. Endüstriyel Pazarlar ve Satın Alma Davranışı
Pazarlama İlkeleri, Ercan Gegez, Editör, Beta Yayınları, İstanbul, ss.172-196, 2018
4. SEGMENTING CULTURAL INSTITUTIONS: EXAMPLE OF THEATERS
Researches On Science And Art In 21st Century Turkey, Prof. Hasan ARAPGIRLIOGLUAssist. Prof. Atilla ATIKProf. Robert L. ELLIOTTAssoc. Prof. Edward TURGEON, Editör, Gece Publishing, Ankara, ss.1017-1030, 2017
5. SEGMENTING CULTURAL INSTITUTIONS: EXAMPLE OF THEATERS
RESEARCHES ON SCIENCE AND ART IN 21 ST CENTURY TURKEY, ARAPGIRLIOGLU, Hasan ATIK, Atilla ELLIOTT, Robert L. TURGEON, Edward, Editör, Gece Kitaplığı, ss.1017-1029, 2017
6. Çevirimiçi satış Yönetimi
Çevirimiçi Satış, Mehtap Köktürk, Emine Çobanoğlu, Taşkın Dirsehan, Editör, Nobal, İstanbul, ss.77-88, 2015
7. Çevrimiçi Satışa İlişkin Çıkarımlar
Çevrimiçi Satış Bugünden Geleceğe Bir Potansiyel, , Editör, Nobel, Ankara, ss.207-211, 2015
8. Pazarlama Vizyonunu Genişleten Yeniden Doğan Pazarlar
Erdoğmuş Z. İ. (Editör), Sümersan Köktürk M. (Editör), Çobanoğlu E. (Editör), Yalçın A. M. (Editör), Dirsehan T. (Editör)
Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2014
9. Success in Philantrophic Corporate Social Responsibility
Corporate Social Responsibility in the Global Business World, Aslı Yüksel Mermod, Samuel O. Idowu, Editör, Springer, ss.271-286, 2014
10. Değer, Tatmin ve Bağlılık: Genel Bilgiler ve Kavramsal lişkiler
Benim Maasimi Kim Oduyor Musteri, Sehavet Gürdal, Editör, Yaprak Yayinlari, ss.177-206, 2009