Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Bir Kamu Diplomasisi Aracı olarak TRT Avaz ve Milliyetçilik
İletişim ve Diplomasi
, sa.5, ss.25-55, 2021 (Hakemli Dergi)
Toplumsal Gerçekliğin İdeolojik İnşasında Bir Kitle İletişim Aracı Olarak Sinemanın Rolü: Potemkin Zırhlısı Filmi Örneği
E-Kurgu İletişim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.27, ss.129-146, 2019 (Hakemli Dergi)
Le financement public des evenements sportifs vers un modele turc
Revue Europeenne du Management
, ss.6-16, 2014 (Hakemli Dergi)
Management des clubs de football turcs: L'Argent ne fait pas toujours le bonheur sportif.
Revue Européenne de Management du Sport
, sa.32, ss.43-52, 2011 (Hakemli Dergi)
TV Rights in Turkey
The International Sports Law Journal
, ss.77-83, 2010 (ESCI)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Saniyileşmiş Ülkelerde Şirketlerin Sponsorluk Politikalı
2.Uluslararası Sporda Pazarlama ve Sponsorluk Kongresi, TC Başbakanlık Gençlik ve Spor Genel Müdürlüğü, İstanbul, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2008, ss.225-244
Ticarileşen Futbolda Değişen Kavramlar: Taraftar Değil Müşteri; Oyun Değil Gösteri
9.Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2006, ss.836-837
Avrupa Futbolunda Borçlanma Sürecinin Getirdiği Olumsuzlukların Futbol Ekonomisi Üzerine Olan Yansımaları.
9.Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2006, ss.836-837
Televizyon Reklamlarının Çocuklar Üzerinde Etkisi ve Ortaya Çıkan Sorunlar: Obezite ve Hareketsizlik, Televizyon Çocukları Sismanlatıyor mu ?.
2.Uluslararası Çocuk ve Iletişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Nisan 2005, ss.459-470
Spor Etkinliklerinin Düzenlenmesinde Televizyonun Rolü
Beden Eğitimi ve Sporda Sosyal Alanlar Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 11 Ekim 2003, ss.349-354
Kitap & Kitap Bölümleri
Spor İletişimi
Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2014
Spor dallarının kitlelere sunulmasında yazılı basının rolü: Türk Bayan Voleybol Milli Takımı'nın Dünya Kupası'ndaki Karsılasmalarının Türk gazetelerine yansıması ve La gazzetta dello Sport Örnegi
Spor Bilimlerine Giriş, Prof.Dr.Yavuz Taşkıran, Editör, Akademi, İstanbul, ss.51-67, 2007
Diğer Yayınlar
Macron'un derdi Fransa'daki derin devlet
Diğer, ss.32-34, 2020
Futbol para basmaya devam ediyor
Diğer, ss.102-103, 2017
Spor sahalarının dijitalleşmesi tribün atmosferini bozar mı ?
Diğer, ss.60-61, 2017
Kulüp ve taraftarın sosyal medyada buluşması
Diğer, ss.88-89, 2017
Dijitalleşen spor sahalarının spor pazarlamasına yansımaları
Diğer, ss.50-51, 2016
Şirketler forma sponsorluklarına servet ödüyorlar
Diğer, ss.76-77, 2016