Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Kamu Kurumunda Kullanıcıların Farklı Özelliklerinin E-dönüşümün Kabulüne Etkilerinin İncelenmesi
The International Journal of Human Sciences (IJHS), cilt.3, sa.13, ss.108-122, 2015 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Örgütsel Bilgi Yönetim Sürecinde Bilgi Yönetim Performansı Boyutları Ölçek Geliştirme ve Geçerliliği Üzerine Bir Araştırma
Öneri, cilt.10, sa.38, ss.157-162, 2012 (Hakemli Üniversite Dergisi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Nesnelerin İnterneti (IoT) Güvenliğinin Sağlanması Konusunda Akademisyenlerin Rolü
Fatih Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi, Ankara, Türkiye, 17 - 18 Kasım 2017, ss.103-111
Changing Marketing Practices in New Media Age Mobile Marketing Applications
İstanbul Gelişim Üniversitesi 1. Uluslararası Yeni Medya Konferansı, İstanbul, Türkiye, 21 Mayıs 2015, ss.1-18
Gazeteciliğinde Etik ve Yeni Medya
International Conference of New Media and Interactivity, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2010
İnternet Gazeteciliğinde Etik ve Yeni Medya
International Conference of New Media and Interactivity, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2010, ss.256-258
Web 3.0 : Semantik Web’in Gelişimi ve Sorunlarına Bir Bakış
III.İstanbul Bilişim Kongresi : Yönetişim, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2009, ss.79-83
Computer Aided Self Learning System For UEE (University Entrance Exam): A Case Study Of Turkey
International Technology, Education and Development Conference, Valencia, İspanya, 9 - 11 Mart 2009, ss.284-290
İnternette İçerik Düzenleme Çalışmaları
Ulusal Basından Sansürün Kaldırılışının 100.Yılı Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Ekim 2008, ss.194-205
Genişband Televizyon Yayıncılığı ve Reklamcılık
2.İstanbul Bilişim Kongresi Kurumsal Yazılım 2008, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Haziran 2008, ss.175-183
Kitap & Kitap Bölümleri
The Reflection of Smart Phone Usage on Social Life in the Scope of Technological Determinism
Media With Its News, Approaches And Fractions In New Media Age, GÜZ, NURETTİN, YEGEN, CEREN, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Berlin, ss.153-166, 2018
BİLİŞİM VE...
Hiperlink, İstanbul, 2015
Sosyal Medya ve Televizyon İzleme Ölçümü
Sosyal Medya Araştırmaları II, Ali Murat Kırık,Ali Büyükaslan, Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, Konya, ss.263-286, 2015
Sosyal Medya ve Televizyon İzleme Ölçümü
Sosyal Medya Araştırmaları II, Büyükaslan, Ali,Kırık, Ali Murat, Editör, Çizgi, Konya, ss.263-286, 2015