Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Terror Propaganda on Social Media: Daesh Terrorist Organization
International Journal of Business and Social Science
, cilt.8, sa.9, ss.128-137, 2017 (Hakemli Dergi)
’Siyasal Reklamda Ak Parti̇ Hizmetlerinin Temsili: 7 Hazi̇ran Seçimlerinde Ak Parti̇’ni̇n Gazete i̇lanları Üzerine Bi̇r Analiz’,
MEHMET AKIF ERSOY UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE
, cilt.8, sa.16, ss.202-221, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Yeni Medya Ortamında Siyasal Nefret Söylemi: ’Reddediyoruz Platformu Örneği’
Medya ve Şiddet Sempozyumu, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 27 - 28 Ekim 2016
’Terörün Yeni Silahı Sosyal Medya: DEAŞ Terör Örgütü Örneği’
Medya ve Şiddet Sempozyumu, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 27 - 28 Ekim 2016
Kitaplar
Election Songs In The Context Of Political Communicatıon: An Analysis On The Election Song Of İstanbul Mayoral Candidate Bı̇nalı̇ Yıldırım .
International Research In Social, Human And Administrative Sciences Xıı, Akcagündüz, Emre, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.101-115, 2023
MEDIA PRESENTATION OF TAKSIM TERROR ATTACK: A REVIEW OF THE WORLD’S LEADING NEWS ORGANIZATIONS
Sosyal Bilimlerde Toplumsal Sorunlara Bakış: Uygulamalı Çalışmalar, ÖÇAL, Bora, Editör, EFEAKADEMİ YAYINLARI, İstanbul, ss.255-278, 2023
Siyasal Propaganda Faaliyetlerinde Yeni Dönem: Dijital Propaganda
İletişim Ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar XII, Çaycı, Berk, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.21-34, 2023
Siyasal Süreçler ve Seçim Kampanyaları ANAP ve AK Parti Seçim Kampanyaları
Çizgi Yayınevi, İstanbul, 2018
The reactions of political actors in Turkey on the US-recognition of Jerusalem as Israel’s capital. An analysis of Turkish politicians’ social media shares’xx,
Vortex of the Web-Potentials of theonline environmentGansinger /, Martin A. M. , Gansinger and Ayman Kole, Editör, Anchor Academic Publishing, Hamburg, ss.61-79, 2018
’7 Haziran Genel Seçimlerinde Siyasal Kampanya Aracı Olarak Sosyal Medya Kullanımı: AK Parti’nin Resmi Twitter Hesabının Analizi’
Yeni Medya Araştırmaları, Gökhan Genel, Editör, Ekin Yayınevi, Ankara, ss.57-79, 2016