Akademik Unvanlar
-
2011 - Devam Ediyor Prof.Dr.
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo,Sinema Ve Televizyon Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2018 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo,Sinema Ve Televizyon Bölümü
-
2011 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo,Sinema Ve Televizyon Bölümü
-
2011 - 2014 Bölüm Başkanı
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo,Sinema Ve Televizyon Bölümü
-
2011 - 2014 Dekan
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi
-
2003 - 2010 Bölüm Başkan Yardımcısı
Yeditepe Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
-
2003 - 2005 Dekan Yardımcısı
Yeditepe Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
Yönetilen Tezler
-
Televizyon belgesel filminde anlam inşası : “Insıde the Koran” örneği
M.Tanır(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
-
Medya teknolojileri kapsamında medya arkeolojisi üzerine bir inceleme
S.Buket(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
-
28 Şubat postmodern darbe sürecinde medyada algı yönetimi : imam hatip okulları öznelinde eleştirel gazete haber çözümlemeleri
T.Sel(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
-
Medya ve Nihilizm: Türk Medyası Örneği
P.BASMACI(Öğrenci), Doktora, 2018
-
Akademik alanda mobbing ve akademisyenlerin verimliliği üzerindeki etkileri
K.ŞANLI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018
-
Marka yönetimi çerçevesinde öyküleme
N.USTA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017
-
Uzaktan eğitim lisans sürecinde yeni iletişim teknolojileri: Atatürk Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi
T.ELİTAŞ(Öğrenci), Doktora, 2017
-
Sivil toplum kuruluşlarının sosyal medya kullanımı üzerine karşılaştırmalı bir inceleme
Y.KARAOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016
-
2014 Cumhurbaşkanlığı seçiminin medya analizi
H.GÜNAYDIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015
-
Sosyal televizyon
Ö.FARUK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015
-
Uluslararası reklamcılıkta denetim sistemleri: Türkiye Avustralya örneği
B.HASAN(Öğrenci), Doktora, 2014
-
Çizgi filmlerdeki temel sosyal değerler: Pepee ve Pocoyo örneği
F.KILINÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013
-
Türk basınında son dönem İsrail ilişkileri: Mavi Marmara olayı
H.KIZILYILAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012
-
Kafkas ülkeleri televizyon yayıncılığı: Bağımsızlık öncesi ve sonrası
K.MAMMADLI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012
-
Okul müdürlerinin kültürel değerlerinin yönetim üzerindeki etkileri
Y.SARI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009
-
Print media advertorilas and ethical dimensions
S.ULAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009
-
Galatasaray brand identity positioning: Can it be a model for Kyrgyzstan?
S.TİLLEKOV(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008
-
European capital of culture concept: The case of İstanbul 2010
F.GÜL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008
-
Effects of television advertising on children-a survey on children in Kayseri
Ö.GÜLLÜOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005
-
Shaping and measuring the corporate image: A case study on the image of Novartis Pharma-Turkey
A.BANU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004