İnternette pazarlama ve emlakçılığın dönüşümü


Tezin Türü: Yüksek Lisans

Tezin Yürütüldüğü Kurum: Marmara Üniversitesi, Türkiye

Tezin Onay Tarihi: 2013

Tezin Dili: Türkçe

Öğrenci: Mert Alkoç

Danışman: ÖZHAN TİNGÖY

Özet:

İNTERNETTE PAZARLAMA VE EMLAKÇILIĞIN DÖNÜŞÜMÜ Günümüzde internetin varlığıyla gelişen piyasa dinamikleri sert bir şekilde sektörlerde çeşitli dönüşümlere yol açmaktadır. Emlak sektörü de bu gelişmelere mâruz kalarak, sanal ortamda nitel ve nicel varyasyonlara uğrayarak tekâmülüne devam etmektedir. Bu çalışmada internette pazarlamanın kriterleri göz önünde bulundurularak, emlak piyasasının sanal ortamlarda alıcı, satıcı ve emlakçı parametreleri değerlendirilecektir. Bilgi toplumunun artan hız, enformasyon ve iletişim ihtiyaçlarının, emlak sektöründe internet bazlı olarak nasıl ve hangi platformlarda karşılandığı ve tatmin edildiği tesbit edilmeye çalışılacaktır. INTERNET MARKETING AND THE TRANSFORMATION OF REAL ESTATE BUSINESS In modern day’s world, the marketing dynamics which change drastically with the existence of internet, are affecting the markets in terms of transformation. The real estate business is also affected by the developments and continues its evolution by exposing qualitative and quantitative variations on virtual environments. In this study, the parameters of buyer, seller an real estator will be evaluated on the virtual enviroments by considering the internet marketing criterias. It’s going to be tried to determine how and where the growing needs of information, speed and communication of information society are met and satisfied on web based platforms.