Öğretmenlerin iş değerleri ile yaşam boyu öğrenme eğilimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi


Tezin Türü: Yüksek Lisans

Tezin Yürütüldüğü Kurum: Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye

Tezin Onay Tarihi: 2017

Tezin Dili: Türkçe

Öğrenci: ESRA TANATAR

Danışman: YUSUF ALPAYDIN

Özet:

Bilginin hızla geliştiği bir yüzyılda topluma yön veren öğretmenlerin yaşam boyu öğrenme eğilimlerinin yüksek olması hem kendi mesleki gelişimleri hem de yapmış oldukları mesleğin bir getirisi olarak elzemdir. ABSTRACT In a century when information is rapidly developing, the tendency of life-long learning tendencies of collective-minded teachers is essential both for their own professional development and for the profession they are engaged in.