Beden eğitimi ve spor derslerinde fiziksel etkinlik kartları uygulamaları ile yürütülen akran öğretimi modeline ilişkin öğrenci ve öğretmen görüşleri


Tezin Türü: Yüksek Lisans

Tezin Yürütüldüğü Kurum: Marmara Üniversitesi, Spor Bilimleri Fakültesi, Beden Eğitimi ve Spor Eğitimi Bölümü, Türkiye

Tezin Onay Tarihi: 2017

Tezin Dili: Türkçe

Öğrenci: KADİR ATLI

Danışman: AYŞE OYA ERKUT

Özet:

Bu çalışmanın amacı beden eğitimi ve spor derslerinde fiziksel etkinlik kartları uygulamaları ile yürütülen akran öğretim modeline ilişkin öğrenci ve öğretmen görüşlerini incelemektir. ABSTRACT The aim of this study was to investigate the student and teacher views about the peer teaching model practices performed with the physical activity cards (PACs) practices in physical education and sports classes