Tezin Türü: Yüksek Lisans
Tezin Yürütüldüğü Kurum: Marmara Üniversitesi, Türkiye
Tezin Onay Tarihi: 2013
Tezin Dili: Türkçe
Öğrenci: Baha Kurtboğanoğlu
Danışman: ÖZHAN TİNGÖY
Özet:Anahtar Kelimeler : Girişimcilik, İnternet, E-Ticaret, E-Girişimcilik Elektronik Girişimcilik Aracı Olarak İnternet Ortamının Kullanılması ve Değerlendirmesi Girişimcilik sadece bir ekonomik değer değil aynı zamanda, toplumsal ve kültürel bir fenomendir. Dolayısıyla girişimcilik, artık, çağımızın yükselen bir değeri durumundadır. Dünya ekonomisinde görülen yeniden yapılanma ve küreselleşme eğilimleri de, genelde, girişimcilik üzerine bina olmaktadır. Bu tez çalışması internet ortamı üzerinden gerçekleştirilen girişimciliğin önemini göstermekte ve kullanıcıların alışveriş alışkanlıklarını ölçerek, bu ortamın her geçen gün öneminin artması ile girişimcilik üzerine etkilerini gözlemlemektedir. Keywords : Entrepreneurship, Internet, E-Commerce, E-entrepreneurship ABSTRACT The Usage And Evaluation Of İnternet Environment As Tool Of Electronic Entrepreneurship Entrepreneurship is not just as on economic worth but also a social and cultural phenomenon that is worth. Therefore entrepreneurship of a rising valve of our era. Restructuring and globalization tendency in the world economy are built on entrepreneurship in general. This thesis show the importance of entrepreneurship via the internet. Also measuring users' shopping habits and observe of effects by entrepreneurship.