Marka yönetimi çerçevesinde öyküleme


Tezin Türü: Yüksek Lisans

Tezin Yürütüldüğü Kurum: Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü, Türkiye

Tezin Onay Tarihi: 2017

Tezin Dili: Türkçe

Öğrenci: NURCAN USTA

Danışman: YUSUF DEVRAN

Özet:

Rekabetin uluslararası düzlemde yaşandığı günümüzde, markaların farkındalık sağlamak, rakiplerden farklılaşmak ve müşteri sadakati yaratmak için, sundukları ürün ya da hizmetler ile tüketiciler arasında duygusal bir bağ kurarak, onları ikna etme gerekliliği doğmuştur. ABSTRACT Today, when competition is experienced on an international level, in order to raise awareness, differentiate from competitors and create customer loyalty, it became necessary for brands to convince the consumers by establishing an emotional bond between products or services and the consumers.