İlköğretim öğrencilerinin proje tabanlı öğrenme modeline dayalı güvenli internet kullanımı uygulamalarının değerlendirilmesi: Hollandalı öğrencilerle bir eylem araştırması


Tezin Türü: Yüksek Lisans

Tezin Yürütüldüğü Kurum: Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye

Tezin Onay Tarihi: 2017

Tezin Dili: Türkçe

Öğrenci: MERVE YILMAZ

Danışman: Levent Deniz

Özet:

Araştırmanın amacı, Hollanda’daki ilköğretim öğrencileriyle yürütülen proje tabanlı öğrenme modeline dayalı olarak geliştirilen güvenli İnternet kullanımı uygulamalarının işleyişini ve etkisini belirlemektir. ABSTRACT The aim of the study is to investigate the effectiveness and functioning of the safe Internet use implementations which have been developed based on project based learning for primary school students in the Netherlands.