Dijital Çağda Tüketim Ve Mekân İlişkisine Bir Bakiş: Şehir Markalama Ve Marka Sevgisi


YEGEN C., KIRIK A. M.

Gazetecilik Ve Medya Çalışmaları Alanında Uluslararası Araştırmalar – IV, ILGAZ BÜYÜKBAYKAL AYŞE CEYDA, BÜYÜKBAYKAL GÜVEN NECATİ, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.33-48, 2025

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Mesleki Kitap
  • Basım Tarihi: 2025
  • Yayınevi: Eğitim Yayınevi
  • Basıldığı Şehir: İstanbul
  • Sayfa Sayıları: ss.33-48
  • Editörler: ILGAZ BÜYÜKBAYKAL AYŞE CEYDA, BÜYÜKBAYKAL GÜVEN NECATİ, Editör
  • Marmara Üniversitesi Adresli: Evet