Dört Mevsim, İstanbul, 2020
1992-1994 Müjdat Gezen Sanat Merkezi, 1996-2001 İTÜ TMDK Kompozisyon Bölümü lisans,
2002-2003 yüksek lisans ve 2003 yılında araştırma görevlisi olarak başladığım ve doktora yapıp 2015
yılında doçentlik ünvanını aldığım Marmara Üniversitesi İlâhiyat Fakültesi Türk Din Mûsikisi Anabilim
dalı akademik yaşantımın kilometre taşları olmakla kalmayıp, bu kitap içinde yer alan kompozisyon çalışmalarına
zemin hazırlamaları bakımından da benim için büyük önem taşımaktadır.
Bu kitapta yer alan kompozisyon çalışmaları 1996-2020 tarihleri arasında yaptığım Klâsik Türk Müziği,
Türk Din Mûsikisi türleri içinde yer alan farklı formlardan oluşan eserleri içermektedir. Eserlerin
ön kısmında eserin formu bestekârı- güftekârı ve yazılış sebebi ile ilgili bilgilendirme bölümleri yer alıp
ardından eserin notası sunulmuştur.
Kitap içinde yer alan bazı eserler form olarak ilk defa denenmiş ya da Niyaz Âyini gibi sadece tek örneği
olan bir esere ikinci bir örnek olarak yazılmıştır.
Son yıllarda yaptığım kompozisyon çalışmaları Seyr-i Makamat ve Çocuklara Mini Kâr-ı Nâtık
didaktik eserler olup, Türk Mûsikîsi’nin seyir ağırlıklı öğretimi ve çocuklar ve yeni başlayanlarda
işitsel farkındalığın artırılmasına hizmet etmesi amacıyla bestelenmişlerdir.